Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Suositelkaa autoa

Aloittaja Jarno95, 07.06.07 - klo: 10.39

Jarno95

Suositelkaa autoa hintaluokassa 300-400 off road ajoon olen vasta-alkaja joten varusteita voisi tulla mukaan!  :shock:

Hylky

tossa olis sulle oiva peli! ja menee tohon sun hintaluokkaan.. kaverilla on sama ja hemmetin hyväks on osottautunu! http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=GSC2010DPG
Kyosho Infero 7.5 US Sports II

Divi

säästä lisää rahaa ja hommaa rc-garagesta vaikkapa Hong-Nor X1-CRT RTR. Sillä on hyvä aloittaa ja mahdollisuus ajaa kisaa jos alkaa siltä tuntumaan :)
PS: Tuo stormikaan ei hintaluokkaan mahdu ajovalmiina.

Hylky

niin no.. pitäähän se starttipaketti hankkia siihen juu..
Kyosho Infero 7.5 US Sports II

Shogunmarui

Tai säästä rahaa ja homma hobao! Ainakaan et tule katumaan!
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

tapsa92

Sulla varmaankin paljon kokemuksia hobaosta ? Vain sellaiset joilla oikeesti on ollut muitaki autoi ku nikkoi voi sanoo et hobao on hyvä :wink:
- Tapsa

JupeR

Tuo 400e on aika pien summa kuitenki tähän harrastukseen, autot tuppaa maksamaan lähemmäs 500€. Ja en menis puhumaan Hobaoista ellei itellä ole kokemusta, mutta minulla on ja voin sanoa että ihan hyvä merkki sekin! :wink:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Ilmari_S

Tapsa mikä sulla on hobaota vastaan, kaikin puolin mukiinmenevä auto. En kisoissakaan saanu mitään rikki.
Huehue

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: Ilmari_S - 08.06.07 - klo: 15.47
Tapsa mikä sulla on hobaota vastaan, kaikin puolin mukiinmenevä auto. En kisoissakaan saanu mitään rikki.
Olenko väittänyt että minulla olisi jotain hobaoita vastaan ? En tietääkseni. Se vaan on maailman parhaita krossareita ja itekkin luottaisin täysin sen suorituskykyyn joten miksi en luottaisi. Tarkoitin edellisellä vietilläni että hyvä shogunin on mennä suosittelemaan hobaota koska häneltä ei löydy kokemuksia kyseisestä autosta tietääkseni ellen ole täysin väärässä.
- Tapsa

M.V.

offroadit...meen dantomilta ostaan serpentti :mrgreen:
I did my time