Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kaasu hirttää kiinni

Aloittaja Juippi, 19.05.06 - klo: 20.02

Juippi

Kaasu hirttää kiinni, eli renkaat pyörivät koko ajan ympäri, kun pistää ohjaimen päälle. Kuva ohjaimesta: http://i8.photobucket.com/albums/a40/puspu/muuta/radio.jpg

Tietääkö kukaan mikä on vikana? Oon koittanu kaikkia nappuloita.
Menee hermot sen rassaamisessa.  :x
Vaikuttaako auto yhtään, vai onko se kiinni ohjaimesta?
Ajokkina Phyropholia 7.9.

Divi

vikahan nyt voi olla missä vain... lue ensiksi ohejkirja ja opettele mistä nappulasta tapahtuu mitäkin...

Sitten etsit mistä säädetään Throttle trim ja käännät sen nollaan...

Juippi

Lainaus käyttäjältä: "Divi"vikahan nyt voi olla missä vain... lue ensiksi ohejkirja ja opettele mistä nappulasta tapahtuu mitäkin...

Sitten etsit mistä säädetään Throttle trim ja käännät sen nollaan...

Ohjekirjassa ei ole suomenkielistä tekstiä. Ja en oo hyvä enkus, mut kyl mä sitä jotenkin osaan..   :|
Ajokkina Phyropholia 7.9.

Nikke92

Eli tuo thortle trim on tuossa radiossa th. epa. Käännä nuo molemmat navikat nollille.
Traxxas Revo 2.5

ripa_k

Juippi: oletko ohjelmoinut / säätänyt nopeudensäätimen?

http://kotisivu.mtv3.fi/liljeroos/sahkot/sahko.html kertoo:

LainaaJoku aika sitten nopeudensäätimien ohjelmointi tapahtui kahta ruuvia vääntämällä. Toisesta asetettiin neutraali kohta ja toista vääntämällä täyskaasu. Tästä ollaan jo menty melkoisen pitkälle, koska nykyisissä nopeudensäätimissä voidaan säätää jo hyvinkin montaa eri ominaisuutta. Niistä löytyy edellisten lisäksi mm. taajuuden, virranrajoituksen, minimikaasun säätöjä. Tämän takia nykyisin nopeudensäätimien ohjelmointi tapahtuu käyttämällä ainakin yhtä nappia ja ainakin yhtä merkkilediä. Lisäksi nykyään on myöskin nopeudensäätimiä, joita ei varsinaisesti tarvitse ohjelmoida ollenkaan. Nämä etsivät automaattisesti neutraalin ja täyskaasun asennon.
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Juippi

En oo. Oon vain käännellyt noita nappuloita.
Ajokkina Phyropholia 7.9.

Divi

Lainaus käyttäjältä: "Nikke92"Eli tuo thortle trim on tuossa radiossa th. epa. Käännä nuo molemmat navikat nollille.
EPA on End Point Adjustment eli loppuasennon säätö...

Nikke92

Aijaa.. No sit oon varmaan sokee kun en nää tuos radios thortle trimmiä... :lol:  :?
Traxxas Revo 2.5

Futaba

Lainaus käyttäjältä: "Nikke92"Aijaa.. No sit oon varmaan sokee kun en nää tuos radios thortle trimmiä... :lol:  :?
Et, ihmettelin itse ihan samaa.
| Academy | Axial |

l150040

Katso: http://kotisivu.mtv3.fi/liljeroos/radio/radio.html#saataminen josko siitä olisi apua.

Toisaalta ongelma on 90% varmuudella siinä, ettet ole ohjelmoinut nopeudensäädintä oikein. Jos sinulla ylipäätään on elektroninen nopari.

rs tuning

Tai sitte kaasulla on reverse päällä??? :roll:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars