Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kellään kokemusta?

Aloittaja FARO, 25.01.08 - klo: 10.45

FARO

...minkälainen peli on toi Thunder Tigerin "pajavasara" SleddgeHammer? :evil: Koneen toimivuus, voimansiirron/alustan heikot lenkit, osien saatavuus/hinta, ajettavuus, ym.? Haulla en löytänyt mitään "järkevää"? :huh:




    :grin:



   


   

KL

en tiiä mut järetön hinta sil et khyl sen pitäs hyvä vähintää olla mut ei oo parempi ku Cen Racing GST 7.7 joka on compo versiona halvempi ja parempi
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

TheArska

Toi "sledgehammer" on uudistettu versio vanhasta mta-4 monsterista..joka on 28 koneella. TT mallistossa on EK-4 niminen monsu missä on myös tosi iso kone, näyttäs et ne on hieman uudistanu/parantanu mta-4:sta ja heittäneet lähes vastaavan koneen siihen.(MTA-4 "SledgeHammer" 8,2ccm , EK-4 11,5ccm)
Asson MGT 8,0 on ilmeisesti sama kärry eri korilla, renkailla ja vanteilla, kuin toi TT mta-4 "sledgehammer", samaa puljua kun tt ja asso jotenkin on.
Tuossa vielä TT europen sivut, mistä löytyy myös asson autot.. http://www.thundertiger-europe.com/home.html
Ite kyllä miettisin myös 28 koneella olevaa versiotakin jos assoa tai tt:tä olisin ostamassa.
Mutta jos monsterin ostaisin en ehkä kumpaakaan noista kyllä valitsisi..

Millä perusteella CEN GST on parempi, itse en ole juuri positiivista siitä autosta kuullut...
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

KL

Lainaus käyttäjältä: TheArska - 28.01.08 - klo: 23.50
Toi "sledgehammer" on uudistettu versio vanhasta mta-4 monsterista..joka on 28 koneella. TT mallistossa on EK-4 niminen monsu missä on myös tosi iso kone, näyttäs et ne on hieman uudistanu/parantanu mta-4:sta ja heittäneet lähes vastaavan koneen siihen.(MTA-4 "SledgeHammer" 8,2ccm , EK-4 11,5ccm)
Asson MGT 8,0 on ilmeisesti sama kärry eri korilla, renkailla ja vanteilla, kuin toi TT mta-4 "sledgehammer", samaa puljua kun tt ja asso jotenkin on.
Tuossa vielä TT europen sivut, mistä löytyy myös asson autot.. http://www.thundertiger-europe.com/home.html
Ite kyllä miettisin myös 28 koneella olevaa versiotakin jos assoa tai tt:tä olisin ostamassa.
Mutta jos monsterin ostaisin en ehkä kumpaakaan noista kyllä valitsisi..

Millä perusteella CEN GST on parempi, itse en ole juuri positiivista siitä autosta kuullut...
gst:ees on 220cc tankki et ajo aika on tollanen 30-40 min per tankki ja siin on .46 40% lisää tehoo kut tavallises .46
ja sit siin 3 vaihet etaa ja yks taakse ja fail-safe homma valmiiks Skiyon DSX ohjain ja kaikkee muuta hauskaa auto ite maskaa tosin 595,90€ compo oliks se jotaa 700€ ja posti kulut myöski eli jotaa 710€
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

FARO

  Nooh, pitää kattella sitä nyt sitten myöhemmin. Tuli hankittua Revo 3.3, sillä päristelee nyt alkuun ja kattoo sit rupeeko "viilaa" sitä vai katteleeko toista peliä rinnalle. Jos sit myöhemmin enempi kokemuksia / näkemyksiä kyseisetä pelistä. Tai onko markkinoilla silloin jo jotain vielä järeempää... :evil:

TheArska

Mikä on tavallinen 46 kone ja 40% lisää tehoa...mahtaa se "tavallinen" olla sitten laiska kun ei tuo GST:kään mene ihmeellisesti. Kunnon 28 vie 6-0 tollaset 46:set mistä löytyy vääntöä eikä kierroksia. Ja toi vaihteiden määräkö tekee autuaaksi, ainakaan muissa monstereissa 3 vaihteinen loota ei ole tuonut kiihtyvyyttä eikä nopeutta lisää käytännössä..siis verrattuna 2 vaihteiseen. Ohjainhan tulee rtr auton mukana, enkä noita rtr ohjaimia hirveesti lähtis ylistämään, myöskään tuota skyion ohjainta vaikka ihan hyvä onkin rtr ohjaimeksi. Ja fail safe on niin halpa palikka ettei sen perusteella kannata ostopäätöstä tehdä.
Täyty oikeen katsoa mikä ihmeen compo...niin elikkä noi kummatkin on rtr malleja, combossa maksat tulpanavaimesta, hehkusta, akusta, parista ruuvarista...ja miten noi hinnat tähän liittyy, eikai hinta jostain parempaa tee.
Mutta kai noi molemmat (TT ja CEN) ajaa asian jos monsterin haluaa, en nyt vaan lähtis julistaa kumpi on parempi jos ei ole kunnon kokemusta molemmista(itsellä ei, nähnyt kyllä, eikä cen todellakaan vakuuttanut, liikkeessä siis).
Jos tehoa ja suorituskykyä haluaa, niin kunnon 28kone ja truggy on mun vaatimaton mielipide, vaikka on monsutkin ihan makeita pelejä...se siitä,piste. Ei herneitä.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

KL

no siis niiku et se .46 kone mikä siin o nii sitä ollaa vähä viritelty ja saatu 40% lisää tehoo ku toises .46 moottoris
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Breweri

jarrudynossako olette ennen ja jälkeen käyttäneet vai mistä tuo 40% on tullut? :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

KL

kaikki kysyy samaa no nyt tulee selitys:
NX7.7 on tehokkaampi ku muut .46 nitro mmoottorit ja sitten sitä ollaan jo valmiiksi viritelty Cen-Racing:in tehtaalla ja saatu 40% enemmän tehoo ku tavallisessa .46 koneessa
GST 7.7 RTR paketti myynnissä