Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

hugo tietokone ja playstation pelit

Aloittaja Juubis, 21.02.08 - klo: 10.41

Juubis

nii ittelläni on seuraavat hugo pelit:agent hugo,bukkazoom(oma lempipelini)hugo penguin batle,hugo cannon cruise ja hugo #4 onko teillä näitä hugo pelejä?
mini inferno ST (ei viri moottoria)
ja joku helikopteri+jotai pientä sälää

Juubis

Lainaus käyttäjältä: Juubis - 21.02.08 - klo: 10.41
nii ittelläni on seuraavat hugo pelit:agent hugo,bukkazoom(oma lempipelini)hugo penguin batle,hugo cannon cruise ja hugo #4 onko teillä näitä hugo pelejä?

niin ja sitten vielä hugo lemoon tvist

poika

Oliks tää läppä vai ootko tosissas ?
Nykyään nimellä: Lelle

apt93

Lainaus käyttäjältä: poika - 24.02.08 - klo: 23.39

Tosiaan... noi pelit on tarkotettu jotain 6 vuotiaille. Jätäppä huugot suosiolla nappuloille.

Juubis

Lainaus käyttäjältä: apt93 - 25.02.08 - klo: 08.40

Tosiaan... noi pelit on tarkotettu jotain 6 vuotiaille. Jätäppä huugot suosiolla nappuloille.

tai no mun ne pelit on mutta 7 vuotias pikkuveljeni niitä  pelailee :mrgreen:

apt93

Lainaus käyttäjältä: Juubis - 25.02.08 - klo: 15.14
Lainaus käyttäjältä: apt93 - 25.02.08 - klo: 08.40

tai no mun ne pelit on mutta 7 vuotias pikkuveljeni niitä  pelailee :mrgreen:

:wink: kunhan puolustelee :wink:

mad

Nii-i minä muistan kun pelasin jotain hugo peliä päiväkodissa  :lol: Hugo sanoi aina " mennääks metsää "  Ei siitä sen enempää
Giga  crusher ( RB Concept TM728)

poika

Lainaus käyttäjältä: mad - 25.02.08 - klo: 21.35
Nii-i minä muistan kun pelasin jotain hugo peliä päiväkodissa  :lol: Hugo sanoi aina " mennääks metsää "  Ei siitä sen enempää

Juu kyl noit varmaan on tullut pelattuu vaahtosammuttimen kokosena  :lol:
Mut en usko että kukaan foorumin käyttäjä pelaa Hugoa  :police:
Nykyään nimellä: Lelle

Toikkanen

"Herää pahvi viimeistä viedään" Oiskohan 9 vuotta kun viimeks oon pelannu Hugo peliä.
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

JupeR

Kaikki tääl vakuuttaa ettei oo pelannu ku joskus 6 vuotiaana, kuitenki silläki hetkellä kiroovat ku jäi Hugosta jännä kohta kesken.  :laugh:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

apt93

Lainaus käyttäjältä: JupeR - 28.02.08 - klo: 12.39
Kaikki tääl vakuuttaa ettei oo pelannu ku joskus 6 vuotiaana, kuitenki silläki hetkellä kiroovat ku jäi Hugosta jännä kohta kesken.  :laugh:

jepjep :wink:

Muttta jotku pelaa cs:sää ja jotku pelaa huugoo. Ei se ainakaan mua haittaa vaikka joku pelaiski Huugoo. kaikki saa pelata mitä haluu, mutta kyllä sen iteki huomaa kun on mennyt ikäsuosituksista ohi.