Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

foorumin käyttäjien ikä?

Aloittaja nikoprkl, 21.12.02 - klo: 18.52

testi

Näin on .

Loren

62

J.M.

LRP / Power-Racing

Hui!!!

jval

Ikää 28 ja 5-vuotias mekaanikkotyttö sekä alle 1-v jäytää vanteita.
Janne Valtanen OSPA Ry
|  Roche P12V GT-12  |  Associated B6.2DC |  Tamiya M-07 + M-05 Ver.II Pro + M-03  | Hobbyfactory

Yippo

24v mikäli oikein muistan/laskin ja tyttökaveri täyttää kämppää vedellä ja elukoilla niin ettei meinaa yhtä RC-autoa mahtua...

stikkis

Jeps, tätä mie oon tässä miettinykki et minkäkä ikästä porukkaa niiko täs hommassa on ja miten jengiin suhtaudutaan kun harrastuksena (yhtenä harrastuksena on...) RC (oli se sitten autoilu tai lennokit). itellä just tuli 26 täyteen ja ajattelin alottaa harrastuksen... tai siis mullahan on se auto siis ollu joskus teininä mutta... ..rahaa kun ei oikee ollu ni.. =( mutta nyt on ja infernon aion pistää! Miten yleensä jengin kimmatkaverit suhtautuu RC-harrastukseen? ja hei, missä te ajelette jos radalle ei jaxa lähtee? :?:  :(  :?  :)  :D

Puuha-Pete

jperala

Nyt 33v, täytin juuri ja ostin itselleni lahjaksi King Haulerin... :twisted:
Tiger II

Racedriver

oon 14 tai jtn  :roll:
Racedriver (real)

janiska

kohta 30v, lapset tehty, "pojalle" (2v) ostin kyoshon alphan, ja saihan hän jo syntyessään monkeyn! isihän leikkii vain 1:1 autoilla :lol:

Eightball

Mieleltäni ikuinen pikkupoika (tissit ja pikkuautot kiinnostaa)
ottia tuota

Jukka

Lainaus käyttäjältä: "Eightball"Mieleltäni ikuinen pikkupoika (tissit ja pikkuautot kiinnostaa)

Hahahah... :mrgreen:
Tiim Lahti | S-grafix

d3o

fiesta6

Hmm, taidan olla 20w..... :P
Taas kehissä.. ;)

feenovi

Hmm en tiiä oonko jo laittanu mut mä oon oottakaas nytten 1,2,3,4 joo laskin just et:
-MITÄH!!! 14wee ei juma nyt pitää lähtee poistaa ryppyjä voi vehnä et tää vanhuus tulee nopee :)
täysii

mike_87

nä mä oon kohta 16 8) , mutta kun kysyttiin että miten suhtautuu kaverit ym. RC:hin, niin mun kaverit ainaki sanoo mua taukiks "tuhlaan" rahani niin kalliiseen "leluun"!!

ei ne kyllä paljon tiiä tästä harrastuksesta vai mitä?

Karibo

14 weetä tulee seuraavaks.
"Radio Control"

rc-boy

Kohta 14 vuotta, eli nyt vielä...odota kun lasken...14-1=13 vuotta.

tuukka.m

Lainaus käyttäjältä: "mike_87"nä mä oon kohta 16 8) , mutta kun kysyttiin että miten suhtautuu kaverit ym. RC:hin, niin mun kaverit ainaki sanoo mua taukiks "tuhlaan" rahani niin kalliiseen "leluun"!!

ei ne kyllä paljon tiiä tästä harrastuksesta vai mitä?

Samallaista stooria tulee mun kavereilta.
...

herby

Tuleepi 24 täyteen koht. Ja aloittelemassa uudestaan rc-autoiluu.
Kauhea loppu on parempi, kuin loppu ilman kauhua.

nikke

voih oon viel "fjortis" mut onneks täytän just 15

Matias V

"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Mr.4tc

RC_seniori

28, eli en oikeesti vielä mikään seniori. Nuori ja komee...
Mutta taas rc-autoilua alottelemassa. Joskun kauan sitten oli kyosho:n tomahawk ja sitä ennen vielä joku tamiyan vehje. Nyt on Inferno sportti hankittu ja sisäänajettu.
Ja joitain kavereita on ruvennu sen verran kiinnostaa rc-autot, että meinaavat ittekkin hankkia. Kattovat mun auton kasaantumista ja aateltiin, että hauskahan se ois kisaa ottaa kun vielä ois samanlaiset pelit. Ei ois ainakaan voitto autosta kiinni...
Power-Save-Racing Team

Mika R

loistavaa meinikiä, Seniori! Itse olen 33 ja homma sen kun paranee

Aake

42 v ja aloitan kisaamisen taas "tosissaan" n 5 vuoden päästä kun ykköskuski (10 v) oppii mekkaamisen.

Norsu^

12 olen mää mutta 30 vuoden päästä oon 42. :P
JESH! Nyt vaan kokoon Assoo

blenheim

15 lasissa sitä tässä pöristellään, still going strong!!! :D
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

JTKa

37 Vuotias "pikkupoika" täälläpäässä