Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

World of warcraft

Aloittaja svg27, 14.06.08 - klo: 13.30

svg27

Elikkäs pelaakos kukaan täällä kyseistä peliä?
Itse pelannut jotain puolitoista kuukautta vasta.

41 lvl dwarf hunter isoin tällä hetkellä.

|HN X2|Slash|

Äijä

Ison virheen teit. WOWi vie muutenkin liikaa aikaa ja kaiken huipuks pelaat väärällä puolella. Horden puolella ois pääosin vähän kypsempää sakkia toisin kuin alliancella jonne tuntuu kerääntyvän liki kaikki kakarat.

"Power is nothing, without control."

Joel P

Itse pelasin sen kymmenen päivän trialin ajan, jonka sain isoveljeltäni. Kiva peli, täytyypi myöntää. Itse pelasin Hordella, allyt ovat juurikin näitä kakaroita. Esimerkkinä yksi muutamaa leveliä isompi, joka odotteli aina että meni hakemaan q tarvittavan asian ja tappoi ennen kuin pääsi sinne. Voin sanoa että oli aika **** (joo, just sieltä)  :mrgreen:

Ehkä alan pelaamaan enemmän, ehkä en, riippuu monesta asiasta.

svg27

Lainaus käyttäjältä: Äijä - 15.06.08 - klo: 01.33
Ison virheen teit. WOWi vie muutenkin liikaa aikaa ja kaiken huipuks pelaat väärällä puolella. Horden puolella ois pääosin vähän kypsempää sakkia toisin kuin alliancella jonne tuntuu kerääntyvän liki kaikki kakarat.

Tänks, ite en tee hordeille allyt rulaa, johtu vielä siitäkin kun oma luokkalainen 70 lvl auttoi alussa, ja nytkin auttaa tarvittaessa.

Ja kylläpä tuolla allianceillakin aikuisiakin kun sanovat että pitää lähtee töihin..
|HN X2|Slash|