Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Apua Auton Valintaan

Aloittaja Joni993, 25.07.06 - klo: 17.43

Joni993

Harkinnan alla ois sähköauto ja tartteis vinkkejä auton valinnassa.
Ratkaisevaa on auton toimivuus, kestävyys ja varaosien saatavuus.
Entä nelivetoiset, onko minkälaisia kokemuksia Team Losin Mini-LST Monster Truck RTR:stä??? Ois aika hyvä jos auton hinta ois siin 250euron kohdalla

zhoop

Oletko sijoittamassa 250 eur pelkkään autoon? Sillä saa jo ihan kohtalaisen 2wd krossarin uutena (kasattava itse). Jos taas koko paketin pitää sisältyä 250 euroon suosittelen hankkimaan käytetyn laatuauton, koska ne ovat useasti parempi ratkaisu kuin esim. Kyoshon RTR paketit. 2wd on ihan hyvä valinta ensimmäiseksi autoksi. Jostain olen kuullut sanonnan "Jos pärjäät 2wd krossissa perjäät luultavasti myös muissa luokissa."

Mikäli olet sijoittamassa noin 250 eur autoon lienee paras valinta Asso B4 tai Losi XXX. Voin kyllä sanoa kokemuksesta, että ainakin kyoshon RTR paketeista joutuu uusimaan aika paljonkin osia eikä auton suorituskyky silti ole sitä mitä se on laadukkaammilla laitteilla.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Joni993

Olen sijoittamassa pelkkään autoon 250 euroa. Tiedätkö tai tietääkö kukaan kuinka kovaaa asso b4 kulkee tai Losi XXX ja kuinka paljon ne maksaa? Oisko mitään 4 vetoisia ehdotuksia?

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "Joni993"Olen sijoittamassa pelkkään autoon 250 euroa. Tiedätkö tai tietääkö kukaan kuinka kovaaa asso b4 kulkee tai Losi XXX ja kuinka paljon ne maksaa? Oisko mitään 4 vetoisia ehdotuksia?
Se kuinka kovaa noilla pääsee, riippuu ihan moottorista, välityksistä ja kuskin taidoista. Asso b4 on tosi hyvä 2wd krossari, kannattaa harkita ensimmäiseksi autoksi. Nelivetoisia autoja löytyy sitten enemmän kuin 2wd autoja, mutta ne maksaakin hieman enemmän.
- Tapsa

Joni993

Kiitos :D ja kumpi on parempi 2wd vai 4wd :?:

Jose.92

Sitä voit ite miettii onko nelikko vai takatuuppari parempi. Nelikko syö tietysti enemmin tehoja mutta vetää taas esim talvella paremmin
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Joonas.O

Aloita 2WD- autolla.

Sitten kun osaat hyvin sillä ajaa, osta 4WD.
|Sekanen Hamsteri Racing Manager|S-Grafix|

Joni993

en löydä mistään sopivan hintaista :|

usa-1

Toisaalta,neliveto pysyy paremmin hanskassa kuin 2wd..Aloittelijalla..Mutta jos aloitat takatuupparilla ensin ja myöhemmin   ostat nelikon niin ajo on sillä todella iisiä.. :wink:
Overpowered Savage/RB Concept TM728, Overpowered Revo/RbTm323, Mad Force Crawler x2/Nosram Rs28, Xray XB8 Pro,Xray T1, Homemade Tuber

Joni993

niiii :wink: jos löytäis jostai sopivan hintasen mut ois silti tehoo sillee et sitä ei juoksemal kiinni sais :wink:

Divi

Haluatko krossin, stadiumin vai monsteri? Ja alota ennemmin takavedolla. helpompi huoltaa ja kun sen opetat pysymään lapasessa niin osaat ajaa nelkkuakin :wink:

Joni993

Krossin tai mini monsterin olen harkinnut losin Mini-LST Monsteria ja hinta on sopiva sabessa mutta
krossia ei löydy mistään sillä hinnaalla... täytyy kai ruveta säästämään :wink: ja losin auto kulkeekin ihan ok ja on 4wd mutta krossi ois ehkä parempi aloittelijalle ja kulkeekin varmaan yhtä hyvin tai paremmin mutta maksaa enemmän kun se hinta pyörii siinä 300 euron paikkeilla :|

SlidSlide

Lainaus käyttäjältä: "Xray Poju"Aloita 2WD- autolla.

