Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä

Aloittaja moukari, 11.10.07 - klo: 15.44

mcly

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 08.02.13 - klo: 08.12
Pikkuhiljaa edistyy, katsotaan milloin ehtii taas näpräämään....

e46 M3 GT, saattais toimia hyvin ihan 1:1 kokoisenakin driftingissä, mutta ollut melko kallis... :)

Violettia ei ollut maalivalikoimissa, joutui itse sekoittelemaan ja sehän se hauskaa olikin kun yritti saada sävyä edes sinnepäin....



Upea  :cool:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

RCCRVETTE

Kävin tänään ajelemassa ja kokeilin myös taas kuvata itse omaa ajoa  :smiley: Kamera teipattuna radioon ja samalla vaan kääntää radioo sinne minne auto menossa. Että vähän voi olla heiluvaa kuvaa mutta kai siittä selvää saa  :grin:

INDEED Camaro Drift
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

RCCRVETTE

3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Marco

Hyvinhän niistä selvää saa. Jokseenkin tutun näkönen rataprofiili...  :wink:

RCCRVETTE

3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

RCCRVETTE

Tän päivän ajo Subarun korin kera. Taas on ite kuvattua joten voi olla heiluvaa kuvaa  :smiley:

Subaru Impreza Yuke's Drift 2013
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

bluebeetle

Kunnon lintulauta se olla pittää, ei vaan korin mukana tullut touring-mallinen siipi sopinut.. Keksin leikellä ja taivutella e30 M3-mallisen , mielestäni istuu nätisti..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

mcly

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 10.02.13 - klo: 20.09
Kunnon lintulauta se olla pittää, ei vaan korin mukana tullut touring-mallinen siipi sopinut.. Keksin leikellä ja taivutella e30 M3-mallisen , mielestäni istuu nätisti..
Otappa perästä toinen kuva  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Jalo

Pikkuhiljaa edistyy  :tongue:

Jaakko
- JL Signature - Awesomatix - Lrp - Sanwa - Faskolor - Bittydesign - Power Racing - Art-D -

extremetuner

Lainaus käyttäjältä: Jalo - 11.02.13 - klo: 11.09
Pikkuhiljaa edistyy  :tongue:

Jaakko

Noni! Nyt alkaa näyttää hyvältä.

Kumman sä nyt tosta teet: Hellaflushin vai Bosozoku:n?
Jos Bosozoku:n, niin sellaset pitkät pakoputket jostain muoviputkesta.


|EuroRC |Yokomo DIB |http://rcdrifting.fi/ |Xray T3 '12 |Art-D Drifters |

Jalo

Showcase kopaksi kun tuo tulee ni renkaat varmaan aikalailla pöntölle, mut katotaan jos innostuis näpertämään pystyputket. :) Olisko jollain sellasta öljycooleria? Tai kiinostusta väsätä yksi?

Täällä tuo esikuva, tollaset putket olis tarkotus puuhata: http://www.canibeat.com/2010/02/bazoookaaaa/
- JL Signature - Awesomatix - Lrp - Sanwa - Faskolor - Bittydesign - Power Racing - Art-D -

extremetuner

|EuroRC |Yokomo DIB |http://rcdrifting.fi/ |Xray T3 '12 |Art-D Drifters |

Joo

Moro!
Elikkäs ajattelin tässä talven/kevään aikana ostaa drifterin kesäksi,että pääsee suttaamaan kuumalla asfaltilla  :cool:
Autoa olen miettinyt uutta ja käytettyä,mutta miten noista uusista sopii esim. Schumacher Mi1,josta näyttäisi olevan parikin uutta mallia,mutta ei tainnut olla kovin paljoa keskustelua autosta? Vai enkö osannut etsiä  :roll:
http://www.rcm.fi/rc-autot/rakennussarjat/schumacher/schumacher-mi1-1-10th-touring-4wd.html


Toinen vaihtoehtohan on myös EuroRC:lle vastatulleet pari Yokomon drifti kittiä ja niillä tuo hinta onki jo vähän korkeampi,mutta kun tuohon Schumiin ostaa sopivat renkaat ja korin,niin hinta alkaa hipoa jo Yokomoa.

