Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

XRAY T1 Raycer

Aloittaja APL, 12.04.03 - klo: 21.13

APL

Moe

Onkos kyseistä uudesta mallista jo jollain jotain käyttökokemusta. Miten toimii, mitä kustantaa ja onko hintansa väärti. Vai kannattaako laittaa lisäkasa euroja ja ostaa esim. evo2

-APL

Cruisaaja

Tuota, käyttökokemuksia uutukaisesta Raycer mallista löytyy Tepolta joka on ko mallilla ajanut jo aikas pitkään... Toimii ainaskin matolla, josta osoituksena voitto heti eka kisassa. Hinta tällähetkellä Dantomilla on muistaakseni ~ 280€ mikä ei todellakaan ole paljon kun ajattelee mitä jotkut muut kauppiaat pyytää muun merkkisistä autosarjoista. On pitkälti makuasia haluatko ostaa Raycerin vai Evo2:en, kumpikin on varmasti huippu pelejä satsaamiisi euroihin nähden, tulitpa sitten päätymään kumpaan malliin tahansa. Ai niin, Raycerissa tulee lisäksi tuohon rahaan mukaan c-hub sarja. Itse olen ajanut vanhalla T1:llä ja olen ollut tosi tyytyväinen :)
Sponsored by own wallet

Yippo

Joo, henk koht voin sanoa sellasta että saa tuon Raycerinkin toimimaan, ainakin jotenkin. Kokemuksia on vasta muutamasta treeniakusta ja yhdestä kisasta. Kyllä se on hinta-laatusuhteeltaan ehdottoman hyvä. Jos haluaa panostaa hiilikuituun niin evon 2003 version saa vissiin jotain 60 euroa kalliimmalla. Mun mielestä makukysymys...

Pexi

Ja nykyään tulee EVO 2 2003 versiossa C hub sarja mukana myös, joten kumpikin auto on hinta laatusuhteeltaan erinomaisia.
Team XRay

l150040

Muistaakseni noiden nykyisten Xray:den hinnat menivät siten, että Raycer maksoi noin 250 Euroa ja uusi Evo2 350 Euroa. Tuossa uudessa Evo2:ssa on mukana C-hub -sarja ja perinteinen Pivot Ball -sarja. Tuossa Raycerissä on tietääkseni vain tuo C-hub -sarja. Varsinkin tuo Raycer malli on hintalaatusuhteeltaan vähintäänkin erinomainen. Samaan hintaan ei varmaankaan löydy yhtä hyviä touring-autoja, joten luulen niiden yleistyvän melkoisesti.

Tässä kohtaa täytyy myös muistaa, että noissa paketeissa tulevat C Hub -sarjat on niitä komposiittisia, eikä pitempään jo myynnissä olleita alumiinisia vastaavia. En pysty ottamaan kylläkään kantaa kumpi materiaali on toimivampi, koska itsellä on kokemusta vain tuosta alumiinisesta.