Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Tamiya DB01 Durga (keskustelut & kokemukset)

Aloittaja No Pain, 26.12.07 - klo: 17.08

mof

Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 14.10.09 - klo: 22.02
Novak GTB, EC-Speed ja Speed Passion GT 2.0 Pro mahtuu nätisti Baldren kopan alle puhaltimen.


Itsellä jää Baldren kori irvistämään takanurkasta ylöspäin n. 0,5-1 cm verran kun ottaa tuuletin koriin kiinni.

Foxit

Tämähän ei varsinaisesti tänne kuulu, mutta jos teillä on Durgan alkuperäiset etuiskunvaimentimet jossain nurkissa käyttämättömänä pyörimässä, niin itselläni olisi niille tarvetta. Hukkui toinen iskunvaimennin ajon tiimellyksessä yläkiinnikkeen mennessä poikki  :sad:.

dashhawk

Tuosta rubber cementistä vielä.

Itse otin kasausohjeen kirjaimellisesti ja laitoin tälläistä kamaa: (saa joka k-raudasta ainakin).

Casco Liquisole kumiliima - valmistaja Elaston Company USA

Tuubi 28,4 ml ja hinta pari euroa, riittää vaikka sataan diffiin.

Toiminut ok, se liima on hieman joustavaa myös kuivana, mikä lie tarkoituskin. Kuivuu hitaasti n. vrk.


ull3

Mitäääh, vuorokauden?
Eikai nyt kukaan yli vuorokautta odota et saa auton kasattua?? :huh:
Pikiksellä kiinni, kyllä pysyy
Näillä eteenpäin!

Koheltaja

Lainaus käyttäjältä: mof - 14.10.09 - klo: 22.49
Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 14.10.09 - klo: 22.02
Novak GTB, EC-Speed ja Speed Passion GT 2.0 Pro mahtuu nätisti Baldren kopan alle puhaltimen.


Itsellä jää Baldren kori irvistämään takanurkasta ylöspäin n. 0,5-1 cm verran kun ottaa tuuletin koriin kiinni.

Joo, LRP/Nosram on sen verran korkea ettei mahdu fööni kopan alle, just laitoin pojan R:ään Matrixin kiinni ja totesin että fööniä on turha sovittaa. Sama kone/nopari ole viime talvena 501:ssä ja siinä ei ollut lämpöjen kanssa mitään ongelmia, kovimmillaan keikkui 70-80 asteen kantturoissa kun kiskaisi akullisen putkeen.

Kylätason RC-kuski.

dashhawk

Lainaus käyttäjältä: ull3 - 15.10.09 - klo: 21.52
Mitäääh, vuorokauden?
Eikai nyt kukaan yli vuorokautta odota et saa auton kasattua?? :huh:
Pikiksellä kiinni, kyllä pysyy

Niin mut jos sinne yleensä kerran laittaa oikeita aineita niin eihän sitä usein tarvi liimata?  :cheesy:

On mulla 501:n diffit myös, mut ei oo vielä tarvinnu laittaa, kun tuo muovivirityskin on kestäny varsin hyvin.

Onkos kellään kokemusta, millä Durgan nivelvetarien pikkutapit saa 100 varmasti pysymään paikallaan, olen nyt vetäny teippiä akselin ympäri pikkutappien kohdalle, mutta tuppaa silti löystymään, vaikka locktiteäkin siellä on... Se topruuvi ei oo ihan vakuuttavan pitkäikäinen.

bazz

Lainaus käyttäjältä: dashhawk - 15.10.09 - klo: 22.08
Lainaus käyttäjältä: ull3 - 15.10.09 - klo: 21.52
Mitäääh, vuorokauden?
Eikai nyt kukaan yli vuorokautta odota et saa auton kasattua?? :huh:
Pikiksellä kiinni, kyllä pysyy

Niin mut jos sinne yleensä kerran laittaa oikeita aineita niin eihän sitä usein tarvi liimata?  :cheesy:

On mulla 501:n diffit myös, mut ei oo vielä tarvinnu laittaa, kun tuo muovivirityskin on kestäny varsin hyvin.

Onkos kellään kokemusta, millä Durgan nivelvetarien pikkutapit saa 100 varmasti pysymään paikallaan, olen nyt vetäny teippiä akselin ympäri pikkutappien kohdalle, mutta tuppaa silti löystymään, vaikka locktiteäkin siellä on... Se topruuvi ei oo ihan vakuuttavan pitkäikäinen.

