Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

kuinka saan helposti "Netin" ps2:seen?

Aloittaja latzi91, 26.11.05 - klo: 16.09

latzi91

[/b] kysymys kuuluu siis että kuinka saan mahdollisimman helposti ja edullisesti nettipelit toimimaan ps2:seen  :?:  mukaan voi laittaa kaikkea muuta tietoa samasta aiheesta :!:
juu

Gonatse

Jos sulla on se sama ps2 mikä mulla eli se vanha ja iso, niin siihen on myynnissä sellanen netti adapteri joka maksaa muistaakseni 30€. Pleikkarista pitää vetää piuha laajakaista modeemiin. Se on tietääkseni helpoin tapa.

Divi

Joo ei oo mikään vaikee asentaa. Mulla olis myynnissä sellanen Nettiadapteri. Uudenveroinen ja vähän käytetty. Kesällä ostin ja maksoi 40e, pleikka on myyty ja tuo jäi minulle. myös pelejä olis muutamia vielä. YV:tä tulemaan jos kiinnostaa...

Gonatse

Voiko tuolla Nettiadapterilla tehdä muuta kuin pelatan nettipalejä?

Divi

Siinä on myös kiinotlevyn liittimet, eli jos aijot asentaa ps2:seen kiintolevyn niin nettiadapterilla sekin onnistuu...

latzi91

eli siis nettiadapterissa on suoraan myös kiintolevy?
onko siihen kiintolevyyn mahollista ladata pelejä suoraan tietokoneelta?
juu

latzi91

aha eli luin jutun uudestaan eli siihen saa kiintolevyn kiinni siihen nettiadapteriin. no tietääkö joku kuinka kallis tämä on?
juu

Divi

kiintolevy? missään en oo nähnyt mutta ilmeisesti ihan tietokoneen kiintolevyn voi laittaa, tarviiko siihen jotku ajurit asettaa niin sitä en tiedä, en ole kokeillut, mutta paikka ainakin on kiintolevylle...

Jasu92

Arvioisin että kovo olis ulkonen ja tulis kii joko FireWirellä ja USB:llä!
Ja noita ulkosii kovoja saa varmaan melkein mistä vaan ATK liikkeestä!
Itse en ole adapteria nähnytkään, mutta näin miettisin ;)

kaosti

Jos nettipelejä haluat pelata muiden kanssa, virittele X-link Kai toimimaan. En tiedä onko pleikalle jtn microsoftin Liven tapaista palvelua, mutta x-link kai on periaatteessa sama kun Live, mutta ilmainen. http://www.teamxlink.co.uk/ tuolla sivustolla pitäisi olla ohjeistus tuohon käyttöön, mutta periaatteessa reitität liikenteen tietokoneesi läpi ja tietokone hoitaa yhdistämisen servereihin. Kantsii tutustua. Henkilökohtaisesti en tuota ole viritellyt, koska onlinepelit on mukavempia pelailla ihan peeseellä, mutta toiminnassa nähty ja hyväksi todettu.

Speeder

Itsekkin pelaillen X-Linkillä Xboxia netissä ilmaiseksi.
Lähinnä forzaa pelailen.  :P

Juke-

Eiköhän tuo nettimoduli ole paras ja ehkä ainoa tapa saada netti plekeen.
(En puhu siitä uudesta pienestä mallista jossa netti on sisäänrakennettu)
joo o