Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mikä olisi hyvä crossari aloittelialle?

Aloittaja jippii, 09.12.02 - klo: 13.26

jippii

Joo mää alottelisin harrastusta ja kysyisin mikä olisi hyvä crossari ja moottori  :?:           :D

Tomsson

No, itse en ole koskaan myöskään krossariin koskenut mutta pian pitäisi Hobao Hyper Pro tipahtaa postiluukusta, eli sekin asia on muuttumaan päin. Uskoisin, että on hyvä.
allekiroitus

RChullu

riippuu vähän budjetista... jos ei ole niin paljon käytettävissä niin esim. inferno 7.5 sport johon moottori sisältyy.

prkl mäkin haluun hobaon :cry:
http://www.rc-racing.info - Rc-racing 2.0

jippii

oisko sellanen 800€ keväällä ja mulla on radio laitteet omasta takaa :lol:

Teemu L

Osta hobao! Se on nätti eikä siihen tartte Muutakun moottorin, hobaoo myy Timo Jalas ja Osakeyhtiö sanderssona!

jippii

oisko toi halvempi hobao ok :mrgreen:

Teemu L

jep, toi hobaon Halvempikin on varmasti hyvä! mutta kalliimpi on helpompi kisoihin, sun muuhun

Niko

Kyllä toi halvempikin HoBao Hyper 7 kisatouhuihin kelpaa. Lopun edestä voi sijoittaa moottoriin.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Vihrea

kysele sanderssornalta CMB:n motteja. ne on hyviä! niillä on voitettu meriittejä. Tosin hinta voi olla ongelma  :)
Galant VR-4