Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Lahden Jokimaan parkkialueella ajelu???

Aloittaja jk3759, 07.01.08 - klo: 22.13

jk3759

Musta tuntus sopivalta paikalta ajella ympäri vuoden kaikenlaisilla RC-autoilla.
Tilaa on runsaasti, Eikai kukaan voi sitä kieltää? Ei tietenkään ajella ravien tms. tapahtuman aikana. Ajetaanhan moottoripyöräkortin käsittelykokeetkin siellä, joten misei siellä vois ajella RC-autoilla, silloin kun alue ei ole muussa käytössä?

Toki oikee polttisrata pitäs saada lahteen

HPI Firestorm

drive100

Rc-autot saastuttavat pohjavedet  :roll: se on suurin pelko täällä Lahdessa !
Tuolla on juttua rata hankkeesta http://rc10.fi/index.php?PHPSESSID=5591da8bad62a6fcc704aaf4c8a4c90d&topic=24244.90
Vaikuta asiaan jos todella haluat radan Lahteen...
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

jk3759

Adressiin olen laittanu nimeni.
Mitäs muuta voisin tehdä radan eteen?
Nea Kontiota en aio ampua, vaikka välillä
tuntuu, että kerpeleen Nea... Siitä ihmisen
tappamisesta tulee kulemma putkaa, linnaa, vankeutta,
joten ei tässä ketään olla tappamassa.

Jos RC-autoissa käytettäis risiiniöljyä, niin ei sillon
maaperä saastu. Bakteerit yms. käyttävät ravinnokseen sen risiiniöljyn, joka
maahan joutuu. Lisäksi risiiniöljy kovettuu ollessaan pitkään ilman kanssa
tekemisissä, joten ei sillä ole mitään mahdollisuutta kulkeutua pohjaveteen.           

HPI Firestorm

drive100

Lainaus käyttäjältä: jk3759 - 17.01.08 - klo: 20.16
Adressiin olen laittanu nimeni.
Mitäs muuta voisin tehdä radan eteen?
Nea Kontiota en aio ampua, vaikka välillä
tuntuu, että kerpeleen Nea... Siitä ihmisen
tappamisesta tulee kulemma putkaa, linnaa, vankeutta,
joten ei tässä ketään olla tappamassa.

Jos RC-autoissa käytettäis risiiniöljyä, niin ei sillon
maaperä saastu. Bakteerit yms. käyttävät ravinnokseen sen risiiniöljyn, joka
maahan joutuu. Lisäksi risiiniöljy kovettuu ollessaan pitkään ilman kanssa
tekemisissä, joten ei sillä ole mitään mahdollisuutta kulkeutua pohjaveteen.           

No ei tässä ketään kannata alkamaan vainoamaan  :laugh:
Kieltämättä on hyvä, että jotkut pitävät Suomen luonnon puolta.Mutta siinäkin touhussa
on järjen käyttö sallittua !Puututtaisiin asioihin mitkä ovat oikeasti haitaksi luonolle, eikä niihin mitkä sattuu itseään ärsyttämään...

No itse asiaan !
Mitä voisin tehdä radan eteen ?
Itsellä ainakin tulee mieleen ajatus, että kaikki voisivat laittaa postia (kirjeen) esim. Lahden kaupungille ja tiedustella/"vaatia" radalle aluetta...samalla voisi pyytää kaikkia tuttuja tekemään saman.Asia on nimittäin niin, että kaupungin herrat eivät lotkauta kuulevaa korvaansa yhden hakemuksille  :cry: vaaditaan "rynnäkkö" ! :mrgreen: Muistaakseni joku kirjoitti taannoin, että kaikkien ei kannata ruveta soittelemaan sinne tänne...Olen tästä eri mieltä! sillä yhdessä ei ole tarvittavaa vaikutusta mitä tämä asia vaatii.
Jos jollakulla on hyviä ideoita asian edistämiseksi, niin kertokaa  :smiley:

Muuten tuossa "rynnäkössä" on yksi juttu ! Nimittäin se, että Lehden toimittajat seuraavat kaupungille meneviä hakemuksia ja vissiin muutakin julkista postia...varmasti herättää toimittajan kiinnostuksen huomatessaan usean rata hakemuksen !
Näin kävi omani hakemuksen kanssa ja etlariin tuli pieni juttu hankkeesta.Lisä jutut eivät olisi pahitteeksi!!
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.