Kumpi sitten olisi järkevämpi? Siitä kuulisin mielelläni neuvoja.

Joka tapauksessa tuli autoksi mikä tahansa,niin koriksi ajattelin BMW E30 M3:sta ja mahdollisesti jollakin helmiäis sinisellä maalattuna.

Sitten ihan scaleilun takia olisi kiva jos saisi oikeaa ilmansuodatinta matkivat scale osat bemariin ja jos on katsonut Virittäjiä,niin siinä yhdessä jaksossahan olikin laitettu muistaakseni valoumpion paikalle tms. ilmansuodattimet.

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: mcly - 11.02.13 - klo: 10.22
Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 10.02.13 - klo: 20.09
Kunnon lintulauta se olla pittää, ei vaan korin mukana tullut touring-mallinen siipi sopinut.. Keksin leikellä ja taivutella e30 M3-mallisen , mielestäni istuu nätisti..
Otappa perästä toinen kuva  :smiley:

En ole nyt oikein ollut kuvaustuulella pienestä flunssanpoikasesta johtuen, mutta ehkä myöhemmin taas jaksaa..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

ajomies

Jotain pientä innostunut tekemäänkin jos tästä vielä radallekin ennen kesää kerkeää.


Team Durango DESC410R, Axial SCX10 Tundra, Xray T2R Drift project, HPI Cup Racer, Tamiya Mini

Marco

Aijai, kun on nätti E92 koppa! Onkos tuo se Yokomon valmistama vai minkä? Löytyy iteltäkin pakkohankintalistalta.  :tongue:

ajomies

Tamiyan M3 GT2 koppahan tuo on.

Lainaus käyttäjältä: Marco - 11.02.13 - klo: 22.57
Aijai, kun on nätti E92 koppa! Onkos tuo se Yokomon valmistama vai minkä? Löytyy iteltäkin pakkohankintalistalta.  :tongue:
Team Durango DESC410R, Axial SCX10 Tundra, Xray T2R Drift project, HPI Cup Racer, Tamiya Mini

kenblock

Päivää vaan kaikille rc-autoja harrastaville.

Ite viimeksi harrastanut autoja noin 10-vuotta sitten ja nyt tuo kipinän taas iski kun lauantaina katoin motorsport ohjelmassa oli 10 tourinki juttua.
Mutta ittee kiinnostaisi nyt enempi toi driftaus, tourinkia tuli joskus silloin aikoinaan ajettua.
Eli, saako vaikka vanhasta assosta tai x-raystä rakennettua hyvän drifterin ja miten paljon iskunvaimennus asetukset ym poikkeaa touringista?
Renkaat kaiketi se drifting auton suurin ero on, jos oikein olen käsittänyt??

jerzirccar1

SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

kenblock

Isot kiitokset kaikille jotka urhoollisesti autoja tarjosi.
Serkkupoika kauppasi "kauppasi" edullisesti yhden komposiitti runkoisen asson, tai tiedä ny onko se si edullinen ku lupasin delikaan sen juottaa :roll:
Baarissa se maksaa si nopeest +100€.
Vien se mökille ja ostan kopan keskiolutta, sit se ois ok hintanen :grin:
Mut tost lähetää sit auttoo rakentamahan.

kenblock

Kuis ni tehokasta moottoria tollatteen drifteriin tartteis sit olla?
Lipoja mää tuun käyttään, 2s on varmaan muillakin käytössä??

