Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

XRAY M18T (PRO)

Aloittaja froste, 26.02.08 - klo: 23.08

Voyager

Taidampa herätellä pikku Xrayn pienestä talvihorroksesta ja mennä testailemaan
Lippiksen uutta rataprofiilia...

Toni  :grin:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

masazi

Nostetaas nyt tämä topicci. Onko kellään enään kyseistä autoa? itsellä nyt sellanen ongelma, että perä ei vedä kunnolla. Takadiffi on kiristetty kunnolla ja silti luistaa?
VXL Stampede+slash

masazi

Eikö muka kellään ole enään tätä autoa?  :shocked:
VXL Stampede+slash

Koheltaja

Eipä ole enään kyseistä autoa mutta korjaukseksi riittää varmaan diffin purku/kasaus uusien diffirasvojen ja kuulien kera, voi olla että muovirunko ja painelevyt on myös uusimisen tarpeessa. Vaikea sanoa näppiksen välityksellä tarkalleen mistä on kyse joten diffi auki ja uutta osaa tilalle.
Kylätason RC-kuski.

masazi

Joo vika oli keulassa. Oli diffistä ratas menny, koska oli laakeri haljennut :grin:
VXL Stampede+slash

masazi

Saakos tuohon mistään kuuskolo ruuvi sarjaa? en ite ainakaan löytäny.
VXL Stampede+slash

Koheltaja

Jotain Atomicin titaaniruuvisarjaa saa mutta ei kannata hankkia, sen verran pehmeetä tavaraa ettei kannat kestä edes kiinnilaittoa.
Kylätason RC-kuski.

masazi

Ok, No eipä tuolle niin tarvetta olekkaan. Vissiin nopari kärähti kun välillä vähän nykii ja servo ei sano mitään.
VXL Stampede+slash

Elgoog

#338
Onko muilla ollut kuinka kestävä tuo vakio servo m18t:ssä (RTR-paketti),omasta servosta hajosi moottori siitä loppu puhti, kädellä ku anto vauhtia niin toimi ihan ok. Autolla on ajettu alle 20 kertaa. Sen jälkeen ostin siihen tilalle savöx SH-0350 joka kesti kymmenen minuuttia ja sen jälkeen puuttu rattaasta paloja, tuo ei taida olla ihan normaalia että noin nopeesti hajoaa? Laitoin liikkeeseen asiasta sähköpostia viime viikolla, kerran vastasivat asiallisesti sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Autossa on yhdeksänkymmenen päivän takuu joka koskee materiaali- ja valmistusvirheitä (ostettu marras-joulukuun vaihteessa). Savöxissa on vuoden takuu samoilla ehdoilla. Joten eikös ainakin tossa savöxissa ole jonkin sortin valmistusvirhe? Oho tulipahan avauduttua  :azn:
ANSMANN MAD MONKEY. TRAXXAS E-REVO.

vitalit

Nyt tartes piikasen helpia kun lempi lelun servo irtisanoi sopimusta ja RF:lta näköjään loppunet( reiskan servot) ja tartes äkiä jonkun sopivan servon sinne, itseltä löytyi joku hitekin servo muta ei olut siihen sopiva servo saverin osa ja tartes neuvon minkä servo sopisi siihen suoran heittämällä, ja mieluummin metalli rattaineen ja ale 50€ hintainen
Ja tietäkö kukan onko olemassa servo saveria jotka sopi HiTecin servolle a mistä suomen kaupoista semmoinen löytyy
...

Elgoog

Hitec hs-81mg ja hs82mg käyvät suoraan ja itse asiassa reiskan alkuperäinen servo on tuo hs-81mg http://forum.teamxray.com/viewtopic.php?f=11&t=2524 tuolla on kaikki servot jotka käy suoraan. Ja ainakin kun ite ostin tuon 82mgn niin kävi reiskan oma saveri sinne.
ANSMANN MAD MONKEY. TRAXXAS E-REVO.

Honkkari

Omistaako kukaan kys. autoa enää? ^^ Itselle (avovaimolle  :grin: ) tuli juuri kyseinen auto (m18t pro) ja on tuolla mamban 25 combolla aivan järkyttävä paukuttamaan etiäpäin. Sutii lattialla aivan järkyttävästi ja sitten ku pääsee johki matonreunaan niin että ottaa pitoja niin sen jälkeen kyllä vetää volttia menemään ^^
Ongelma on tuo että hiukset ynnämuut kiertyy vanteen ja laakerinväliin ja auto rupeaa hetkessä pyörimään todella raskaasti =/ Onko kukaan kehitellyt mitään ideaa kyseiseen ongelmaan vai pitääkö sitä ruveta imuroimaan 3 kertaa päiväs että sais ees pari akullista putkeen leikittyä ^^
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Paarma78

Lainaus käyttäjältä: Honkkari - 06.02.14 - klo: 01.50
Omistaako kukaan kys. autoa enää? ^^ Itselle (avovaimolle  :grin: ) tuli juuri kyseinen auto (m18t pro) ja on tuolla mamban 25 combolla aivan järkyttävä paukuttamaan etiäpäin. Sutii lattialla aivan järkyttävästi ja sitten ku pääsee johki matonreunaan niin että ottaa pitoja niin sen jälkeen kyllä vetää volttia menemään ^^
Ongelma on tuo että hiukset ynnämuut kiertyy vanteen ja laakerinväliin ja auto rupeaa hetkessä pyörimään todella raskaasti =/ Onko kukaan kehitellyt mitään ideaa kyseiseen ongelmaan vai pitääkö sitä ruveta imuroimaan 3 kertaa päiväs että sais ees pari akullista putkeen leikittyä ^^

Löytyy normiversio joka ollut pojalla ensiautona 3V alkaen. Harjaton tekniikka ja saa tehot olla rajotettu 60% kun poika ajelee. Hauska laite ja melkoista luistoa on noilla normirenkailla. Kannattaa ajella niin ettei karvaa pahasti mene akseliin/laakerin väliin tai sitten vaan säännöllistä putsaamista. Muuten menee laakerit ainakin nopeesti entiseksi.

Törkeen kestävä laite ollut! Yhden tukivarren vaihtanu eteen.
Perheen autot: Xray T3 2012 VTR/Touring | Xray T2 007 drifter | Tamiya DB01R | Tamiya DF-03ra | Xray M18T | TD DESC210R