Tee dremelillä tahi vastaavalla pikku ura siihen tapin keskelle, siihen kohtaan mihin se toppariruuvi tulee. Sen jälkeen ei (varmasti) irtoa.

TomiKoo

Lainaus käyttäjältä: ull3 - 15.10.09 - klo: 21.52
Mitäääh, vuorokauden?
Eikai nyt kukaan yli vuorokautta odota et saa auton kasattua?? :huh:

Mitäs sanot, jos kasaus on ottanut yli kuukauden...?!  :roll: :shocked: :wink:


ull3

#398
Lainaus käyttäjältä: dashhawk - 15.10.09 - klo: 22.08
Lainaus käyttäjältä: ull3 - 15.10.09 - klo: 21.52
Mitäääh, vuorokauden?
Eikai nyt kukaan yli vuorokautta odota et saa auton kasattua?? :huh:
Pikiksellä kiinni, kyllä pysyy

Niin mut jos sinne yleensä kerran laittaa oikeita aineita niin eihän sitä usein tarvi liimata?  :cheesy:

On mulla 501:n diffit myös, mut ei oo vielä tarvinnu laittaa, kun tuo muovivirityskin on kestäny varsin hyvin.

Onkos kellään kokemusta, millä Durgan nivelvetarien pikkutapit saa 100 varmasti pysymään paikallaan, olen nyt vetäny teippiä akselin ympäri pikkutappien kohdalle, mutta tuppaa silti löystymään, vaikka locktiteäkin siellä on... Se topruuvi ei oo ihan vakuuttavan pitkäikäinen.

Ne saa pysymään kiinni kunnollisella, kalliilla kierrelukitteella ja voimalla.
Itse aikaisemmin tuli suht hepposesti laitettua ne mutta sitten eräs heebo väänsi mulle sen kerran niin kireelle että uskalsin sen jälkeen käyttää kunnolla voimaa.


Edit: Toinen mitä kokeilin oli hiilikuitu tanko mistä leikkasin oikeen pituisen pätkän. Ruuvi taivutti sitä pikkasen ja se jäi pieneen jännitteeseen.
Tuli sillä ainakin 5 akkua ajettua kunnes muiden osien hajotessa vaihdoin sen metalliseen takas, hiilari putken kadotessa kesken mekkauksen.
Näillä eteenpäin!

Koheltaja

#399
Kyllä ne tapit siellä pysyy kun kiristää lukitusruuvin tarpeeksi kireälle ja käyttää lukitetta. Lukitteeksi riittää Loctite 222 joka on kaikista miedoin lukite, ei tarvii lämmittää että saa irti. Ruuvin kiristys kunnollisella kuusiokololla eikä niillä mukana tulleilla burmalaisesta tinasta taotuilla L-avaimilla jotka nuljaantuu ennen kun ruuvi on kireällä.

EDIT: Laitetaan nyt tämäkin tänne kun noita akseleita napsuu aika monella poikki.

Pikku vinkki näihin Tamiyan akselien katkeamiseen, älkää kiristäkö pyöränmuttereita niin pirun kireälle...

Kun mutteri laitetaan kireälle niin akseliin poikkitapin kohdalle kohdistuu melkoisen suuri veto, sitten rengas saa hittiä niin kuuluu naks ja taas kiroillaan katkennutta akselia. Tämä tuli huomattua viime talven ajojen perusteella ja nykyään mutskut jätetään aika löysälle ja käytetään serrattuja muttereita jotka tarraa paremmin kiinni kuin nylocit. Myös ne alumiininylocien laippapinnat voi karhentaa, saa tulla nykäisemään hihasta niin kerron miten :wink:
Kylätason RC-kuski.

Koheltaja

Takadiffi näyttää olevan melkoisen kovilla tehokkaalla pannulla joten se kannattaa päivittää 501 teräksiseen versioon, muovi on turhan kovilla ja muuttaa muotoa kun oikein rötvätään menemään myös ulostulot näyttää antautuvan ja tappiurat kuluu koloille.

R kuskeille vinkiksi, poratkaa torneista (myös varatorneista) iskarinruuvien reiät 3mm poralla niin on paljon mukavampaa vaitaa torneja tai muuttaa iskarin paikkoja.

