Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!

Aloittaja RangerWalker, 23.02.08 - klo: 00.23

RangerWalker

Tästä mallista ei juttua ole ollut vuosiin, kyseinen auto on mainio peli ja ansaitsee oman ketjunsa.

Itse olen ollut tyytyväinen tamiyaan,myös TT-01 on ollut hyvä.

Nykykunnossa noin 100 km/h menevä yksilö näyttää tältä.

Omassani on mm. Mamba max 5700 paketti, 8-kennon akku, kuulalaakerit,alumiinikardaani,öljyiskarit,kevennetty alusta,slicksit,kitkat ja katukumit. Maavaraa ~2 cm -menee aika pahassakin maastossa.

Laittakaa vaikka kuvia ja infoa omista  muokkaamistanne TT-01 autoista tänne! -ja niitä muokattuja on, sillä kyseinen malli on kelpo peli moneen eri ajoon.

Edit.nykyinen, jo toinen TT:ni on VTR sarjan mukaisessa kunnossa.

AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

JoonasH

Tosiaan TT-01 sopii moneen menoon ja (tasaseen)maastoon: On ajeltu asfaltilla, hiekalla, betonilattialla ja pikkaasen huonolla menestyksellä myös matolla (vääränlaisilla renkailla). Auto on vielä täysin vakio, mutta viripalikkaa tulee, kunhan saan enempi tuntumaa tähän uuteen harrastukseen. Tossa pari kuvaa koreista:

BMW E30 M3 "kirjahyllynkoriste":

Chevy Silverado "rälläyskori" uunituoreena:

Kuvan oton jälkeen koppa on kokenu jo monet voltit ja kolarit. :roll:

Alottelialle ehdoton ykkönen, jos haet touring/drift-ajoon sopivaa yksinkertaista, laadukasta ja kestävää runkoa. Viripalikkojakin riittää...

bmwe21

Nyt vaan on pakko kysyä, että mistä JoonasH olet tuon M3 korin löytänyt? On vaan yksi niistä legendaarisista autoista, mikä pitäisi saada omaan talliin :undecided:
Vaikka 1:10, jos ei muuten...
Savageismi on sairaus! Potilaalle heti typpioksiduulia...
"On the eight day God raised boost"

Divi

bmwe21

Savageismi on sairaus! Potilaalle heti typpioksiduulia...
"On the eight day God raised boost"

RangerWalker

No niin, arvasinkin että TT :stä pitäviä riittää!

Hienoja ovat poikien ajokit !

JoonasH, leikkaa ihmeessä nuo koritolpat... :shocked:
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Duster1

TT-01.sta rakensin vitriiniin koristeen. Eiköhän tuolla kesällä tule asvaltilla kokeiltua, mutta tällä hetkellä vain koristaa Camaro vitriiniä. Ja värinä tietty 1/1 otettu  :wink:

Ja itsekin pitäis nuo koritolpat siistiä.

Axial SCX 10 TR

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: bmwe21 - 23.02.08 - klo: 21.28
Nyt vaan on pakko kysyä, että mistä JoonasH olet tuon M3 korin löytänyt? On vaan yksi niistä legendaarisista autoista, mikä pitäisi saada omaan talliin :undecided:
Vaikka 1:10, jos ei muuten...

:shocked: hihhii.....  Korit kiven alla, mäkin himoitsin niin pahasti et tilasin koko autosarjan ja möin/myyn auton ilman koria pois.... :lipsrsealed:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Isosuo

Mäksi

RangerWalker

Lainaus käyttäjältä: Duster1 - 24.02.08 - klo: 09.51
TT-01.sta rakensin vitriiniin koristeen.

Olen itsekkin camaroa/muuta leveää mallia miettimyt hyllykoriksi,eikös tuo ole Hpi 210/200mm malli? - mitä offsettia on vanteet?
-vintageilta näyttää eli 6mm takana ja 0 edessä?

Jankka

Tässä on meidän Tamiya TT-01 ,Nissan 350Z ja tietysti harjattomalla tekniikalla varustettuna. :cool:

Duster1

Lainaus käyttäjältä: RangerWalker - 24.02.08 - klo: 13.25
Olen itsekkin camaroa/muuta leveää mallia miettimyt hyllykoriksi,eikös tuo ole Hpi 210/200mm malli? - mitä offsettia on vanteet?
-vintageilta näyttää eli 6mm takana ja 0 edessä?

Oikein meni ja takana siis leveämpää rengasta (31mm).
Axial SCX 10 TR

tturku

Tässä tää oma kapistus. Auto on muuten vakio mutta kuulalaakerit on alla ja Kyoshon LeMans 240ST mottina. Huomenna pitäis tulla postiin uudet öljy-alu-iskarit, alu kardaania, alu hexit, säädettävät ohjausvarret, alu moottoripukki ja alu moottori siili. Seuraavaksi ostan varmaan driftirenkulat ja kireemmän moottorin ja ehkä jotain muuta hubaa.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

JT80

TT-01 Drifteri, kopasta voi päätellä miten on kolissut...
Vakio kopalla, kopan alla, kuulalaakerit ja melkein kaikki alu palikat, diffi koppia ja tukivarsia lukuunottamatta...

Kaiken kaikkiaan mahtava ja kestävä auto. Ja varaosien saanti parantunut huomattavasti, siitä kiitos Racing Factorylle.
Tätä autoa voi suositella lämpimästi kaikille...
Hpi Blitz, TT-01D

_valtsu_

Tuo TT-01 on hyvä auto harrastuksen aloittamiseen jos touringin haluaa.

maratku

:smiley: paljonkohan tollanen suomessa maksaa? kun ei ulkomailta pystyis tilaamaan :huh:
mä oon niin leija et mun nimen ei tarvii
tarkottaa mitään

Hegemon80

Duster1

Etsivä löytää ja jos ei löydä niin pitää olla ilman.

Vihje 1: Google
Vihje 2: Mikähän olis hakusanaksi hyvä. Miten olis Tamiya TT-01
Axial SCX 10 TR

5R

Miten auto kulkee rallirenkailla soralla tai hiekalla?
Traxxas Rustler MM 5700

RangerWalker

Lainaus käyttäjältä: 5R - 02.03.08 - klo: 12.46

Todella hyvin soralla, rantahiekalla en ole vielä kokeillut.

5R

Lainaus käyttäjältä: RangerWalker - 02.03.08 - klo: 17.19
Lainaus käyttäjältä: 5R - 02.03.08 - klo: 12.46

Todella hyvin soralla, rantahiekalla en ole vielä kokeillut.

Selvä, varmaan pitää ostaa tuollainen kevääksi. Se hiekka onkin vähän karkeampaa, melkeinkun soraa. Mitkä rallirenkaat sinulla on tai onko maavaraa nostettu?
Traxxas Rustler MM 5700

TheArska

Noissa autoissa missä renkaat on korin sisäpuolella vaan tuppaa olemaan se ongelma jos ajaa hiekalla/soralla että auton sisällä on puoli kiloa hiekkaa..ja kori pitää olla korkealla tai leikata etuhelmaa ettei se kynnä maata ja tökkää joka kuhmuun.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

RangerWalker

tällähetkellä on alla vintage katukumit , ja soralla menee hyvin niilläkin. Tamiyan rallyblockit tulossa.

Itse olen laittanut spacerit iskritolppiin ja koria nostettu hieman. Maavara riittää hyvin.

Btw,tilasin juuri tällisen

https://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=58161
ajokin kovempaan maastoajoon/pieneen crawlaukseen.

Kunhan saapuu tänne, laitan rakennusketjun pystyyn.

Sumu

Mitä servoa suosittelette autoon laitettavaksi? Drifteri suuunnitelmissa.
Harrastus lopetettu. Joskus paikalla...

Divi

timppaanen

tänään kusti polkas tommosen paketin postiin haettavaks  saas nähä mitä tästä syntyy :D
Tamiya Mini cooper,      Tamiya Brushless TT-01 Bmw M3 sport evo,       Traxxas E-MAXX 3905

_valtsu_

Sumu

Lainaus käyttäjältä: timppaanen - 05.03.08 - klo: 17.20
tänään kusti polkas tommosen paketin postiin haettavaks  saas nähä mitä tästä syntyy :D

Saako kysyä, mistä asti kusti paketin polkasi?
Harrastus lopetettu. Joskus paikalla...

timppaanen

Lainaus käyttäjältä: Sumu - 05.03.08 - klo: 19.40
Lainaus käyttäjältä: timppaanen - 05.03.08 - klo: 17.20

Saako kysyä, mistä asti kusti paketin polkasi?

tosta melkeen vierestä eli http://www.racingfactory.fi/shop/cat/
Tamiya Mini cooper,      Tamiya Brushless TT-01 Bmw M3 sport evo,       Traxxas E-MAXX 3905