Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

GT Rata-autoilu

Aloittaja Mikko L, 18.08.08 - klo: 10.35

goos

Lainaus käyttäjältä: jarkkom - 25.10.11 - klo: 18.38
Lainaus käyttäjältä: goos - 25.10.11 - klo: 09.11
Team C:n uusi GT8 autosta ensimmäiset kuvat:


Mun mielestä toi on "pitkästä" mallista molemmat kuvat. Mistäs tiesivät panna kuvausta varten kiinni Suomen sääntöjen mukaisen pannun?  :grin:

Myös tankin 150cc :)
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

goos

Lainaus käyttäjältä: Voyager - 25.10.11 - klo: 20.11
Onko tosta Team C GT8 autosta enemmän infoa jossakin???
Speksit ja hinta lähinnä kiinnostaa.

Toni

CAD kuvaa löytyy pari sivua taaksepäin, mitään muuta tietoa ei juuri ole.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Voyager

Lainaus käyttäjältä: goos - 25.10.11 - klo: 20.35
Lainaus käyttäjältä: Voyager - 25.10.11 - klo: 20.11
Onko tosta Team C GT8 autosta enemmän infoa jossakin???
Speksit ja hinta lähinnä kiinnostaa.

Toni

CAD kuvaa löytyy pari sivua taaksepäin, mitään muuta tietoa ei juuri ole.

Pistä autosta infoa, kun tiedät.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

mikari

Serpentin GT-8 auton ensimmäisiä tehdaseriä kuulemma tehdään Miamissa juuri nyt ja ensiesiintyminen olis Tammikuun 13th Novarossi Racessa
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Uunituore Serpent GT Cobra Ipanema renkailla

Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Uusi Inferno GT 2
Kiitos 20 vuodesta!

Piedro

Siistin näkönen tuo Serpent mutta niin on kyllä tuo uusi Infernokin :smiley:

mikari

Kyllä, molempiin

Buggy pohjaisena tuo Serpent ei nyt varsinaisesti tarjoa mitään maagisen uutta tai mullistavaa, mutta onhan tuo layout aika hiottu verrattuna noihin muihin kuten IGT tai TeamC jotka ovat niin perinteisiä

Kyoshoakin voi aina lyödä kuin vierasta sikaa mutta se hyvä puoli tuossa firmassa on että niillä on varaa ostaa lisenssit oikeisiin autoihin ja sitä kautta on lähes ainoa valmistaja joka tuottaa GT autoihin uusia hienoja esikuvanmukaisia koreja harrastajille (vaikka kalliita ovatkin tosin)

Asiaa sivuten onko muuten tuo TeamC:n Vette puhdas "back-pour" kopio Kyoshon Vettesta vai niiden omaa tuotantoa johon on lisenssit? Veikkaanpa että katoaa kohtuu nopeasti markkinoilta jos lupia ei ole.. kuten on käynyt Honkkarin tapauksessakin
Kiitos 20 vuodesta!

tturku

Komea on Audi! Onko toi takasiipi todella iso vai näyttääkö se vaan kuvassa?  Omaan silmään näyttäis olevan leveempi kuin koppa ja mahdollisesti takaylitystäkin vähän.
Eikös noita Honkarin Mese, possu ja nissan koppia saa enään mistään vai onko vain mutuilua? Se että specissä käytetään PF:n koppaa on ihan järkevää sinäänsä, koska noi lyhyellä akselivälillä olevat kopat ei muutenkaan ole skaalamaisia, (ja on huomattavasti halvempi) UR quatro vois olla päheen näköinen noilla lyhyillä rungoilla?