Joo


jerzirccar1

Tiksin pikkuradalla menee hyvin 17.5 mutta 10.5 on vissiin sellainen erinoimainen vaihtoehto.
Jos nyt joku ehdottaa alle 8.5 niin unohda sellaiset.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

kenblock

Onko noi novakin sähköt edelleen maailmanluokan pelejä, ja voiko noihin kiinanan peleihin luottaa?
Hiilettömillä ajaessa oli ainakin sillo noi lrp:n pelit valttia.
Mut noi novakit on nykyään tilatta melkeinpä aina ulkomailta.
Runko minkä hommasin on asson tc3 mallia.
Mielestäni yksi parhaista aihioista drifting käyttöön, erittäin kevyt + erittäin jäykkä.


Joo

Novak taitaa olla vieläkin suosiossa,mutta helpommalla pääset (ei siis tarvitse ulkomailta tilata) kun tilaat tuon linkkaamani motin tai jonkin muun Hobbywingin EuroRC:ltä. Ne ovat ainakin laadukkaita ja EuroRC hoitaa takuhommat ja muut ongelmat mallikkaasti. Muista myös,että tarvitset vielä yhteensopiva noparin tuolle motille.

En tiedä miten uusi juttu on tuo sensori,mutta tuo linkkaamani moottorihan on sensorillinen eli meinaa sitä,että noparin kannattaa olla sensorillinen,että saat sensorillisen motin/nopari ominaisuudet eli tarkemman ja paremman kaasu tuntuman. Edellyttää,että motin ja noparin välille ostaa sensori johdon,jos ei sitä tule mukana. (Maksaa noin 5-15e)

mascot

Sillon joskusmuinoin kun harjattomia moottoreita alkoi tulla rc vehkeisiin (tässä viittaan lentäviin härveleihin, koska olen myöhäisherännyt 2D ohjattaviin) nii suurin osa oli nimenomaan sensorillisia. sensorittomat harjattomat on se uudempi juttu, joskaan ei parempi :D
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

kenblock

Kuis tuo rengas homma näissä autois, onko se seos kova, jotta auto saadaan helposti irti pinnasta, ja mikä tai mitkä firmat on rengaspuolelta ne joita kannattaa lähtee koettaan?
Ajo-alusta on varmastikkin betoni jolla itte tulee autoa ajettua, mutta myös asflattiakin varmasti välillä auto näkee..
Kiitoksia suuresti jo kaikille avuista.
Ny ku viel toi avopuoliso näkisi tän harrastuken valosat puolet :grin:

Mice

Lainaus käyttäjältä: kenblock - 12.02.13 - klo: 18.25
Runko minkä hommasin on asson tc3 mallia.
Mielestäni yksi parhaista aihioista drifting käyttöön, erittäin kevyt + erittäin jäykkä.

Asiaa!!
Itseltäni löytyy kolme (melkein 4) asson tc3 autoa. Yks on valmis drifteri jo, toinen on sähköjä vailla valmis ja kolmas on "tekeillä".
Asson tc3:sia ei voi koskaan olla liikaa...  :evil:
Ehkä paras asson turisti ikinä. (oma mielipide)

Pitäis varmaan jossain vaiheessa yrittää jaksaa laittaa kuviakin.


Jos ajelet vaan betonilla ja asvaltilla, ni mikä vaan kovamuovi rengas toimii. Itsellänikin on monta kierrosta treenirenkaina vesijohtoputkesta tehtyjä. Mut sit joskus ku lähdet kisoihin, ni sit täytyy olla kaupalliset renkaat, muistaakseni jotkut HPI:n tekeleet. Joku kisaaja varmaan osaa neuvoa paremmin.
JB-Design ja West Coast Interior tarjoavat mittatilaustöitä ja ajoneuvoverhoilua ympäri Suomea. www.jb-design.fi

Kazaams

Voiko vtr:än säädöillä ruveta harjoittelemaan driftaamista kunnolla vai mitkä on "oikeat" hyvät säädöt?

Autona on xray T2'007

bluebeetle

Voi ruveta, moottoriteho loppuu kovapitoisemmalla/isommalla baanalla mutta muuten mennee hyvin. Taka-aurausta vähentämällä vielä paremmin.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu