Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

ASSON OSTO

Aloittaja mato, 21.12.02 - klo: 18.51

mato

Aion ostaa täs jossain välis Asson touring auton (Team Associated) ja tarvisin pari vihjettä :roll: . eli millanen mun kannattais ostaa :?: ? oon alottelija, mulla on jo kyoshon landmax 2 mut haluasin sähkö vehkeen niinku sisähalleihin ym. ym. rahaa en viitti siihen kovin paljoo käyttää(ainakaan yhtä paljo ku landmaxiin) joku 0-400 max. 500€ :|  ja kannattaako se ostaa rakennus sarjana vai onko assot viisaampaa ostaa täydellisenä pakettina. onko assojen rakennus sarjojen ostossa mitään hyötyä verrattuna täyd. pakettiin? jos unohdin jotain tärkeetä niin korjatkaa vaan.
KIITOS!   :mrgreen:

-ja muuten; miten helvetis pystyy laittaan kuvan tähän? jos mä yritän niin siinä viestissä näkyy vaan sen kuvan osote. näin:                                    
huomasitko?
RC autoilus on munaa!

associatedtc3

kuuleppa poika eläpä mee ostaan mitään valmis pakettia ne taitaa olla melko terveestä jos ostat nii osta se asson tc3 racer kit nii pääset alkuun siihen kuuluu vakio kone jotku p*skat renkaat kori ja pari akkua ja radio,servo,nopeuden säädin.joten kun saat sen kasaan sillä pääsee jo ajamaan.hinta on jotain 440 euroo.varaosa palvelu toimii.sen kaupan nimi oli sitten RC-piste Hyvinkäällä

pete||

Tai sitten ostat team version, siinä on paremmat renkaatkin mukana.

---------------------------------------------------------------------------------

Kuvia saa silleen kun laitat eka tuolta tuollaisen (Img) jutun ja sen perään osoite ja taas (Img)

esim

:roll: (uusi radiohjattava hauki :lol: )

Teemu L

heh, nykyään siis RC:t kehittyny, radioo-hjattavia saa nyt lähimmästä kaupastakin  :mrgreen:

Tomsson

Lainaus käyttäjältä: "mato"
-ja muuten; miten helvetis pystyy laittaan kuvan tähän? jos mä yritän niin siinä viestissä näkyy vaan sen kuvan osote. näin:                                    
huomasitko?
Ei toimi ->http://www.rccaraction.com/rc/articles/ images/2001_coty/tc3.jpg
ja
Toimii ->http://www.rccaraction.com/rc/articles/images/2001_coty/tc3.jpg

Huomaatko eron? Nuo sinun antamat kaksi merkkijonoa eivät kumpikaan ole webbiosoitteita (siellä on kohtalokas välilyönti mukana)
allekiroitus

Tepsu

ÄLÄ OSTA RACER osta Team!!!! Jos ostaa kit niin mukana: 1500 akku (pötkö) , purplebull moto (27) , v rage renkulit , hitec lynx ohjain ja vastari (tarttee 8 paristoo) , vesitiivis nopari (12) , 12v laturi , iha p.... sevo (hitec) , kori (protoform) , itse rakennus sarja  :o  ja kaksi 27 kidettä. Tässä pitäis olla kaikki mitä tarttee pikku suditteluun....
Mielummin nopea ja köyhä, kuin rikas ja hidas..

Juho.nordgren

Racer on ihan hyvä sillä pärjää hyvin vakio luokassa.