Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Model Expoa ei ehkä olekkaan tänä vouonna!

Aloittaja jippii, 12.12.02 - klo: 19.11

jippii

Joo kuulin just äsken että Model Expoa ei ehkä olekkaan tänä vuonna!
Kun kuselin Sanderssoonilta Hobaoo ja se kysy siinä samalla että onko mulla moottoria. Sittän kun sanoin että ei ole ja kattelen kevään Model Expossa sellasen. Nii se sano että Expoo ei ehkä olekkaan tänä vuonna :|

Mitä mieltä te olette?

coronet

Ei varmaan olekkaan enää tänä vuonna, johan se oli keväällä.
Tamiya roks.

Teemu L

MITÄ HEL****!!! Mä oon sitten sitäkin venannu tässä vuosieni varrella enkä oo päässy sinne viellä kertaakaan!

*toba*

*peukut ja varpaat pystyssä*
Ja voi kakka jos ei tuu expoo... olen niin halunnut sinne uudestan kun olin viimevuonna :) sitten harmittaa jos ´niitä ei ole :(
Prrr

RChullu

näytille pantavia hökötyksiä ei kuulemma ole tarpeeks. mut sitä ei tiedä vielä. toivottavasti on :cry:
http://www.rc-racing.info - Rc-racing 2.0

Rc hemmo

Eipä siellä ny tänä vuonna niin ihmeellistä ollut, näimmei 1 auton omistajan, ja kyoshon informointi oli suorastaan kameaa.

*toba*

Prrr

blenheim

Kyllä tuo Model-Expo järjestetään ensi vuonnakin. Olen saanut ihan järjestäjältä varmistuksen asiaan

T. Blennu
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Niko

Siis sanoin vain että ko tapahtumaa ei välttämättä ole vuonna 2003 niin kuin ei ollut vuonna 2001. Mutta näillä näkymillä Model Expo pidetään.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Maajussi

ööö... Onko toi expo joku pienoismalli messu? :oops:
| HoBao | STS |  JR | Futaba | Medial Pro

feenovi

täysii

jippii

Toivottavasti on. sori mun moka ois pitäny laittaa että model expoo ei oo ehkä ens keväänä. harmittaa kyllä hirveesti jos ei oo sillä pääsen sinnä tai pääsisin. :roll: