Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

charz on poissa...

Aloittaja Mre, 23.02.03 - klo: 19.22

Mre

Ikävä tehtäväni on kertoa teille, että Joonas Nieminen "charz" kuoli kotonaan sunnuntaina 16.2.2003 n. klo 23. Joonas oli kuudentoista vuoden ikäinen.

Joonas oli sairastanut jo vuosia erittäin harvinaista syöpää, joka useista hoidoista huolimatta uusiutui joka kerta. Viime kesänä sairauden hoito lopetettiin toivottomana ja Joonakselle annettiin enää ns. saattohoitoa.

Tämä foorumi ja R/C-autoilu oli Joonakselle kaikki kaikessa. Täällä  Joonas saattoi käydä keskusteluja ja vaihtaa mielipiteitä, vaikka ihan viimeisten kuukausien aikana sairaus oli jo vienyt häneltä toisenkin jalan liikkumiskyvyn. Toinen jalka oli amputoitu jo ihan sairauden alussa.

Joonas itse oli aivan loppuun asti "mukana kuvioissa": viimeinen tälle foorumille hänen lähettämänsä viesti on leimattu 16.02.2003 21:09. Hän oli erittäin hyvin tietoinen omasta tilastaan, mutta jaksoi silti katsoa positiivisesti tulevaisuuteen. Ja vaikka me kaikki omaiset ja ystävät tiesimme Joonaksen tilan ja ennusteen, tuli loppu meille yllätyksenä - niinkuin varmaan aina.

Joonas itse odotti kesää ja sitä, että pääsisi taas Lavangolle ajamaan. Aika vain loppui kesken. Ensi kesänä kun menette ajamaan radalle, ajakaa yksi kierros Joonakselle - pojalle joka ei sitä itse enää ehtinyt.

Matti Remonen

---

Joonaksen käyttämä "charz"-tunnus on poistettu ja olen rekisteröinyt tunnuksen uudelleen itselleni, jottei sitä kukaan vahingossa ota käyttöön tulevaisuudessa.
What! Me Worry? - Alfred E. Neumann

claustro

Otamme osaa omaisten ja ystävien suruun koko foorumin voimin.
Toni Walther, retired operator

jarkkom

---

Juho.nordgren

feenovi

Otan syvästi osaa...
täysii

*toba*

Prrr

Otsomaani

RChullu

syvät osaanottoni.
http://www.rc-racing.info - Rc-racing 2.0

Rc-Poika

Ei, ei voi olla mitenkään mahdollista..  Suuri suru varmasti kaikille foorumilaisille sillä Charz oli hyvin tietäväinen ja osasi vastata kysymyksiin todellakin hyvin ja selkeästi.. Mutta jokaisen aika tulee joskus ja Joonaksen aika koitti jo näin varhaisessa vaiheessa.. Osanottoni..  :cry:
// Niklas " jokipoika " Jokinen

jarva

Syvä osanottoni... :cry:

pete||

Syvät osanottoni Joonakselle "charz:lle".

nikoprkl

EuroRC / TEK

joksa

Osanottoni, valitettavasti parhaat menevät liian aikaisin.
Kun paljon tekee niin sattuu ja kun paljon sattuu
niin tottuu. Kohta ei satu enää ollenkaan!

Mika R

Syvät osanottoni

Mika

Niko

Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Teemu L

AssoRacing

www.saikart.fi/   www.rc-offi.net  www.ekpa.suntuubi.com/

jallu

APK

Osanottoni
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

matti

Masami is back

Vihrea

osanottoni, charz oli huippu tyyppi täällä foorumissa niinkuin ircissä  :(
Galant VR-4

Nappe

CAi

Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                     (__\==*==/__)

hellgren

Lahti Rock City

EvoQ

Syvimmät osanottoni. :(
Vauhti korjaa virheet

ClodZ

XC - Poor boys Bruiser

Teppo

Vesa

Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Mr Cale

Syvimmät osanottoni.

Jukka

Tiim Lahti | S-grafix