Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Tehopillit

Aloittaja Rc Hihhuli, 28.05.06 - klo: 00.53

Rc Hihhuli

Tämmönen asia päätä vaivaa että jos autoon laittaa väärän tehopillin niin rikkooko se koneen... Vai vaikuttaako se ainoastaan tehoon?

tapsa92

Ei riko, vaikuttaa tehoon.
- Tapsa

Rc Hihhuli

Ku menin hetken hurmios ostamaan vähä niinku sian säkis.... tehopillin mallia Kyosho team lukee päällä ja autoki on saman valmistajan, mutta alkup. pilli ja tämä uus on kooltaan erikokoiset... tämä uusi pilli oli tutun onroad autos varmaan koko mallia 1:10 ja oma autoni on 1:8. Voiko tätä pilliä käyttää lainkaan vai saako sillä heittää vesilintua

Divi

jos pienemmän ostit niin ei sen ainakaan pitäis tehoa tuoda lisää...

Mika R

myy se täällä forumin myydään palstalla pois; >=.21 (1:8) moottorit vaativat isomman pillin kuin <=.18 (1:10) moottorit

Rc Hihhuli

Selevä en sitte ala asentaankaa sitä omaan autooni... se uus pilli on kaks kertaa pienee ku alkup. Ja omassani on .28 moottori joten taitaa pilli räjähtää ku antaa hanaa.

En ole kyllä sitte satavarma että minkä kokoluokan autoon tuo on tarkotettu oon yrittäny kattella netistä vastaavan näköisiä pillejä mutta en oo mistään löytäny.... tuli vain ostettua tuo pilli ku sai niin halvalla... auton oman luettelon mukainen tehopilli maksaa yli 100 euroo..

Laitan sen sitte myyntiin ku saan siitä laitettua kuvan kans niin asiantuntijat osaavat sanoa että mihin se on tarkoitettu

Divi

Paljonko pistät hintaa?

Rc Hihhuli

Itse menin maksamaan siitä 40€ että ainakin sen verran... mitä sitä turhaa sillä rikastumaan yrittää... kaveri sano että se maksaa liikkees 80€ ja on aivan uuden veroinen päällepäin ei näy vaurioita ja jos miehen sanaan on luottamista niin sillä ei ole ajettu ku muutama tankillinen

Rc Hihhuli

Doodii nyt selvis että kysyinen tehopilli on Pure Ten sarjaan .12 - .15 moottoreihin tarkotettu ja kaupan hyllyllä ovh. on 88 € laitan asiasta myynti-ilmoituksen heti kun ehdin...

Anzka

Lainaus käyttäjältä: "Rc Hihhuli"Selevä en sitte ala asentaankaa sitä omaan autooni... se uus pilli on kaks kertaa pienee ku alkup. Ja omassani on .28 moottori joten taitaa pilli räjähtää ku antaa hanaa.

En ole kyllä sitte satavarma että minkä kokoluokan autoon tuo on tarkotettu oon yrittäny kattella netistä vastaavan näköisiä pillejä mutta en oo mistään löytäny.... tuli vain ostettua tuo pilli ku sai niin halvalla... auton oman luettelon mukainen tehopilli maksaa yli 100 euroo..

Laitan sen sitte myyntiin ku saan siitä laitettua kuvan kans niin asiantuntijat osaavat sanoa että mihin se on tarkoitettu

olis varmaan tullu pakokaasut muualtakin ulos kuin pakoputkesta jos se niin pieni oli  8)  :lol:
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv