Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kotkalaiset Rc-harrastajat--Rata-asioita!!

Aloittaja Rahtimies, 10.03.06 - klo: 18.50

CluBBaH

Noniin , Olisko sunnuntaille 28.10 miittiin tulijoita ? jos vaikka siinä 16:00 tietämissä menis paikalle. Tällä kertaa vois muistaa ottaa mitan mukaan jotta saadaan merkkailtua "meidän" alue. Ja jos ottais autoa mukaan kelin salliessa niin tekis jotain rataa savikönteistä niin sais sitä kiertää :)
XRAY 808 2009 Spec |

Kyöstimään

Joo mä tuun. Nyt on "uus" konekii.
Hobao Hyper 8,5

JT80

Jos ei Vettä tule ihan kaatamalla, ni meikä on tulos... :grin:
Hpi Blitz, TT-01D

JT80

Oli hieman ylimääräistä aikaa...
Hpi Blitz, TT-01D

CluBBaH

XRAY 808 2009 Spec |

Kyöstimään

On juu. Tollaset ku sais autoo :grin:. mäkii niitä sitä rataa suunnittelin. mulla on jo 4 luonnosta.
Hobao Hyper 8,5

Kyöstimään

Nyt tähän väliin kysymysluontoinen asia:Onko kellään jäänyt laatikon taakse kytkin laakeria 14-hampaiseen tai sinnepäin? multa on kadonnu koko laakerin runko.
Hobao Hyper 8,5

Rahtimies

Hyvää syksyä ja talven odottelua.

Olisiko porukalla kiinnostusta sisäajoihin, jos saatais jostain sisähallista vuoro varattua?

Kotka-Hamina alueelta olis joku ajopaikka hakusessa.

Joko liikuntahallia, johon matot olisi hommattava jostakin. (käytettyjä varmaankin)

Tai joku betonipohjainenhalli, jos sellaista sattuisi löytymään.

Homma ei ihan muutamalla kaverilla vielä toimi, joten porukkaa tarvittaisiin. Ajomahdollisuutta kaikille sähköhärveleille olisi hakusessa.

Laitelkaahan viestiä tänne osallistumishalukkuudesa.

Minä ja Clubbah ollaan mukana, kunhan vain saatais sopiva paikka.
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2

JuhaH

Mukana ollaan.

Onko ajopaikkaa jo tiedusteltu esim. Kaupungin liikuntatoimelta? Voin itsekin soittaa tarvittaessa.

K@itsu

mukana ollaan täälläkin, toivottavasti saisimme jonkin paikan minne pääsisimme ajamaan.

JT80

Mukana ollaan. Betonipohja olis drifterien kannalta parempi vaihtoehto...
Hpi Blitz, TT-01D

CluBBaH

Morjesta , Hyvinhän tässä tuntuu olevan kiinnostusta. Tosiaan asian eteen ei mun tietääkseni ole vielä tehty muuta kuin tuo rahdin viesti tänne. Jokainen jolla vois olla tietoa ajopaikoista voi ottaa niistä selvää , ja sitte keskenään sovitaan ratkasu joka miellyttää kaikkia. JT80 , kyllä ne driftirenkaat mun tietääkseni luistaa matollakin. tai sitte laitat vaan tarpeeks tehokkaan moottorin  :lol:
XRAY 808 2009 Spec |

Rahtimies

Tosiaan, ei vielä ole muuta tehty kuin aiemmin mainittu viesti. Liikuntatoimelta vois varmaan kysyä asiaa, siitä ois hyvä lähteä. Haluaako JuhaH ottaa asiakseen? Sinnehän olis helppo saada muutakin porukkaa, vaikka katsomaan edes. Ja minikuppia kerhokisana :)
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2

JT80

Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 15.11.07 - klo: 11.49
Morjesta , Hyvinhän tässä tuntuu olevan kiinnostusta. Tosiaan asian eteen ei mun tietääkseni ole vielä tehty muuta kuin tuo rahdin viesti tänne. Jokainen jolla vois olla tietoa ajopaikoista voi ottaa niistä selvää , ja sitte keskenään sovitaan ratkasu joka miellyttää kaikkia. JT80 , kyllä ne driftirenkaat mun tietääkseni luistaa matollakin. tai sitte laitat vaan tarpeeks tehokkaan moottorin  :lol:
Totta... Löysin tuolta tubesta matto driftausta..
http://www.youtube.com/watch?v=FyhITPAaNcM&feature=related
Hpi Blitz, TT-01D

JT80

Rauhallista Joulua Ja Hauskaa Uutta Vuotta 2008, Kaikille Kotkalaisille Harrastajille...
Hpi Blitz, TT-01D

CluBBaH

Sitä samaa täältäkin.

Ja tähän sisäratahommaan , taitaa olla toivoton yritys nyt näillä näkymin :) . Itse en ainekaan muka ole kerennyt tehä mitään asian hyväksi.
Mutta katsellaan ja kuunnellaan , ehkä sitte ensi vuosi 2008 tuo lisää ihmisiä tähän hommaan mukaan :)

Ja uutenavuotena ei sitte paukutella naamoja muuten kun lasista :)
XRAY 808 2009 Spec |

Saku07

Hyvät joulut ja uudetvuodet paikallisille  :smiley: ja miksei tietysti muillekin, kiltist uutenavuotena.
Tamiya Scania R560, MCD Baja 1000

Kyöstimään

Hyvää uutta rc-kautta ja vuotta kaikille! :cool:
Hobao Hyper 8,5

Saku07

Mitäs M-u keskuksessa nykyään tapahtuu ku mikroautorata ja crossirata ilmeisesti ajettu kirjaimellisesti maan tasalle?
Tamiya Scania R560, MCD Baja 1000

CluBBaH

Vaikea sanoa tohon mitään , eipä ole tullu siellä käytyä sitte viimisimmän "miittingin" jälkeen.
XRAY 808 2009 Spec |

Rahtimies

Kai siihen mikroautoradalle alkaa uutta rataa pukkaamaan seuraavaksi, ainakin seuraava 50 tonnia menossa siihen projektiin.

motokrossiradasta ei tietoa sen enempää...

Tikkeri

Mjahas Kotka panostaa näköjää ihan tosissaa tohon MU keskukseen. Eikä ihan huono idea.
Xray 808 2009