Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Traxxas Rustler RTR

Aloittaja samuli80, 27.04.08 - klo: 18.50

samuli80

Morjens! Eli kysymys olisi Traxxasin Rustlerista RTR! Olisi  kiinnostunut kyseisestä autosta. Lähinnä en vuoksi, että Medasecilla on myynnissä sitä harjattomalla moottorilla ja muutenkin auto tuntuisi sopivalta tällaiseen "pihasuditteluun"! Tai sitten Stampede Traxxasilta!! Kertokaa mielipiteitä kyseisistä autoista!

Janezki

Tuolta Stampede-ketjusta löytyy tarinaa ja kokemuksia myös Rustlerista. Nämähän ovat hyvin pitkälle samoja autoja.

Munkki

Itse mietin samoja autoja mutta päädyin rustleriin ja eilein pistin tilauksen. :) Porukat sano, että Rustler pysyy paremmin pystyssä kuin stampede, joka oli yksi syy miksi rustlerin valitsin.
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

samuli80

Ok. Se Stampede on kyllä aika korkean näköinen ja mielestäni rumempi kuin Rustler!, Onko autot täysin kuulalaakeroituja? Se olisi tärkeää, ku meinasin hommata liPo akun jossain vaiheessa! Onko ajo-ominaisuuksista muuten kokemuksia?

Toni.T

Mulla on tuo Stampede VXL! En ole kyllä saanut monestikkaan ympäri keikautettua, eikä meinaa keikatakkaan! Johtuu varmaan siitä kun mulla on noi vakiorenkaat. kun niillä sutii aika kivasti :p

samuli80

Tilasin iltapäivällä Rustlerin Medasecilta, 319€! Ei mielestäni paha hinta ja pari uutta 4500mhA akkua! Nyt odotellaan, että posti kulkee! Toivottavasti on parempi 2WD, kuin Asson RC10B4, meinaan tuota ajopuolta, suuntavakaus, rauhallisuus...Jne.

Munkki

itse ostin ulkomailta, tais olla 160e tuo harjaton rustler
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

Duster1

Tais huonompi tulla ajettavuudeltaan  :undecided:
Axial SCX 10 TR

Habaku

Joo, kokemusta pihasutituksessa asso b4:ta, stampede ja rustler. Kyllähän asso pesee kaikin puolin nuo traxxasin vehkeet, se on varma. Siis ajoon liittyvissä asioissa  :cool:
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

samuli80

Jeps, mulla jää Asso vara autoksi! Siinä on Integyn moottori ja ruuti on aika kuivaa, ei tahdo pysyä rukkasessa, vaikka olen säätänyt sen aika pehmeäksi=aliohjaavaksi! ja pitoa pitäisi löytyä takaa...
Rustler on hiukan pitempi akseliväliltään, oletettavasti?