Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho DBX / DST

Aloittaja HerkkuPedrooli, 20.04.08 - klo: 14.05

P.R

Lainaus käyttäjältä: Tuge - 21.05.12 - klo: 19.01
Lainaus käyttäjältä: Jerees - 21.05.12 - klo: 18.21
Lainaus käyttäjältä: Tuge - 14.04.12 - klo: 20.33
Osta suosiolla kokonaan uudet radiolaitteet. Se kyoshon oma radio on oikeasti huono. Muutamalla kympillä saat gigahertsitaajuuksilla toimivat laitteet ja kiteet voi unohtaa sitten.

http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=4033&nav=6002009
onko tämä nyt sitten pätevä setti kyseiseen autoon?

Ihan hyvältä näyttää verrattuna kyoshon radiolaitteisiin verrattuna ja varmasti toimii luotettavammin.

Kyoshon radiohan tuokin on...ainakin siinä niin lukee :grin:
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

vator

Tuohan on tuo kyoshon uusi radio jota on nykyään tuossa uudessa dbx mallissa.
http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31098&familj=FamGXR18&BildLopNr=01
En kyllä itse lähtisi satasta tuohon radioon laittamaan vaikka ei oma kohtaista kokemusta olekaan. Ymmärtääkseni vaikken väitäkkään, että tuo radio olisi surkea niin kumminkin tuohon suunnilleen samaan rahaan saattaa saada myös joitain muita hyväksi ja laadukkaaksi todettua radioita. En osaa tähän likkiä laittaa mutta futabaa on muistaakseni kehuttu.
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

vihku

Kyllä halvemmallakin saa hyvän radion mutta sehän on sen oma päätös mutta toi on kyllä tosi hyvä!!!
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Joel

Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Blaze

Sylinterissä pari reikää ni maksaskohan paljon siihen uusi osa

Joel

Lainaus käyttäjältä: Blaze - 23.05.12 - klo: 19.09
Sylinterissä pari reikää ni maksaskohan paljon siihen uusi osa

:shocked: kai sielä nyt muutama reikä on imu- ja poistokanavia varten..
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Blaze

Eivaan siiä on reikiä mitkä on peräsi ruukkarista

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

lassii

mikäv mahtaa olla tää ruukkari? ei senttään runkkari?
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Blaze

Olisiko ruuvimeisseli?

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

FMF

#879
Kannattaa selventää noita omia epävirallisia sanastoja muillekin, eikä olettaa, että kaikki tietävät että ruukkari on meisseli. Tai sitten ihan vaan puhua asioista käyttäen niiden oikeita nimityksiä. Miten olet muka saanut sylinteriin ruuvimeisselillä reikiä?

lassii

Lainaus käyttäjältä: FMF - 24.05.12 - klo: 16.27
Kannattaa selventää noita omia epävirallisia sanastoja muillekin, eikä olettaa, että kaikki tietävät että ruukkari on meisseli. Tai sitten ihan vaan puhua asioista käyttäen niiden oikeita nimityksiä. Miten olet muka saanut sylinteriin ruuvimeisselillä reikiä?

Jos se on joku kössin speciaalimotti mihin voi vaihtaa öljyt  :grin:
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Blaze

Gxr18

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

FMF

Aivan, aivan. Kyseinen moottori löytyy kyseisestä autosta. Miten olet saanut reikiä aikaiseksi sylinteriin ruuvimeisselillä? Laittaisitko kuvan ja selittäisitkö vähän?

Blaze

Männässähä noi reiät on ::d kuvaa tulossa kohta

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

Blaze



Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

FMF

#885
Mitä yritit saada aikaiseksi, että sait tuollaista aikaan ruuvimeisselillä?

Blaze

 Kaverini "korjasi" sitä hieman

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

lassii

Sano kaverilles et alkaa vaikka puutarhuriks ja jättää noi nitrokoneet muille. En ymmärrä mitä tuossa on yritetty edes.

Mulla on tohon myllyyn muute uus mäntä ja sylinteriputki...
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

tonni666

Tänään ilmeni ensimmäistä kertaa omassa DBX:ssä uusi "vika": Ajelin tankillisen ihan kiltisti löpön loppumiseen saakka. Täytin tankin ja käynnistin auton ja kaikki toimi tähän asti hyvin kunnes tuli aika ottaa hehkulaite irti. Heti irroittamisen jälkeen auto hyytyi ja sammui eikä seuraavilla yrityksillä pysynyt päällä edes kaasuttamalla samalla kun hehkulaitetta irroitin. Koitin säädellä tyhjäkäyntiruuvit ja muut mutta tuloksetta. Kenelläkään neuvoja?

Masadist

Lainaus käyttäjältä: tonni666 - 24.05.12 - klo: 22.14
Tänään ilmeni ensimmäistä kertaa omassa DBX:ssä uusi "vika": Ajelin tankillisen ihan kiltisti löpön loppumiseen saakka. Täytin tankin ja käynnistin auton ja kaikki toimi tähän asti hyvin kunnes tuli aika ottaa hehkulaite irti. Heti irroittamisen jälkeen auto hyytyi ja sammui eikä seuraavilla yrityksillä pysynyt päällä edes kaasuttamalla samalla kun hehkulaitetta irroitin. Koitin säädellä tyhjäkäyntiruuvit ja muut mutta tuloksetta. Kenelläkään neuvoja?
Vaihda uus tulppa ja kovaa ajoa :)
HPI Savage 3,5 | Kyosho DRT 0.18 | Kyosho Trueten Fazer 0.15

tonni666

Lainaus käyttäjältä: Masadist - 25.05.12 - klo: 08.04
Lainaus käyttäjältä: tonni666 - 24.05.12 - klo: 22.14
Tänään ilmeni ensimmäistä kertaa omassa DBX:ssä uusi "vika": Ajelin tankillisen ihan kiltisti löpön loppumiseen saakka. Täytin tankin ja käynnistin auton ja kaikki toimi tähän asti hyvin kunnes tuli aika ottaa hehkulaite irti. Heti irroittamisen jälkeen auto hyytyi ja sammui eikä seuraavilla yrityksillä pysynyt päällä edes kaasuttamalla samalla kun hehkulaitetta irroitin. Koitin säädellä tyhjäkäyntiruuvit ja muut mutta tuloksetta. Kenelläkään neuvoja?
Vaihda uus tulppa ja kovaa ajoa :)

Sitä en tullut edes ajatelleeksi koska tulppa on ihan uusi (kerran tai pari kertaa ajettu)

P.R

Jos motti on pelannut moitteitta,ja alkaa temppuilla yhtäkkiä ei mennä heti säätämään jotain ruuvia.
Vika on yleensä muualla just esim.tulpassa tai kytkimessä...
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

lassii

Lainaus käyttäjältä: P.R - 25.05.12 - klo: 14.00
Jos motti on pelannut moitteitta,ja alkaa temppuilla yhtäkkiä ei mennä heti säätämään jotain ruuvia.
Vika on yleensä muualla just esim.tulpassa tai kytkimessä...

Juuri tästä syystä käytän starttiboksia. Itellä kans ollu joskus samaa ongelmaa ettei lähe tankillisen jälkee kovin hyvin käymään. Syy voi olla huonoissa säädöissä ettei tykkää lähtee sit lämpösenä käymään, emmä mikää ammattilainen oo. Tää oli vaan mun ratkasu tohon pirun nykimiseen.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Blaze

Auto lämpesi heti hirveän  kuumaksi ja hyytyi koko ajan. Johtuuko lämpö pihalla olevasta lämmöstä

lassii

Lainaus käyttäjältä: Blaze - 27.05.12 - klo: 16.54
Auto lämpesi heti hirveän  kuumaksi ja hyytyi koko ajan. Johtuuko lämpö pihalla olevasta lämmöstä


Taisit jo vastata itselles.....
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

FMF

Lainaus käyttäjältä: Blaze - 27.05.12 - klo: 16.54
Auto lämpesi heti hirveän  kuumaksi ja hyytyi koko ajan. Johtuuko lämpö pihalla olevasta lämmöstä
Onko sulla lämpömittaria? Muistan kanssa että oma dst kävi helposti turhan kuumana. Asiaa auttais kun tekis kopan tuulilasiin moottorin puolelle sopivan reiän, jotta ilma pääsis virtaamaan.

Blaze

Lainaus käyttäjältä: FMF - 27.05.12 - klo: 18.03
Lainaus käyttäjältä: Blaze - 27.05.12 - klo: 16.54
Auto lämpesi heti hirveän  kuumaksi ja hyytyi koko ajan. Johtuuko lämpö pihalla olevasta lämmöstä
Onko sulla lämpömittaria? Muistan kanssa että oma dst kävi helposti turhan kuumana. Asiaa auttais kun tekis kopan tuulilasiin moottorin puolelle sopivan reiän, jotta ilma pääsis virtaamaan.

Täytyy kokeille... Kiitos vinkistä

lassii

No toinen vaihtoehto on säätää kone käymään viileempänä.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Blaze

Nyt se sammuu heti kun laittaa kaasun pohjaa  :evil: :evil:

Blaze

iskärit on ihan löysät ni pitääkö sinne laittaa jotain mälliä vai ostaa uuet