Niksipirkka: Ohjauslinkistöstä saa näppärästi välyksettömän kun laittaa palan ohutta paperia laakerin ja muovipalan väliin ja painaa laakerin paikalleen :wink:
Kylätason RC-kuski.

JiiPee

Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 17.10.09 - klo: 20.05
Takadiffi näyttää olevan melkoisen kovilla tehokkaalla pannulla joten se kannattaa päivittää 501 teräksiseen versioon, muovi on turhan kovilla ja muuttaa muotoa kun oikein rötvätään menemään myös ulostulot näyttää antautuvan ja tappiurat kuluu koloille.

Olisko heittää jotain linkkiä tuohon, ei sattunut silmään. Jos nyt tarkoitit sitä isoa muoviratasta joka on jengillä sulanut..
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Koheltaja

Jos se iso/valkoinen muoviratas on sulannut niin se on merkki siitä että diffi on luistanut todella pahasti, silloin valkoinen muoviratas suorastaan sulaa kuulien kohdalta.

Muodonmuutoksella viittasin painelevyn alla olevaa mustaa muovista osaa joka lämmetessään/paineen vaikutuksesta muuttaa muotoaan niin että se alkaa kantamaan keskeltä tätä valkoista hihnapyörää vasten ja silloin diffi alkaa luistaa siitä syystä että paine ei enään kohdistukkaan diffikuuliin/painelevyyn.

Kun näitä oireita alkaa esiintyä niin 501 teräsosilla niistä pääsee eroon, viime keväänä tuli ajettua paljon 501:llä Jaadin kuulat diffissä ja diffeihin ei tarvinnut tehdä muuta kuin puhdistushuollot harvakseltaan.

Kuulista sen verran että nyt tulee aika puhdasta mutua. Jaadin kuulilla ei juurikaan diffin luistamista esiinny, mutu/veikkaus on että kuulien pinta on mikrokarkea, toisin kuin teräskuulissa jotka on teräksen koostumuksen johdosta sileämpiä, ja keraaminen kuula puree todella lujaa diffilevyyn kiinni vaikka diffi on säädetty melko löysäksi?
Kylätason RC-kuski.

mof

Lainaus käyttäjältä: JiiPee - 17.10.09 - klo: 21.47
Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 17.10.09 - klo: 20.05
Takadiffi näyttää olevan melkoisen kovilla tehokkaalla pannulla joten se kannattaa päivittää 501 teräksiseen versioon, muovi on turhan kovilla ja muuttaa muotoa kun oikein rötvätään menemään myös ulostulot näyttää antautuvan ja tappiurat kuluu koloille.

Olisko heittää jotain linkkiä tuohon, ei sattunut silmään. Jos nyt tarkoitit sitä isoa muoviratasta joka on jengillä sulanut..

Tarkoitti varmasti näitä: http://www.racingfactory.fi/tuotteet/TAMIYA-Tamiya-TRF501XTRF511DB01/51286-TRF501X-Diff-Joint-100810

pka

Treadin läpi lukeneena tulee vielä mieleen että jos siis tuon DB01R:n ostaa, niin kannattaako siihen hankkia heti muuta "viriosaa" kuin ne kestävämmät ruuvit. Ovatko nekään kuinka pakollisia?

Minkälaisia koreja olette noihin hommanneet, ihan vakio Baldre tai Durga koreja vai jotain muita? Tulevatko nuo e.m. korit maalattuina?

Mitkä ovat suositellut renkaat/vanteet?
Traxxas Slash+Slash4x4, Tamiya TT01, Tamiya Mini M05, Asso TC4

mof

Lainaus käyttäjältä: pka - 19.10.09 - klo: 13.01
Treadin läpi lukeneena tulee vielä mieleen että jos siis tuon DB01R:n ostaa, niin kannattaako siihen hankkia heti muuta "viriosaa" kuin ne kestävämmät ruuvit. Ovatko nekään kuinka pakollisia?

Minkälaisia koreja olette noihin hommanneet, ihan vakio Baldre tai Durga koreja vai jotain muita? Tulevatko nuo e.m. korit maalattuina?

Mitkä ovat suositellut renkaat/vanteet?


Ruuvit kyllä kannattaa mielestäni ehdottomasti hommata.

