Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kokemuksia sähkökrosseista

Aloittaja MadCroc41, 10.08.07 - klo: 23.35

MadCroc41

Kertokaa omia kokemuksia sähkökrossareista. Itse ajattelin ostaa kohta itselleni uuden, ja sen pitää olla sellainen joka on hyvä ei mikään halppispeli. :lol:
HBX Bonzer

Divi

Tuuppi: Asso B4 on kestävä ja hyvin varaosia kisapaikoilla
Nelkku: Tamiya TRF501X nopea ja hyvin varaosia kisapaikoilla

Losi karsiutuu pois koska varaosia saa huonosti kisoissa. Samaan kastiin menee Yokomo joka on suomessa suht harvinainen, samoin Atomic Carbonit, X-Factoryt, Durangot ja muut vastaavat spesiaalit. :wink:

Omat kokemukset rajottuu B4:seen ja ei voi olla kuin tyytyväinen, tosin Tamiyan tuuppia odotellaan kovasti niin saisi varaosia lähempää...  :wink:

historia

Asso B4 on hyvä auto ainakin mulle ollut muuta ongelmaa kun että RTR sähköt on just sieltä  :lol:
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

MadCroc41

Mistä saan ostettua asoon b4 ja paljoko maksaa. Ja paljonko kyseinen auto kulkee? :huh:
HBX Bonzer

historia

Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

SO

Medasec 299€ rtr paketti. Tiedä sitten mistä tällainen ero johtuu. En jaksa nyt tutustua.

Näin  tänään.

5R

Taitaa olla ,etttä toisessa paketissa tulee akku  ja
laturi mukana.
Traxxas Rustler MM 5700

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: 5R - 11.08.07 - klo: 22.49
Taitaa olla ,etttä toisessa paketissa tulee akku  ja
laturi mukana.
Ja joskus jopa tinkii, kun huomaa kysyä...
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

MadCroc41

HBX Bonzer

Divi