Sitten kun osaat hyvin sillä ajaa, osta 4WD.

Samaa mieltä usa-1 kanssa, ilmanmuuta 4wd on helpompi.

Suosittelisin ostamaan 4wd sähköcrossarin. Saa kohtuu halvalla ja helppo opetella ajaa. Samalla säästyy vaiva, jos ei harrastus iskekkään. Ensimmäiseksi ei kannata ostaa polttista. Perusteluna sille on se, että säätäminen voi olla työlästä ja hehkun ja polttoaineen kanssa sählääminen vie aikaa, intoa ja vuodattaa kyyneliä. En ostais kyllä muutenkaan polttista enää, koska harjattomat ja bensa-autot vie polttiksista kevyesti voiton.

jarkkom

Lainaus käyttäjältä: "SlidSlide"
Suosittelisin ostamaan 4wd sähköcrossarin. Saa kohtuu halvalla ja helppo opetella ajaa.

Joo, kuvastaako esim. BJ4WE sun mielestä halpaa nelivetosähkökrossaria jolla on helppo opetella ajaa?

??
---

Stilo

Miksei muka olis halpa ajaa?

Joni993

Kuinka halvalla noita neliveto krosseja saa ja mistä???
:?

*HOKE*

Otappas huomioon että tuo asso on sitten 1:18 kokoluokan auto...
Ei siis mikään piharässäys härveli, koska se ei kummosesti tykkää pikkukivistä.

Eli jos oikeesti oot hankkimassa RC-Autoa niin jätäppäs tuo minivessa väliin.

Ei sillä etteikö se olisi hyvä auto (itselläkin on sellainen) vaan se ei ole käytännössä piha härveli.

Edit... jahas... muokkasit sitten viestiäsi sillävälin kun kirjoitin omaani.

Joni993

JupeR

MINI ASSO = MINI VESSA!! ASSO = VESSA.. Kokemus puhuu..
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "jeppe"ASSO = VESSA.. Kokemus puhuu..
Täh? Asso muka vessa? Hyvä merkki toi on, älä rupee haukkumaan assoa jos et oo omistanut yhtäkään assoa :o
- Tapsa

JupeR

Ikävä kyllä olen ja omistan nytteki :wink:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Joni993

mä kyl varmaa ostan sen jos se sillo viel on myynnis ku mä rahaa saan :wink:
mut jos sitä ei kannata ostaa nii mikä sitte???
:?

Jazza

Osta traxxas stampede jos rahat riittää
Traxxas Revo | RB TM323 | Futaba | Pro-Line

Joni993

En ajatellu ostaa monsterii mut muute iha kiva :wink:

usa-1

No osta rustler tai bandit.. :wink:
Overpowered Savage/RB Concept TM728, Overpowered Revo/RbTm323, Mad Force Crawler x2/Nosram Rs28, Xray XB8 Pro,Xray T1, Homemade Tuber

Joni993

Paljon toi rustler maksaa ja onko hyvä??? :D

Joni993

Tollane asson krossari kiinnostaa kyl enemmä  :?

Heuli

Lainaus käyttäjältä: "Joni993"Ratkaisevaa on auton toimivuus, kestävyys ja varaosien saatavuus.
Tuon perusteella sanoisin Asson B4, takavetocrossarilla on hyvä aloittaa ja RC Pisteestä saa nopeasti osia.

Joni993

Kiitos...
Mutta kestääkö B4 pihalla rässintääkin  :wink:
kaveri osti vaa just vähä aikaa sit tollasen Mini-LST Monsterin mikä on 4wd ja sitä oli helppo ajaakkin mutta taidan tyytyä tuohon B4...
mutta tietääkö kukaan kumpi on periaatteessa parempi noista autoista???  :)

Jose.92

eikös b4 oo ihan kisa vehje?
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!