Koreiksi käy käsittääkseni vain Baldre/Durga. Molemmat maalamattomia.

Itsellä on nuo tässäkin threadissa mainitut Vesan tekemät hiilikuituiset iskaritornit db01:ssä noilla Tamiyan TRF iskareilla, jotka parantaa erityisesti takaiskareiden osalta ajokorkeuden säätöä. Hieman vastaavat (paremmilla säädöillä) löytyy myös Atomic Carbonilta.

DTFin

Lainaus käyttäjältä: pka - 19.10.09 - klo: 13.01
Treadin läpi lukeneena tulee vielä mieleen että jos siis tuon DB01R:n ostaa, niin kannattaako siihen hankkia heti muuta "viriosaa" kuin ne kestävämmät ruuvit. Ovatko nekään kuinka pakollisia?

No jos nuo jättää hankkimatta niin kyllä ampuu itseään jalkaan. Menee kyllä heti pyöreeks noi vakioruuvit ja tiettyjä osia tosiaan joutuu ruuvaamaan. Itse ammuin itseäni jalkaan ja ostin ruuvit vasta myöhemmin. Kannattaa koota heti noilla paremmilla ruuveilla se auto.
Pelkään pimeää, hämähäkkejä ja Vaasan radan triplaa!
Tamiya | Novak | Speed Passion | GM | Futaba | Savöx

JiiPee

Eikä tarvii olla ne titaaniruuvit, teräshexit käy ihan hyvin, niinkuin joku täällä aiemmin sanoikin.
Omani tilasin Towerista ja alle kahteenkymppiin kolahti luukkuun noin viikossa.
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

mof

Lainaus käyttäjältä: JiiPee - 19.10.09 - klo: 18.19
Eikä tarvii olla ne titaaniruuvit, teräshexit käy ihan hyvin, niinkuin joku täällä aiemmin sanoikin.
Omani tilasin Towerista ja alle kahteenkymppiin kolahti luukkuun noin viikossa.

Sopivathan voi löytää vaikka jostain paikallisesta ruuviliikkestä, kunhan on mitat ja määrät tiedossa. Olettaen että sopivat/laadukkaat ruuvit löytyy, niin ei pitäisi kallis lasku tulla muutamasta ruuvista...

JiiPee

Lainaus käyttäjältä: mof - 19.10.09 - klo: 18.51Olettaen että sopivat/laadukkaat ruuvit löytyy

Ovat vaan hankalat löytää noi 3mm ruuvit, ei ole rautakauppatavaraa. Ja huomattavasti mukavampi alkaa kasaamaan kun on täsmäsetti, just oikeenpituiset ymym.
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

mof

Lainaus käyttäjältä: JiiPee - 19.10.09 - klo: 19.04
Lainaus käyttäjältä: mof - 19.10.09 - klo: 18.51Olettaen että sopivat/laadukkaat ruuvit löytyy

Ovat vaan hankalat löytää noi 3mm ruuvit, ei ole rautakauppatavaraa. Ja huomattavasti mukavampi alkaa kasaamaan kun on täsmäsetti, just oikeenpituiset ymym.
Juu, siksi kirjoitinkin, että olettaen että ruuvit löytyy...

Koheltaja

Ei tarvitse mennä ison meren toiselle puolelle kalaan koska kuusiokantaisia ruuveja löytyy kotimaastakin. Tuolta http://www.kopterit.net/index.php?topic=1484.0 on ruuveja hankittu ja sieltä niitä tilataan kohta lisää, hinnat kohdillaan ja nopea toimitus.
Kylätason RC-kuski.

JiiPee

Höh, olisit heti sanonu, nyt on peet pöksyssä :angry: ja manit jenkkilässä.
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Koheltaja

Noku ei tullunna mieleen, parempi myöhään kun ei milloinkaan... :grin:

Ne kiiltävät/kupukantaiset on hieman väljillä kolokannoilla mutta niiden kanssa kyllä pärjää kun on kunnon kuusioavain, kannat ei ole yhtä tiukkoja kuin esim Xrayn ruuveissa. On kuitenkin 27 kertaa paremmat kuin burmalaisesta tinasta valetut Tamiyan omat ristipääruuvit :wink:
Kylätason RC-kuski.

DTFin

Poijjaat poijjaat tai sitten tekee niin kuin minä eli matkalla RF:lle ostamaan 3 Racingin titaaniruuveja samaan aikaan nakkelee 20 euron seteleitä ympäriinsä ..  :mrgreen:
Pelkään pimeää, hämähäkkejä ja Vaasan radan triplaa!
Tamiya | Novak | Speed Passion | GM | Futaba | Savöx

goudha

Noniin, tuli hommattua (todella) pitkän harrastelutauon jälkeen Durga muutamilla 3Racing viriosilla, Mamba Max combo 7700kv motilla, 2x 2S 6500mAh lipoa, jne. Käytettynä ostin setin myyntipalstalta bongattuna.

Kysymys diffeihin liittyen: Kuinkas kireällä diffien pitäisi keskimäärin olla? Nyt takadiffi on niin kireällä että käsillä diffien ulostuloista kiertämällä on tiukan tuntuinen eikä meinaa kovin pienellä voimalla pyöriä. etudiffi on löysempi, käsin kääntämällä kiertyy melko kevyesti. Auton saa vapaasti rullaamaan n. 2 metriä lattialla reilulla töytäisyllä.

Nyt ongelmana on että takadiffin 1,5mm kuusiokolo on kulunut pyöreäksi eikä siitä saa kiinni millään. Myyjä oli juuri ennen myyntiä ostamassa tuolla ostetaan osiossa kokonaisena diffiä, mutta kun kyselin asiasta, sanoi että vika selvisi ja diffilevyt menee vain vaihtoon ja sillä korjaantuu. Mukana oli yhdet diffilevyt jotka näytti uusilta  :cheesy:

Muutama muukin samankokoinen kuusiokolo on saanut kovan käsittelyn... kuten pinjonin ruuvi -- pinjoni oli väärässä kohdassa ja sen ruuvi raapaisi spurrin hajalle ekalla ajokerralla 2 minuutin jälkeen. Sen sain onneksi aukaistua pihdeillä ruuvin reunoista kovaa puristamalla ja vaihdettua uuteen.

DTFin

Lainaus käyttäjältä: goudha - 20.10.09 - klo: 12.59
Noniin, tuli hommattua (todella) pitkän harrastelutauon jälkeen Durga muutamilla 3Racing viriosilla, Mamba Max combo 7700kv motilla, 2x 2S 6500mAh lipoa, jne. Käytettynä ostin setin myyntipalstalta bongattuna.

Kysymys diffeihin liittyen: Kuinkas kireällä diffien pitäisi keskimäärin olla? Nyt takadiffi on niin kireällä että käsillä diffien ulostuloista kiertämällä on tiukan tuntuinen eikä meinaa kovin pienellä voimalla pyöriä. etudiffi on löysempi, käsin kääntämällä kiertyy melko kevyesti. Auton saa vapaasti rullaamaan n. 2 metriä lattialla reilulla töytäisyllä.

Nyt ongelmana on että takadiffin 1,5mm kuusiokolo on kulunut pyöreäksi eikä siitä saa kiinni millään. Myyjä oli juuri ennen myyntiä ostamassa tuolla ostetaan osiossa kokonaisena diffiä, mutta kun kyselin asiasta, sanoi että vika selvisi ja diffilevyt menee vain vaihtoon ja sillä korjaantuu. Mukana oli yhdet diffilevyt jotka näytti uusilta  :cheesy:

Muutama muukin samankokoinen kuusiokolo on saanut kovan käsittelyn... kuten pinjonin ruuvi -- pinjoni oli väärässä kohdassa ja sen ruuvi raapaisi spurrin hajalle ekalla ajokerralla 2 minuutin jälkeen. Sen sain onneksi aukaistua pihdeillä ruuvin reunoista kovaa puristamalla ja vaihdettua uuteen.

Itse kyselin kanssa noita vinkkejä tohon diffinkiristykseen ja mainioita neuvoja tuli vaikka kuinka monta. Itse kiristän ja testaan diffin siten, että kiristän aina diffin kun se on autossa kiinni. Vasen takarengas irti niin pääsee kiristämään takaa ja oikea eturengas irti niin pääsee kiristämään edestä .. heh sikäli mikäli tehty oikein diffit.

Sitten fiilispohjalta kiristellään loppuun ja hieman takasin takaa ja vähä vähemmän edestä. Slipperi kireelle ja renkaat lukkoon ja yrittää pyörittää spurria, ei saa luistaa ja sitten löysään slipperiä niin, että luistaa slipperistä vasta kun käyttää melko kovaa voimaa. Lopuksi pyörittelen renkaita niin näkee että ei ole liian kireällä. Siis melkoisen fiilispohjalta .. mutta kuitenkin niin, että tietyt perusasiat täyttyy.

Joku varmaan nyt ampuu tämän taktiikan alas, mutta tämä on meikäläisellä toiminut ja mitään ongelmaa ei ole ikinä ollut.
Pelkään pimeää, hämähäkkejä ja Vaasan radan triplaa!
Tamiya | Novak | Speed Passion | GM | Futaba | Savöx

Futaba

#417
Tsau!

Tekisi mieli vaihtaa autoa, ja Tamiya nyt on pyörinyt mielessä Academyn ohella. Ei sillä, että Yokomokaan hidas olisi, Yokomokuskit vain niin vähissä, että radalta ei yleensä varaosaa löydy (muutenkin vähän kiven alla Suomen rajojen sisällä).

Mutta siis, Tamiya olisi oivallinen vaihtoehto, kun vara- ja optio-osaa löytyy, ja vieläpä kohtalaisen läheltä RF:stä. Nyt siis mielessä juurikin tuo DB01R malli.. ehkä. Joitain kommentteja kun olen lukenut rc-centerin tai warmup kisan jälkeen noista rikkoontuneista osista (joita on ollut paljon yhdenkin päivän ajalta joskus), niin on alkanut hieman usko tämän auton kestävyyteen. Liekö sitten ollut ajotyylissä vai autossa vika, sen haluaisin tietää :)

Onko muuten durgassa 48 vai 64dp hammastus?

Lähinnä nyt Durgassa mietityttää, että hajoileeko osia siihen tahtiin, että TRF511 maksaisi itsensä takaisin.
| Academy | Axial |

mof

Lainaus käyttäjältä: Futaba - 21.10.09 - klo: 23.21
Tsau!

Tekisi mieli vaihtaa autoa, ja Tamiya nyt on pyörinyt mielessä Academyn ohella. Ei sillä, että Yokomokaan hidas olisi, Yokomokuskit vain niin vähissä, että radalta ei yleensä varaosaa löydy (muutenkin vähän kiven alla Suomen rajojen sisällä).

Mutta siis, Tamiya olisi oivallinen vaihtoehto, kun vara- ja optio-osaa löytyy, ja vieläpä kohtalaisen läheltä RF:stä. Nyt siis mielessä juurikin tuo DB01R malli.. ehkä. Joitain kommentteja kun olen lukenut rc-centerin tai warmup kisan jälkeen noista rikkoontuneista osista (joita on ollut paljon yhdenkin päivän ajalta joskus), niin on alkanut hieman usko tämän auton kestävyyteen. Liekö sitten ollut ajotyylissä vai autossa vika, sen haluaisin tietää :)

Onko muuten durgassa 48 vai 64dp hammastus?

Lähinnä nyt Durgassa mietityttää, että hajoileeko osia siihen tahtiin, että TRF511 maksaisi itsensä takaisin.

hammastus on 48.

Mitä osia tuosta sitten on hajonnut? Aika paljonhan on vastaavia osia molemmissa, esim tukivarret on samat. Ja sisällä ajellessa hajoaa kyllä osat yleisesti helpommin kuin ulkona, jos sisäajelua olet seurannut.

Uskoisin, ettei osien hajoaminen ole syy ostaa TRF511:stä, vaikka toki muita syitä voi löytyä.

Itse käytän db01:ssä trf501:n tukivarsia ainakin tällä hetkellä, kun ovat kestävemmät kuin nuo db01r:n/511:n tukivarret.

Futaba

No tämmösen listan löysin warmup kisan topikista, tosin montaa tämmöistä en ole nähny. Ja kaipa tossa saa jo paukutella melkosesti, jos noin paljon saa osaa rikki.

17.5 tunnin ajopäivän varaosamenekki:
alatukivarsi, taka 1kpl
iskaritornit etu ja taka
C palat 3 kpl
linkkipallot 3kpl
vetarin päät 2kpl
hubi taka 1kpl
ohjauspalat 2kpl
| Academy | Axial |