Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kuinka monta vuotta te olette harrastanut Rc autoiluu?

Aloittaja mad, 30.10.07 - klo: 07.50

mad

Mä olen Koht 2vuotta harrastanut Rc autoiluu  :laugh:

Kui Paljon te?
Giga  crusher ( RB Concept TM728)

Täikampa

Muutaman kuukauden ollu oma auto. Kiinnostus melkein puoli vuotta sitten.

poika

Pian tulee vuosi kun ekan auton ostin. Mutta kiinnostus on ollut sitä ennen varmaan vuosia saada oma auto  :p
Nykyään nimellä: Lelle

camshaft6

Lähemmäs 15 vuotta on leikitty,joskus enemmän ja välillä vähemmän.Autojakin on jo ollut sen mukaisesti.
[corally rdx][speedpassion gt2.0 lpf]
[gm10,5][eurgle 2,4ghz] [zippy lipo]

historia

Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

hpi-cen

kohta 2 vuotta!

mad

Duster1

Vaimokkeen mielestä liian pitkään  :mrgreen:
Axial SCX 10 TR

Mr Cale

17 vuotta kilpailemista ja aivan törkeetä pipon kiristystä takana, eikä loppua näy...   :p

bmwe21

Mr Calen kanssa yhtä kauan.. Vuonna -90 siis aloitin, välillä ollu kyllä hiukan hiljaisempaa, enkä koskaan virallisesti kisaa ajanu :roll:
Savageismi on sairaus! Potilaalle heti typpioksiduulia...
"On the eight day God raised boost"

INFERNO ST US

Mulla on ollut pari kuukautta oma auto, mutta kiinnostuin pari vuotta sitten kun näin eka kertaa RC-auton kaverini ajamana :lol:.
Lykkyä pyttyy!

herbu_91

N. 2 ja puoli vuotta on tullut näillä pikkuautoilla leikittyä :smiley:
Traxxas Slash Brushless
Firelap Nano Dragon II

_valtsu_

Puol vuotta, oma auto ollu lähes saman verran...

mad

No tää liity aiheeseen mut kysytään silti Kuinka kauvan  pitää olla foorumilla rekisteröityny, että saa asiantuntian tittelin ?

DelMonte-man

Ensimmäinen rc-auto vuonna 1990 itse kasattu Kyosho Turbo Raider, joten abauttiarallaa 17 vuotta.
Huomenna saapuu viimeisin hankinta (Losin 8ight RTR)  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Team Losi 8ight, Spektrum DX2.0

4wdkanootti

Pitikö vastata ajassa vai laitemäärissä ;)
Molemmissa näyttäs tältä:

16 vuotta ja 25 autoo
ei yhtään kisaa
Vasta 4 kertaa laatikoston varaosista on saanut ihan koko auton...
(ja ne eivät ole tossa mukana)
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

markus11

HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Kyöstimään

Hobao Hyper 8,5

svart

parikyt vuotta sitten "nikoilla" sun muilla sen aikaisilla :grin:, tätä uutta aaltoa en muista tarkalleen, jotain 4-5 vuotta sitten se taisi alkaa.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

peitsamo

Pelottavaa... Vajaat pari vuotta harrastusta takana ja tallissa puolenkymmentä koslaa, onneksi osa on jo kaupattu uusille omistajille.
Flying Calacucco

Toikkanen

2,5 vuotta sitä on tullu näillä leikittyä
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Nikke92

Reilut 2 ja puol vuotta takana ja viides kaara menossa.
Traxxas Revo 2.5

Kyöstimään

jos te tolla tyylillä alotatte että aluksi oli nikko ja sitte toinen.. niin olen harrastanut jo 11v. :laugh:
Hobao Hyper 8,5

svart

jos luet tarkemmin niin en laskenutkaan tota "nikko" aikaa näihin nykyisiin harrastus vuosiin :wink:
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

TomiC

Oikeella autolla noin neljä tuntia, koska auto tuli vasta postista. Mutta jos nikkovuodetkin lasketaan niin 11 vuotta.  :grin:

mitmit

Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

reittila

80-luvun puolivälin jälkeen aloittelin, eikä muuta ole tapahtunut, kuin taantumista  :lol:
-Pekka

TommyW

Ostin ekan autoni syksyllä 1983 - AYK:n 1/12 mattis... ...se oli sitä aikaa, kun stanu-mattiksessa oli diffi ja kuulalaakerit kiellettyjä  :grin:

Sen jälkeen ollut sekä autoja, että taukoja...

Rölli

Noin puoli vuotta on vierähtänyt harrastuksen parissa ja neljä autoa on tullut ostettua.

Mini z Monsu
Mini z raaseri
Traxxas T-Maxx
Himoto Mini cobra rz1 1/16

Ja tietenkin joku Nikon ultrasiisti crossimalli vuonna 89.
Sillä Nikolla oli muuten hyvä driftailla sisällä, kun otti takakumit pois.
Traxxas T-Maxx 2.5R, Mini-z Racer, Himoto Mini Cobra