Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mikä meininki?

Aloittaja jooka, 27.08.06 - klo: 21.55

jooka

Täällähän on (=rc10.fi) ihan ihmemeininki.... topikit lukitaan ja edellisin hävitettiin ihan näkymättömiin vaikka ihan asiaa halusin "vapaassa keskustelussa" jossa tarkennetaan että vielä "Vapaata keskustelua kaikesta muusta paitsi RC-autoista".

>ekana toi viimeinen ostoksesi (lukittu)
>tokana toi viimeisin levyostoksesi (lukittu)
> kolmantena halusin jatkaa musiikin verkossa jakamisesta (mm. itunes store) samalla topikin nimellä aiheesta ja koko avaamani aihesisältö on poistettu täältä näköjään kokonaan.

Mikä ihmee kiina tämä paikka oikein on?

tapsa92

Jaa-a, noi levynosto topikin lukitesemiset ymmärrän vielä, lukittiin ilmeisesti sen takia koska puhuttiin waresta :| Tota en ymmärtänyt, että miksi: viimeisin ostoksesi-topikki lukittiin :roll:
- Tapsa

Heuli

>ekana toi viimeinen ostoksesi (lukittu)

Eipä edistynyt keskustelu siellä topicin aiheesta kovin pitkälle.

>tokana toi viimeisin levyostoksesi (lukittu)

Eipä edistynyt keskustelu siellä topicin aiheesta kovin pitkälle.

> kolmantena halusin jatkaa musiikin verkossa jakamisesta (mm. itunes store) samalla topikin nimellä aiheesta ja koko avaamani aihesisältö on poistettu täältä näköjään kokonaan.

Jatka toki.

Moderaattorit on täällä sen takia että suurimmat ylilyönnit poistuu, yleensä se tehdään joko bannit antamalla tai topicci lukottomalla.

jooka

Ymmärrän kyllä jos waretus jutut on kielletty ja ne lukitaan mutta asiasta ei ilmeisesti saa puhua/avata aiheketjua vaikka asiasisältö ei kiellettyjen aiheiden listalla edes olisi.

Heuli

tapsa92: Viime viikkojen keskustelujen perusteella tuolla olisi ollut taas täysi sota hoken ja slidsliden välillä, pientä provoamistahan tuossa oli jo nähtävissä  :wink:

jooka

No huh huh. Melkoista sontaa oli Baja/Fg keskustelussa ja homma vaan jatkui ja jatkui. Ei mitään topikin hävittämisiä tai moderaattorin abloy-lukko kirjoituksia.

Eikö vapaa keskustelu olekaan vapaata?

Heuli

jooka: Et vissiin ole moderoinut mitään foorumeita, ei ole helppo työ valvoa koko sivustoa ja jokaikistä topicia ja tappelua jne...

jooka

Mulla on todellakin kokemusta tämmöisistä jutuista. Viimeiset 10 vuotta olen ollut internetin kanssa tekemisissä työn/vapaa-ajan kautta ja useammassa foorumissa ollut moderoijona (kansainvälisiä foorumeita).

Mielestäni näette asiat hiukan mustavalkoisina. Topikin sisältö voi muuttua hyvinkin nopeasti eri suuntaan jos siihen annetaan mahdollisuus. Sen sijaan että suljetaan, hävitetään kokonaisia topikkeja alle puolen vuorokauden sisällä on aika aiheetonta.

Heuli

jooka: Vapaan keskustelun "tiukka" linja johtuu pitkälti siitä että täällä ne suurimmat tappelut aina on. Enpä tiedä kuka moderaattoreista noita topiceja on poistanut, itse yleensä vain lukotan niin jää syykin selville miksi topicci on lukossa. Eli vaikea mun sanoa miksi se poistettiin...

jooka

Näin kirjoituksesi:
"Topiceja lukitaan sen takia kun ei ole resursseja jokaista pikku riitaa alkaa selvittelemään ja siivoamaan foorumista yksitellen. Jos homma karkaa lapasesta niin on paras jättää koko aihe lukituksi ja jatkaa sitten vaikka uudessa topicista samasta aiheesta ilman tappelua."

Hassua, että juuri näin toimittiin ja homma karkasi lapasesta jollakin teidän modeista.

Bagi

noniin kohta tästäkin syntyy tappelu , joka päätyy lukkoon ja banjoon :S
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

jooka

Lainaus käyttäjältä: "Heuli"jooka: Vapaan keskustelun "tiukka" linja johtuu pitkälti siitä että täällä ne suurimmat tappelut aina on. Enpä tiedä kuka moderaattoreista noita topiceja on poistanut, itse yleensä vain lukotan niin jää syykin selville miksi topicci on lukossa. Eli vaikea mun sanoa miksi se poistettiin...

Tuo linjasi onkin hyväksi todettu. Tulee kaikille selkeäksi mihin mentiin ja miksi. Sensurointi taas johtaa yleiseen mielipahaan joka juuri purkaantuu näin.

jooka

Lainaus käyttäjältä: "Bagi"noniin kohta tästäkin syntyy tappelu , joka päätyy lukkoon ja banjoon :S

Ei tässä olla tappelemassa.

Jatketaan keskustelua sitten uudessa topikissa. Minä voin avata jos teistä muista ei siihen ole.

JupeR

Täällähän on valiteltu modejen löysäilystä ja sitte ku kiristetään rajaa nii taas valitetaan. Kaikille on vaikea olla mieliks..
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

jooka

Joo, no rajansa kaikella. Ei näissä meikän topikeissa mihinkään baja/fg keskustelun tasolle ole alkanut kukaan. Hiukan asian vierestä mutta silti aivan turhaa ylilyöntiä hävittää kokonaan/lukita koko ajan vain sen pelossa että "ei johda mihinkään".

Näyttää olevan tämän foorumin tapa.

Heuli

Tuo topicien hävittäminen ei todellakaan ole foorumin tapa, tämä puolestaan on  :mrgreen: