Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Erikoisemmat korit 1/10

Aloittaja joksa, 22.01.03 - klo: 18.50

joksa

Onko kellään tietoa mistä löytys eilaisia koreja 1/10 autoon? Hakusessa olis erityisesti Citroen BX:n kori. Eli siis valmistajia ja mistä sais tilattua.
Xsaran korin löysin mutta BX:n kori olisi aerodynamiikan kannalta huippu :lol:.

joksa
Kun paljon tekee niin sattuu ja kun paljon sattuu
niin tottuu. Kohta ei satu enää ollenkaan!

joksa

Sitä pelkäsinkin ettei ole ihan helposti ostettavissa. Olisi vaan todella leuhka tehdä tuommoinen BX Gti 19 4x4, 1/10:nä. Täytynee tyytyä xsaraan.

joksa

Nappe

Juu, vaikeaa on löytää erikoisia koreja, käytännössä koreja löytyy uusista autoista, ja sellaisista jolla ajetaan maailmalla yleisesti kilpaa, ja sitten kaiken maailman jenkkiautoista.

Itse olen haaveillut Saab 900-korista, mutta ei taida olla olemassa. Enkä jaksa itse vääntää muottia... Ajan siis stratuksella :)

Vihrea

Nappe, mikä yllätys saabin kori :)

huomaa jo tosta saabismionsairaus tjsp. 8)
Galant VR-4

jarkkom

ei nyt ehkä noita autoja löydy, mutta HPI:llä on kiva valikoima nättejä koreja: www.hpiracing.com
---

joksa

Löytyihän tuolta HPI:n sivuilta Chryslerin 300M:n kori. Jotenkin vaan miellyttää omaa silmää.
Mutta olispa hienoa kisata saabilla ja sitikalla. Voisi aiheuttaa ihastusta ja vihastusta.

joksa

coronet

Mie kaipailisin MB E(W211)- sarjan koria..Jos näkyy internetissä niin ilmotelkaa..
Tamiya roks.

joksa

Onko tietoa löytyykö jostain tulostettavia liekki-kuvioita auton keulaan ja kylkiin? Olen kuullut/lukenut noita olevan.

Tänks etukäteen :!:

Otsomaani

Taitaa olla TeMen sivulla printattavia liekkikuvia. Suosittelen kyllä Orionin Thunder decals tarroja, AIVAN mahtavan näkösiä.

Erkhart

Meeppäs sivulle www.Rcxotic.com ja sieltä pistä paintmaskz siellä on liekkejä logoja ja muita hyvii maskeja
Hpi nitro rs4 3, Micro

Erkhart

Tuplla www.rcxotic.com :issa on muuten ne temen liekit kunnollisina
Hpi nitro rs4 3, Micro

joksa

Kiitoksia hirmuisesti. Löytyi ne liekit vaikka huonostihan kysymys oli esille asetettu. :oops: