Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno GT ja GT2

Aloittaja Mika R, 01.01.08 - klo: 11.59

Mika R

No siis mun pointti taitaa olla se, että miksi kerääntyä sinne radan varteen odottelemaan. Mennään sitten kun tilanne radalla hieman rauhoittuu. Se on perinteisesti rauhoittunut juhannukseen mennessä ja keskikesällä siellä ei käy enää just kukaan, ja sitten taas elokuussa. Jotenkin näin. Ennen sitä käydään kun itselle parhaiten sopii. Mulla ei ole aikaa mennä sinne seisoskelemaan you know.

AE-Mod

Pieton GT2 Audi:






...ja porvarimallin lämpömittari
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

pieto

Kiitos Mikko kuvista  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

oikein hienoja!! hieno rekkari Pieto! Täytyy saada se oma Audi maalattua pikaisesti.
hyvä nähdä mittarin toimivan. ei huono idea meikäläiseltä tämäkään?  :cool:

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 29.04.09 - klo: 22.50
oikein hienoja!! hieno rekkari Pieto! Täytyy saada se oma Audi maalattua pikaisesti.
hyvä nähdä mittarin toimivan. ei huono idea meikäläiseltä tämäkään?  :cool:

Mittari oli tosi hyvä idea, kiitti Mika vinkistä. Helpottaa lämmön seuraamista tosi paljon. Voi aina ajajakorokkeelta pyytää ihmistä joka on varikolla, että katsotko lämmöt minun takaikkunasta. Se pitää kummiskin aina muistaa että sammuttaa ja laittaa uudestaan mittarin päälle aina tankkauksen/koneen säätämisen jälkeen että näkee sen huippulämpötilan että miten se muuttuu.
Kyosho GT Racing Art

pieto

Sain muuten myytyä minun vanhan IGT:n nimimerkki Stail:lle. Saadan yksi kuski lisää Tattarisuolle päristelemään.
Kyosho GT Racing Art

Stail

Jeps tänne tuli IGT :)
JQ

Mika R

Hyvä meininki kaverit. Welcome porukkaan Stail

DARIEN

Onko kellään hajuja missä kaupassa ois vielä  inferno gt  myynnissä uutena? korilla ei väliä.
Inferno GT Ferrari     Inferno GT2 Audi

pieto

Lainaus käyttäjältä: DARIEN - 30.04.09 - klo: 08.38
Onko kellään hajuja missä kaupassa ois vielä  inferno gt  myynnissä uutena? korilla ei väliä.

Suutarilan Pro Shopissa oli ainaskin yksi IGT Ferrarin korilla. Taisi siellä olla BMW:n korilla kanssa.
Kyosho GT Racing Art

DARIEN

Tattis nyt on IGT postissa kohti pohjoista.
Inferno GT Ferrari     Inferno GT2 Audi

TfeK

tulipa eilen käytyä ensimmäistä kertaa ulkoiluttamassa GT:tä oikein radalla, kun viimein sai lastentauteja korjailtuja. Ainakin tuolla 15/21 46/41 välityksillä tuntui menevän oikein mukavasti, varsinkin kun 2 vaihde tuli kuvioihin. Mutta olenko ainut kenelle tuo raision rata tuntuu kovin pieneltä tämän koon autolle? :roll: varsinkin oikeanpuoleisen päädyn kurvit olivat melkosen pienelläkaasulla etenemistä... Pitänee taas joku päivä käydä koittamassa, jos saisi vaihteen säädettyä vaihtumaan muuallakin kuin takasuoralla.

Onko jotain vinkkejä auton säätämiseen kun tuntui omaan makuun kovin puskevalta  :undecided: diffit tehtaan jäljiltä, takana vakaaja jäykimmillään ja iskareissa 80 takana 60 edessä + vakio jouset. iskareiden asento edessä melko "kallellaan" ja takana "pystymmässä"

Ja ensimmäinen nitro kun on kyseessä niin kokoajan stressaan tuosta lämmöstä :embarrassed: eli onko ihan ok kun rata-ajossa heiluu siinä 110-125 kohdilla?
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv

Mika R

kiva kuulla. tottahan se Raision baana on vähän pieni, varsinkin noilla välityksillä (14/18 46/43 olis parempi) mutta parempi se kuin ei rataa ollenkaan vai mitä.

aliohjautuva on yleensä aloittelijalle helpompi joten sen takia se tulee tehtaalta sellasena. tuonne Raisioon se vaan on vähän hankalaa... kokeile eri juttuja äläkä nyt liikaa stressaa noista lämmöistä, kunhan vähän savua tulee...

Stail

Tänään itsekkin testailin tuota pietolta ostamaa IGT:tä.
Moottorin säätöjä ehdin hetken hakea ja muuten onnistuikin mutta tyhjäkäyntiä pitää vähän vielä säätää että ei sammuile  :p
Vaihteistookin pitää tutustua huomenissa kun tänään se oli lukittuna ykköselle.

onneksi huomenna ei ole mitään ohjelmaa niin saa säätää rauhassa eikä tarvii säntäillä jokapaikkaan..
JQ

Mika R

Tommonen tuli sutattua toiseen autoon tänään


Stail

#1905
Hyvännäköinen koppa :)

Ei kenelläkään olisi vetostarttia jäänyt yli vanhemmasta koneesta ? tai en tiedä sopiiko tuon uuden koneen vetostartti tähän vanhempaan.
Edit: Otinkin tuosta HPI:n vetostartista narun kun käytän siinä rotostarttia.
JQ

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 01.05.09 - klo: 16.35
Tommonen tuli sutattua toiseen autoon tänään




Pirun siisti. Hyvää duunia  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Tänks Pieto.

Tossa auton päällä. Tuuletusreiät vielä puuttuu.




pieto

Meinaatko laittaa paljon tarroja? Tuo on niin siisti tuollaisena.... Ainoa vaan että kun kisanumeron laittaa siihen niin sitten se ehkä vaatii lisä tarroja että saa sen "race" hengen esille.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

En mä usko että laitan, ja samaa mieltä.

Ajan GT-8 kisat Vettellä. Kaivoin naftaliinista vanhan Go Techin .28, joka tuli muinoin CEN Arenan mukana. Sääntöjen mukaan sillä saa ajaa kisan. Kansi on vaihdettu, mutta alkuperäisestä oli 2 jäähdytysripaa poikki. Tosin en ole ihan satavarma sen luotettavuudesta, mutta testaan sitä Tattiksella joku päivä kunhan ehdin.

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: pieto - 01.05.09 - klo: 19.00
Meinaatko laittaa paljon tarroja? Tuo on niin siisti tuollaisena.... Ainoa vaan että kun kisanumeron laittaa siihen niin sitten se ehkä vaatii lisä tarroja että saa sen "race" hengen esille.

Sori että annan oman näkemyksen tähän mutta tarrat tuo valitettavasti tuon NIKKO look esille  :shock:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

En tiedä Nikkoista, mutta mulla on Carbon fiber tarraa jota vois sovitella johonkin kohtaan.

TfeK

Jotain "korisarjan" osia vois sillä kuitu tarralla päälystää, toisi juurikin kilpa-automaisuutta. Muuten väriteema on oikein nätti.

Ja onhan se tosiaan hienoa kun on raisionkin kokoinen rata tässä lähellä, on touring autolle vähän parempi ajopaikka kuin joku random parkkis.
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv

Mika R

Kiitos. Hyviä ideoita.

Kävin kurvailee Audilla vihdoin ja ajoin pannun sisään parkkiksella kun ei jaksanut Tattikselle asti. Hieno laitos ihan vakionakin. Moottori antaa odottaa paljon, eipä ole RTR autossa tullut vastaan noin hyvää. Vastaa säätöihin ja käy paljon paremmin kuin vanha GXR28.

Vesa-Ratti

Meilläpäin on tämmösiä onpoort lämpömittareita :roll:
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

Mika R

Monta tuntia joutuu pitää 120C että tulee kypsää?  :laugh:

Vesa-Ratti

En tiiä ku renkaat kestää vain 5 tankillista. Myykää mulle pyöriä/koreja KOWAAN käyttöön.
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

pieto

Tänään oli Mikan kanssa hyvät väännöt Tattiksella. Kahdella Audilla päästettiin menemään ja tasaista oli. Eikä ollut edes läheltä piti tilanteita vaikkaa mutkiin ajettiin rinta rinnan. Keskiviikkona toivon mukaan uudestaan.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

#1918
Oli kyllä nastaa, kiitos Pieto. DTM meininki, Jannea mukaan odotellessa.

Toi GT2 Audi on vaan niin makee ajaa. Ei sillä että sillä mahdollisesti voittais jotain mutta makee se on ajaa, menee ihan kiskoilla eikä lipsu. Taitaa olla molemmilla Audi suoraan paketista, ilman vakaimia ja mitään. Renkaatkaan ei pahemmin kulu.

Näin ajellessa toi 15/21 välitys on erinomainen Tattikselle.

Keskiviikkona Pieto vertailun vuoksi ajan Corvetella mutta Kyoshon pata, ok?

jkort

Moi,

olinkin lauantaina ja sunnuntaina jo päristelemässä vanhalla moottorilla ( välitykset 17/21 , 43/46 ) ja paljon vakaampi kyllä on tämä gt2 alusta. Ja mielestäni kyllä huomaan eron kun on vakaimetkin laitettu. Iskareissa oli mulla 80 paksuiset öljyt. huomenna keskiviikkona tulen töiden jälkeen mukaan, tänään pitää käydä polttoainetta ja ehkä renkaat uudet. Myös hong norin renkaita sain testiin veljeksiltä hetkeksi ja nehän oli tosi hyvät, pitää semmoisia varmaan hommata.