Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ajokutsut Mankkaan kaatopaikalle

Aloittaja Heering80, 16.10.07 - klo: 21.54

Heering80

Ajattelin että tässä ketjussa voisi esittää ajokutsuja Mankkaan kaatikselle. Tuolla on yksi vanhakin ketju, mutta sillä on huono nimi..

Jotta saatais pää auki:

Olen menossa huomenna 17.10 n. klo 15 ajamaan 1/8 Buggyllä mikäli vehkeet toimivat ja sää sallii. Kovin totista kisaa ei mun taidoilla saa aikaiseksi, mutta eipä tuo mikään totinen ratakaan ole. Tervetuloa.

- Riku

DagO

Voishan sitä tulla pitkäst aikaa katsastaa ton mankkaan mestan.

Rölli

Hyvät ajot oli tänään.

Onkohan huomenna 18.10 kukaan menossa ajelemaan?
Traxxas T-Maxx 2.5R, Mini-z Racer, Himoto Mini Cobra

Hylky

missäpäinsielä tää "rata" on? kerran kävin TJT:n kanssa pyörähtää ja ei sielä oikee mitää järkevännäköstä mestaa ollu
Kyosho Infero 7.5 US Sports II

miksalo

ei sielä rataa olekaan.sielä on hiekkakasoja ja jotain risuja :p
jos tänään joku menossa ajaa ni vois tulla 1/16 polttiksella kokeilee. (ehkä)
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Heering80

Joo voisin taas tänään tulla tossa neljän hujakoilla. Pitää eka hakee lisää löpöö ku eilen sitä paloi oikein huolella.. Kieltämättä oli heti paljon mielekkäämpää kun ei yksin siellä päristellyt!

Miksalo: tuo ihmeessä 1/16 autos kun en semmoista ole koskaan vielä nähnytkään :)

miksalo

en päässy tänään.täytyy katsoa viikonloppuna uudestaan (la tai su)
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Heering80

joo mullakin loppu ajot pikasesti kun vastari teki tenät ja lakkasi toimimasta vartin ajon jälkeen. Pitäisi varmaan jotenkin suojata sitä kosteudelta.