Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Polttis ulkomailta, kokemuksia/kommentteja kaivataan...

Aloittaja samumikk, 05.05.03 - klo: 13.28

samumikk

Tässä kesän alla on päässyt puraisemaan ankara autokuume, kun naapurikin tuossa rällää kaiket päivät  :wink:

Eli olen kiinnostunut 1/10 touring autoista, lähinnä uutta ajattelin, mutta hyvä käytetty kävisi myös. Suurin mielenkiinto kohdistuu tällä hetkellä Mugen MSX-3:een. Oletteko tilanneet sellaista tai vastaavaa ulkomailta ja tuliko halvemmaksi? Missä maassa olisi järkevimmät hinnat? Laittakaa liikkeiden linkkejä, jos tiedätte hyviä/luotettavia paikkoja...

Saksassa esim paikassa http://www.gms-modellbau.de/01973c92220a94902/01973c931a10fc601.html MSX-3 RTR kitti 269e! Niillä vaan ei tuolla ole nettikauppaa, joten mailailin sinne eilen ja kyselin lähettävätkö ulkomaille. Jään odottelemaan vastausta mielenkiinnolla...

BTW tarjouksia tollasista touring-autoista mulle maililla, tänks  :D

samuli.mikkola@luukku.com
== Jos se ei kulje, maalaa se ==

Patrik.P

Mää hankkisin autoni saksasta loman yhteydessä tuli huomattavasti halvemmaksi. Samankaltainen auto olisi maksanut täältä Salosta hankittuna n.800€ ja sain sen kolmeen sataan ja kuudella kympillä tarvikkeita päälle paitsi poltto aineet joita hankin sitten Turusta. Autoni on kylläkin monster mutta toivottavasti tämä nytte autto edes jotenki. Paras vaihtoehto on varmaanki ottaa halpa lent Saksaan (muutama kymppi) ja käydä vertilemassa vähän.

-Juho-

Liikaa Kyoshoja

SH.

Luultavasti,tämmöisestä pitäisi kyllä palkita matkalla banaanisaarille.
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

bluebeetle

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu