Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Apple iPhone 3G

Aloittaja bluebeetle, 13.07.08 - klo: 13.55

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: jesi - 17.07.09 - klo: 19.00
Ha ha ha!

Saappaasta tuli tiiliskivi tuossa varttia vaille neljä........
Virrat ku laitto päälle niin "NOKIA" teksti näytössä, ei eteen eikä taakse.

Muahahahaa, isoveli valvoo näemmä... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

jesi

OT: Olipas saapas hankala myydä, tehtaan sinetöidyssä paketissa (!!) perjantaille päivätyn kuitin kanssa joutu pari päivää myymään että katos, ja hintaa joutu 220eur pudottaan verkkokaupan hinnasta...
/ Jere Siirilä

HuoH

Juu hyvin on iPhone toiminu,mutta itse en löydä herätyskelloa mistään vai onko tässä edes sitä?ja jos joku tietää,että onko nii vois valasta että mistä sen saa ´´näkyviin´´.
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

bluebeetle

Kello - Muistutus.

Ainoa miinus että ei osaa herättää jos puhelimesta katkaisee virrat.

HuoH

Ok kiitos tiedosta.

Hotti

Kysynpähän täällä.Olen eilen ja tänään koittanut ladata windowsille vaadittavia (tool&ispw) tiedostoja jailbreakkiin mutta lataukset katkeaa n. puolessa välin jostain ihme syystä..missä mättää..tool on redsnow.
-Team lapsena liian vähän leluja-

jesi

:angel:

:angel:

Mageesti toimii moniajokin, kun vähän meisselöitsi.
/ Jere Siirilä

Hotti

Onko jesi jailbreakattu?Jos on niin mikä app tuo akun prosentti systeemi on nimeltään?

m@sse

Joopa joo, oma iLuuri myöhästy ens viikolle jostai syystä..  :huh:
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

jesi

Lainaus käyttäjältä: Hotti - 31.07.09 - klo: 17.46
Onko jesi jailbreakattu?Jos on niin mikä app tuo akun prosentti systeemi on nimeltään?

Pitteis löytyä ässässä:
settings - general - usage

Muissa:
google / http://www.youtube.com/watch?v=0Zdtj9FCe7s
/ Jere Siirilä

Hotti

Thx jesi..ihan kätsy ohjelma muutenkin.

m@sse

Nyt on geeässä käsissä. Muuten toimii kuten edellä mainittu junan vessa, mutta modeemikäyttöä en saa pelaamaan. Käyttiksenä XP professional, mistä luettelosta se iphone pitäis valita?

Apuja, bluebeetle, Sami L?  :huh:

edit: Se vielä että kaapelin kautta yritän, tässä pahuksen miniläppärissä ei bluetööttiä tietenkään ole..
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Sami L

iPhonesta arvatenkin tethering tajuttu laittaa päälle?

Tuosta lisäapuja: http://support.apple.com/kb/TS2756 ?
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

HuoH

Yritän laittaa soittoääniksi ihan normaali kappaleita,mutta ei ota vastaan?Pitääkö vaihtaa tiedoston muota vai?

Hotti

Ei ne mene sinne sellaisenaan.Vaati ohjelman muokkaukseen..esim Iringerin.

Iringer toimii myös ilman jailbreakkausta.

jesi

:huh:

Subject:    Tilauksesi Soneran verkkokaupasta
Date:    7. elokuuta 2009 klo 11.23.49
iPhone 3G S 16GB
  -Väri: Valkoinen

/ Jere Siirilä

wopz

Tännekkin päin tulee minäPuhelin 3G S parin viikon päästä  :grin: Harmi ettei ole suoraan haettavissa kaupan hyllyltä tällä hetkellä, vaan pitää odotella erän tulemista.  :undecided:
Traxxas Rustler VXL   |   2,4Ghz Futaba 3PM

Catiska

Oma 3G kävi uimakoulussa, tuskaisena odottelen 3GS:n saapumista. Pitkästä aikaa olen joutunut olosuhteiden pakosta käyttämään erinäisiä Nokian tuotteita, 6680, E90, 5800NX ja N97. Oikein kaiholla odottelen iPhonen tuloa. Olisin odotusajaksi ostanut normi 3G:n mutta sekin on loppu.

Onneksi puhelin oli firman, niin saapahan päivitettyä puhelimen uuteen versioon, sitten joskus kun se saapuu.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

SLap

Eikö se vältä se normaali 3310 nokialainen, hyvin pelittää mulla ainakin. Hienoukset löytyy tietokoneesta tms.  :grin: -Sami
Jeps

Catiska

Kannettava ei ole kovin näppärä raahattava maailmalla taskussa. Kuitenkin sähköpostien, exel-taulukoiden, kuvien yms. muiden pitäisi olla käytettävissä jokapuolella. Lisäksi yhteys palvelimien kiintolevyille ja kalenterien yms. synkronointi on minulle tärkeää. Välillä pitää aikaa tappaa muuten vain, tietty joskus soittaa puheluitakin. Toki monella Nokian mallillakin nuo onnistuu, aina buuttausten välillä... Ja, onhan se mukava nauttia laitteen sujuvasta toiminnasta, mitä ei nuo väliaikaisesti tai aiemmin käytössä olleet perinteisen merkin laitteet tarjoa.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Antti M

Mullekkin saapaui tnää Iphone, aikas kätevä laite:)

-Antti

EDIT poistunut/myyty, laite lagaili ja bugitti(korjaus olis maksanu enemmän kuin puhelimesta olen maksanu (käytettynä), myin pois...
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

rautalapio

Lainaus käyttäjältä: InfernoSami - 12.08.09 - klo: 18.12
Eikö se vältä se normaali 3310 nokialainen, hyvin pelittää mulla ainakin. Hienoukset löytyy tietokoneesta tms.  :grin: -Sami
Et oo ilmeisesti iPhonea koskaan edes kokeillut?

tosin, ei mullakaan iPhonea ole... paranis vaan sen 3gs:n saatavuus (;

jesi

Toista odotellessa....  :roll:
/ Jere Siirilä

bluebeetle

Aikani kuluksi jeilbreikkasin miekii.... :)

rautalapio

jesi

Lähetäs sillä yyber-uutuudellas mulle mms-viestillä kuva autostas? =)
/ Jere Siirilä

rautalapio

hahah, kuka mms:sää käyttää, voihan vaikka s-postilla lähetää paremman kuvan :mrgreen:
vai miten sitä alkuun iluurin käyttäjät perusteli :wink:

jesi

Aivan, se just oliki pointti.

Että jos mms puuttuu nokiasta, nii seo ok, mut jos se puuttuu åpplesta nii seo mualimanloppu  :afro:

Enivei, haNkintalistalla on n900.
Harmittaa vaan näytön wanhanaikaisuus.
/ Jere Siirilä

rautalapio

Jeps, näyttö sais olla kapasitiivinen. Toki osin mielipidekysymys...
Toisaalta esim. zoomaus oli tuossakin tehty ihan hienosti ja resoluutio yhtä juhlaa vs. iluuri

mut joo, meni vähäsen ot:n puolelle..

jesi

Mut suurin kysymys: miksei mulla oo n900? =)
/ Jere Siirilä