Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

HPI nitro rush evo

Aloittaja jonne93, 12.03.07 - klo: 17.44

jonne93

olen ostanut ensimmäiseksi autokseni hpi nitro rush evon(näin aloittelijalle :D ) ja nyt pitäis saada kaikenlaista tietoa autostani.

1:pitääkö siinä olla paljon tekemässä kaikenlaista esim. ruuvien kiristyksiä ja sun muuta :?:   :)

2:löytyykö tähän sitten helposti vara-osia jos menee jokin hajalle :?:   :)

3:ja mitenkä saisin koneestani parhaan tehon :?:   :)

Laittakaa myös omia kommentteja autosta. :D
minusta se on hyvä ja kulkee aika lailla vaikkakin minä sen justiin olen sisään ajanut. :D
kesällähän on silloin paras ajella kaikenlaisilla montuilla ja radoilla.
pistäkää tietoa tulemaan  :D

Hotti

-Team lapsena liian vähän leluja-

jerzirccar1

mistä ostit auton.
yleensä myyjä hoitaa tuon asian.
jerzi/ Hobbylinna
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

jonne93

ostin auton hobbylinnasta joo. :)
nii minkä myyjä hoitaa :?:
ruuvit sun muut :?:
varaosat :?:
koneen säädöt ja viritykset :?:
tuota autoa ei ainakaan oltu laitettu edes sellaisiin säätöihin että sen saisi käyntiinkään. :)

Joel N

Lainaus käyttäjältä: "jonne93"ostin auton hobbylinnasta joo. :)
nii minkä myyjä hoitaa :?:
ruuvit sun muut :?:
varaosat :?:
koneen säädöt ja viritykset :?:
tuota autoa ei ainakaan oltu laitettu edes sellaisiin säätöihin että sen saisi käyntiinkään. :)
Varaosat. Eli kaupasta mistä tuon ostit myös varaosia odottaisi saavan. Koneen säädöt, ruuvien kiristelyt yms. sinä hoidat itse.
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

jonne93

jooo. no eipä oo ainakaa nettisivuilla paljoa varaosia. :)  joo no ne saa kyllä ittekki joo säädettyä. :D

Joel N

Jos jotain tarvii niin puhelin käteen ja soitto tai s.postia liikkeeseen.. ei välttämättä kaikkia osia nettisivuilla.
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

jonne93

joo pistän mielee. :D  onko sulla mitä kaaroja :?:

jonne93

mikkä öljyt olisi hyvät nitro rushiin eteen ja taakse? autolla ajelen pihassa ja joskus johonki montuille pärräilemään ja pieniä hyppyjäkin tulee vedettyä. mikkä öljyt olisi tuollaiseen tarkoitukseen sopivat? ei ole hajua alkuperäisistä öljyistä ja ne pitäisi nyt vaihtaa  :smiley:

Scrap

Hobbylinnassa suosittelivat 45wt eteen ja 35wt taakse. Hyvin on pelannu mun ajoissa.

jonne93

selvä pyy. eli sitä tilaan  :smiley:

jonne93

nyt olisi aika varmaan ostaa jo vähän isompi kone rushiin. mitä konetta suosittelette?
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXPYU7&P=7  onko toi kone siihen sopiva? meneekö heittämällä kiinni? vai onko liikaa tehoa ja rikkoo paikkoja?
kertokaa mikä kone olisi hyvä virikone.  :smiley: