Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

GTA San Andreas

Aloittaja Täikampa, 28.09.07 - klo: 21.23

SaVaGeLLa GEGEEJÄ

Lainaus käyttäjältä: PROpioneer - 07.01.08 - klo: 00.44
Lainaus käyttäjältä: Ilmari_S - 21.10.07 - klo: 15.40
http://www.youtube.com/watch?v=4dOvLIRSU_M siin on joku video...

oon ite pelannu 05 vuodesta asti ja olen löytänyt/tehnyt noi kaikki :D ja noitten päälle mulla on 500 kilpamoottoripyörä siin  ei oo moottoria  :afro:  onkos monella noita tullu vastaa? ootteko huomannu ett kaikissa autoissa on v12 moottori  :grin:
Mul on tullu PS2 pari kilpamopoo mis ei oo moottoria  :cheesy: aika oudon näkösiä...
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

PROpioneer

jep mullaki on ne ps2 ja ne on yllätys yllätys nopeimpia mitä on missään.. se on mulla vielki tallissa. mutta harvat tekee näitä löytöjä? :D
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

tupsu^^

PROpioneer

se varjo löytyy mutta mtn mummelia ei..

Täikampa

Milloinkas Gta4 tulee, tietääkö kukaan? Senhän piti tulla marraskuussa Eurooppaan, jos oikein muistan, mutta mitään ei ole näkynyt. Siinähän on uusi päähenkilö. Kuvien perusteella taitaa olla aito PS3:lla.

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: SaVaGeLLa GEGEEJÄ - 04.01.08 - klo: 17.49
Lainaaoikean näköisiä autoja saa ladattua tuolta
ja tuolta http://www.gtainside.com/download.php?do=cat&id=116
Miten nämä modit saa asennettua gta:han ? Sori jos on tyhmä kysymys, en vain tiedä yhtään miten nuo saa toimimaan GTA:ssa.
- Tapsa

Bagi

Lainaus käyttäjältä: tapsa92 - 10.01.08 - klo: 18.30
Lainaus käyttäjältä: SaVaGeLLa GEGEEJÄ - 04.01.08 - klo: 17.49
Lainaaoikean näköisiä autoja saa ladattua tuolta
ja tuolta http://www.gtainside.com/download.php?do=cat&id=116
Miten nämä modit saa asennettua gta:han ? Sori jos on tyhmä kysymys, en vain tiedä yhtään miten nuo saa toimimaan GTA:ssa.

Tarvit Esim SAMI:n   (San Andreas Mod installer) se asentaa ne modit sulle.
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

NitroCen

Kelläkää SA-Mp:tä? siinä muut ok, mut servui ei tuu... Vaikka meen internet/ niihin muihi osioihin.. Apua, please.. (ja palomuuri sallii Sa-Mp:n)
Hong Nor X1X-CRT/WERKS/FORCE/O.S

PROpioneer

mistäs netistä sais gta san andreasin pc lle, siis ladattua.
aloin värkkäämään videota keverin kans tosta pleikkari san andreasista :D laitetaa kaikki mitä vaa löytyy. onkos monet löytäny haamurekan 2 kkos maailman ihan ylhäällä olevan tunnelin päältä? ajelee ilman kuskia ja räjähtää itsestään osumatta tai ettei niinku vaurioidu yhtään tätä  ennen.

m@sse

Ei taida olla sallittua jaella linkkejä wareihin, siispä google.fi..
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

PROpioneer

Lainaus käyttäjältä: m@sse - 21.01.08 - klo: 15.58
Ei taida olla sallittua jaella linkkejä wareihin, siispä google.fi..
Jep.. pitää kattoa jossei löydy että jos ostas sen pc lle.

PROpioneer

varmaa teemme youtubeen videoa jos onnistaa

NitroCen

Lisätkää aave ilmatyynyalus :) mä oon nähny. ajelee itteksee vedessä kallionseinämässä kiinni.. ilman kuskii ja lopulta räjähtää.

m@sse

~20h ja ~40% tullut pelattua.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

PROpioneer

Lainaus käyttäjältä: NitroCen - 27.01.08 - klo: 18.56
Lisätkää aave ilmatyynyalus :) mä oon nähny. ajelee itteksee vedessä kallionseinämässä kiinni.. ilman kuskii ja lopulta räjähtää.

jep meinas unohtua ;) onneks ei ole vielä valmis.. kaverin kamerassa kaikki pätkät.

Joel P

Kamerassa?  :huh: Eikös olisi ollut helpompi ottaa jollain Screenvideorecorderilla?

PROpioneer

kokeiltu vähä vaikka millä. tota en vielä ole testannut ja tämä peli on ps2.

P.M

f

PROpioneer

Lainaus käyttäjältä: P.M - 28.01.08 - klo: 15.57
Päätin itekkin tilata tän pelin.Onko tähän vielä jotain todella hyviä koodeja esim.minimoto?N.5 sivua on nyt
Onko muuten kokemusta tosta konsolinetistä.Perjantaina tilasin nyt tuli viesti että lasku on maksettu.

Tuleeko se sieltä vai alkaako se tyypillinen soittelurumba?

pleikalle ei saa minimotoa vaikka kuinka yritin :D mutta pc lle saa. koodeja on tod paljon.

KL

www.moddb.com toulta löytää modeja vaikka kuinka palje esim. auto modei et saa kaikkee hauskaa
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Hirsse

Lainaus käyttäjältä: NitroCen - 18.01.08 - klo: 20.50
Kelläkää SA-Mp:tä? siinä muut ok, mut servui ei tuu... Vaikka meen internet/ niihin muihi osioihin.. Apua, please.. (ja palomuuri sallii Sa-Mp:n)

Ite oon käyttänny seuraavaa linkkiä servujen ettimiseen:
http://www.game-monitor.com/search.php?game=sa-mp
Minäkään en lukenut foorumin sääntöjä ja allekirjoitukseni muokattiin ylläpidon toimesta

NitroCen

Joo , tosi hauskaa etin sielt IP:n ja meen servuun tulee eka Connecting server [ip] ja sitte Server didint respond... Toimiiks sulla toi keino vai?

iiguri

kyl siel o se varjo se kyl ei oo missää kallio alueella  :wink:

NitroCen

Mummeli voi olla yhtä hyvin moottorisahamurhaaja joka on rullatuolissa laiturin päässä ja tipahtaa lopulta järveen.(Rullatuoli on kai aina paikallaan)

NitroCen

Nostellaas vähän tätä aihetta. Siis pelaako kukaan enää tätä?? Nyt vihdoin sain SA-MP:n toimimaan.. Se oli Explorerin vika.. :D

mehtis

on siellä joskus kummallisii kansalaisii. kerran törmäsi yhteen ja se ei kuollut mitenkään, ammuit, ajoit yli, teit vaikka mitä niin se vaan eli. outoo  :mrgreen: .
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

NitroCen

Eilen kun pelasin niin joku nainen tuli mun kyytii ja sittekku pysähyin ni se pölli mun auton, ja lähti ajamaan.. Mulla oli hieno auto viimosen päälle. Sain sen kiinni jetpackilla ja ammuin sen  :grin:

SaVaGeLLa GEGEEJÄ

Taisit ottaa hu*ran kyytii ne rynkttää ja pöllii auton  :laugh: taidan ruveta pelaan >
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

NitroCen

Ihmeellistä. Tänää jengiläinen tuli kysyy samaa mitä se huor* sillon.  :mrgreen: Sitten vastam yes ni se tulee kyytiin ja vien sen syrjäsee paikkaan ja 'uh uh'  :grin:

mehtis

pelaako kukaan tätä peliä netissa eli multiplayeriä olis hauska saada pilistely seuraa. :p
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa