Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Cen-Racing pajero

Aloittaja cen-mies, 01.05.07 - klo: 17.13

cen-mies

Onko kellään cenin pajero merkkistä polttista? Onko auto kaikinpuoli hyvä :huh:
//YAMAHA DRUMS//

jperala

On, ainakin on kaksi päivää kestänyt ja muutaman voltin sillä jo heittänyt  :grin:
Mainio laite rälläykseen.
Tiger II

tuplaesa1

Kamu osti tuon perjantaina ja ajettiin sisään viikonloppuna, mahtavasti toimi!
Ei mitään ongelmia sisäänajossa ja tuo NX sarjan 3ccm kone tikkaa kuin enkeli.
Edullisesti oli kaveri saanu auton, starttikitin ja polttoaineet Jr-hobbysta.
auto joku 280€, starttikitti 29€, polttoaine 27€, varatulppa 6€.
Himottas itelle se Cen magnum, muttei oo fyrkkaa.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Futaba

Pistäkääs kuvaa, mimmonen on kopan alta. Olen jr-hobbyn sivuilta ja cen-racingin sivuilta yrittänyt etsiä, mutta tuloksetta.
| Academy | Axial |

jperala

Tiger II

Futaba

Olis mukavan näkönen peli ku voi vetää vähän löysemmälläkin hiekalla, niinkuin esikuvansakin Dakar Rallyssa. Nyt ei vaan oo yhtään ylimäärästä rahaa :/
| Academy | Axial |

hpi83

mun kaveerilla on cenin nx 3.0 mutta subarun korilla ja ei oo kehumista tänään takuttiin ku siinä on lämpö ongelmia lämmöt nousee ihan hervottomiksi jotai 194c oli vissiin korkein mitattu kuute iha jees mutta moottori surkee vaikka voimaa onki.
(puolueeton mielipide)

jperala

Minulla pyörii 100 asteen nurkilla joten säädöt päin PIIP tai motti viallinen ???
Tiger II

Maddis

Lainaus käyttäjältä: jperala - 05.06.07 - klo: 05.45
Minulla pyörii 100 asteen nurkilla joten säädöt päin PIIP tai motti viallinen ???
Oletko mitannut lämmöt kori päällä vai ilman? Näyttää kuvissa kori sen verran suljetulta, että voi olla  hankala mitata lämpöjä sen kanssa. Itse olen huomannut, että avonaisempikin kori nostaa lämpöjä jonkin verran verrattuna siihen ettei ole koria ollenkaan.

jperala

Lainaus käyttäjältä: Maddis - 05.06.07 - klo: 07.52
Lainaus käyttäjältä: jperala - 05.06.07 - klo: 05.45
Minulla pyörii 100 asteen nurkilla joten säädöt päin PIIP tai motti viallinen ???
Oletko mitannut lämmöt kori päällä vai ilman? Näyttää kuvissa kori sen verran suljetulta, että voi olla  hankala mitata lämpöjä sen kanssa. Itse olen huomannut, että avonaisempikin kori nostaa lämpöjä jonkin verran verrattuna siihen ettei ole koria ollenkaan.

Ilman koria, joten korin kanssa varmaan hieman kuumempana mutta tuskin 190 astetta..
Tarkoitus olisi tehdä muutama ilmanvaihto aukko oikeille paikoille.
Tiger II

Ps1

terve. itellä sama auto subarun korilla. Koneen säädöissä häikkää enkä saa säädettyä. millaiset säädöt sulla ja minkä lämpöarvon tulpalla ajelet? Ilman putsarin vaihdoin melkeen heti isommaksi koska tuntuu menevän helposti tukkoon soralla ajaessa...

jperala

Lainaus käyttäjältä: Ps1 - 18.06.07 - klo: 10.20
terve. itellä sama auto subarun korilla. Koneen säädöissä häikkää enkä saa säädettyä. millaiset säädöt sulla ja minkä lämpöarvon tulpalla ajelet? Ilman putsarin vaihdoin melkeen heti isommaksi koska tuntuu menevän helposti tukkoon soralla ajaessa...

Ajelen melkein tehdassädöillä, noin 3 kierrosta iso ruuvvi auki ja alaruuvi kehyksen tasalle ja kierros kiinni.
Alkuperäinen tulppa vielä kiinni.
Tiger II

zimi

Kertokaas kokemuksia kun nyt olette ajelleet tollasella. Lähinnä kiinnostaa käyttäytyminen asfaltilla ja minkä kokoiset renkaat tossa on alunperin? Kun haussa olis asfaltille ja hiekkapihoille/kentille käypä peli. Eli asfaltilla sais olla matalammalla ja jäykempi ku hiekka säädöillä. Pystyykö tätä siis muokkaamaan jousituksella ja rengaskokoa pienentämällä myöskin asfaltilla ajeluun, tarkoitan et vois noiden asfaltti pelien kanssa ottaa "mittaa" ja taidoista riippuen vaikka pärjätäkkin. Jollakin tais olla kuvia kun on subarun koppa päällä  :huh: