Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

NOSTAJAT

Aloittaja jerzirccar1, 03.11.05 - klo: 16.23

jerzirccar1

Eli tätä ei viellä ole tai ainakaan kovin vähän aikaan ainakaan. Eli ideana tässä on vaan ja ainoastaan auttaa NOSTAJIA saada apua miten nostetaan nostopaikalla.

Eli kuin nyt sinut on pakotettu nostajaksi sinun tehtävä on vaan ja ainoastaan nostaa sen auton joka ei pääse mihinkään, eli on ylös alas tai jumissa ja sinun yksin kertainen tehtävä on vaan ja ainoastaan nostaa se auto suht nopeasti, mielummin ennenkuin auto sammuu (jos kyseessä on polttis auto) ja mielummin ennenkuin itse kuski on paikan päällä nostamassa sen eli minä itse olen sitä mieltä että reaktio aikaa pitää antaa n.max 5 sek sen jälkeen alkaa olla jo melko hidas nostaja ja saa varmasti hyvät ilmoitukset niskaansa.

Joten sinun tehtävä on seurata oman alueen tilannetta ja etkä kovin paljoo mitä muut tekevät radalla.

Jos pelkäät autoa niin silloin sinun pitää kysyä jos joku toinen menee sinun puolesta nostamaan, valitettavasti niitä on turhan paljon aina paikan päällä.

Ja mikä on TÄRKEINTÄ nosta se auto oikein päin (äläkäs potki autoa oikeinpäin, olemme myös nähneet niitä kisa paikalla), äläkäs heitä sitä kuten aika moni tekee ja viellä nosta se auto kulkusuuntaan niin homma on bueno.

Jos olet polttis autoja nostamassa niin hyvä on olla hanskat kädessä ja muista älä mene törkkäämään kätes vauhti pyörän alle/päälle kuin se moottori voi sammua.

Toivottavasti tämä nyt antaa jotain selkoa miten toimia nosto paikassa.

Jerzi

PS Tämä varmasti lukitaan päivän sisällä!!!!
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Joona H

Mitenkäs muuten nostajan pitäisi toimia,jos auto sammuu käsiin? Jättää radan sivuun? Kuskata se juoksemalla varikolle ja palata takaisin nostopaikalle?

*HOKE*

Koskaan ei poistuta nostopaikalta...

Nosta auto korkeelle niin mekkari ja kuski tajuu että se on sammunu... Sit vaan radan sivuun.

Sami L

Auton voi pistää ketjuna varikon suuntaan, kunnes mekkari tulee vastaan. Mikäli nostopaikka on kuuma, niin hyväntekeväisyys ei saa olla este velvollisuuden hoitamiselle.

1. Nosto
2. Hyväntekeväisyys
3. Yleisön tytöt (in your dreams)
4. Kaverin auto
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Speeder

Jep jep , hobao cupissa jouduin pari kertaa nostajaksi.
Ensin menin kohtaan jossa ei hirveän usein autot kaataneet ja aika tuli tylsäksi. Sitten seuraavan kerran nostovuorossa melkein ketkään eivät tulleet radalle ja minä jouduin ottamaan yksin jyrkkälän takahyndä alueen.
Arvaa oliko siinä kusi housuissa ku joka suunnassa kaatu auto ja kaikki vinguttaa konetta ja mä meen sinne radalle pomppimaan ja yks auto tuli jalkaankin. Joo hyvä aihe et neuvotaan vähän sitäkin. :wink:
Ärsyttävää tollanen ku ei tulla omaan nostovuoroon , tosin en minäkään tajunnut ensimmäiseen mennä.
:lol:

jarkkom

Nää jotka kokoajan valittaa tästä nostamisesta, voisivat jatkossa toimia vakituisina nostajina kaikissa kisoissa. Hoituisi edes yksi osuus kisoissa kunnolla.
---

Juuzmo

Jossain monsukisoissakin turha alkaa nostajille karjua kun puolet on ekaa kertaa ajamassa kilpaa radalla niin minkäs sillekin voi?
RB,the power of champions.

*HOKE*

Ai taas ymmärretään koko asia väärin...

Tämä oli tarkoitettu ohjeeksi ja jokainen jolla ei ole tietoa miten pitää toimia voi kysyä asiasta asiallisesti...

Hmmm...
Pari jätkää näyttäs taas ymmärtäneen homman pelkkänä narinana ja provona.

Lukekaapas nyt uudestaan viesti alusta loppuun sillä ajatuksella että nämä ovat ohjeet...
Kokeilkaa edes kerran.