Toivottavasti saadaan uutta kössiäkin kisoihin ens kaudelle, ei muuta Mika kun serpent tai kössö tilaukseen!
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

mikari

jep, näyttää kovasti Vetten takasiiveltä joten moldi on sama?

täytyy mietiskellä asiaa; ulkonäöllähän ei ole juuri merkitystä GT8 luokassa koska GRP vanteet pilaavat sen joka tapauksessa kun muilla ei saa ajaa :wink:

serpent nyt uutena voisi kiinnostaa, mutta voi olla että ensi kesän ajot menevät Lavangossa sen mitä kerkee
kiitos kutsusta kuitenkin Tommi :wink:


Kiitos 20 vuodesta!

tturku

Ei kait ne säännöt vanteita kiellä vaihtamasta? Iso homma vaan paistaa ensin irti ne kumit vanteelta, eikä maksa taida maksaa vaivaa...
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

mikari

No ei, maksa vaivaa siis, niin ja tekeekö se sitten kumillekaan ihan hyvää  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 13.01.12 - klo: 10.16
täytyy mietiskellä asiaa; ulkonäöllähän ei ole juuri merkitystä GT8 luokassa koska GRP vanteet pilaavat sen joka tapauksessa kun muilla ei saa ajaa :wink:

Minkä takia pitää vääristellä sääntöjä? Kyllä sinä voit rullata noilla kössin omilla renkailla GT-8 luokassa ihan niin paljon kun sielu sietää...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

mikari

#2863
Vääristellä sääntöjä? Ota nyt vaan ihan iisisti siellä.

Eihän noilla RTR renkailla ole kukaan voinut radalla ajaa, liian kovat ratakäyttöön. Paitsi jos ovat muuttaneet seosta viime aikoina (hieman epäilen).

Puhun oikeista GT renkaista. Vain GRP niistä sallittu vai mitä?
e: Viimeksi kun kysyin niin GRP oli GT-8 speccirengas.
Kiitos 20 vuodesta!

peitsamo

GRP XSoft on edelleen GT8 sarjan kilparengas. Uusia vaihtoehtoja tietysti skannataan koko ajan ja niitä saa ehdottaa yhteyshenkilölle (HVoltage). Tulevan kauden suhteen tosin on jo kiire (tai myöhäistä), renkaiden ennakkotilauskyselyt kun ovat jo liikkeellä).

Sen sijaan sääntöjen ja autojen moittiminen täällä tuskin tuo parannusta asiaan.

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 13.01.12 - klo: 09.59
Asiaa sivuten onko muuten tuo TeamC:n Vette puhdas "back-pour" kopio Kyoshon Vettesta vai niiden omaa tuotantoa johon on lisenssit? Veikkaanpa että katoaa kohtuu nopeasti markkinoilta jos lupia ei ole.. kuten on käynyt Honkkarin tapauksessakin

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 13.01.12 - klo: 10.16
ulkonäöllähän ei ole juuri merkitystä GT8 luokassa koska GRP vanteet pilaavat sen joka tapauksessa kun muilla ei saa ajaa :wink:
Flying Calacucco

jarkkom

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 13.01.12 - klo: 09.59
Buggy pohjaisena tuo Serpent ei nyt varsinaisesti tarjoa mitään maagisen uutta tai mullistavaa, mutta onhan tuo layout aika hiottu verrattuna noihin muihin kuten IGT tai TeamC jotka ovat niin perinteisiä

Voisitko hieman avata tätä? Miten rinnastat nämä kolme eri autoa; Serpent 'hiottu', Kyosho ja TeamC samanlaiset??

PS. Protoformin lisensoidut (Mazda 6 etc.) on aina maksaneet saman, kuin ns. mielikuvituskorit. Taitaa ne kössin lisähinnat vaan mennä suoraan sikariportaan taskuun...
---

-Juho-

Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 13.01.12 - klo: 14.01
GRP XSoft on edelleen GT8 sarjan kilparengas. Uusia vaihtoehtoja tietysti skannataan koko ajan ja niitä saa ehdottaa yhteyshenkilölle (HVoltage). Tulevan kauden suhteen tosin on jo kiire (tai myöhäistä), renkaiden ennakkotilauskyselyt kun ovat jo liikkeellä).
Huomasiko muut eroja rengassarjojen kesken pidossa viime kaudella?
on näköjään joku v2 tullut myös..-> RC-Modelstore
Liikaa Kyoshoja

peitsamo

Minun rengassetit oli ihan samanlaisia, tai sitten en vaan huomannut eroa.

Mitähän uutta tuossa v2:ssa on? Olis varmaan järkevää sallia myös se, koska sekaantumisen vaara on ilmeinen.
Flying Calacucco

HVoltage

Sen huomasi, että tämä "2011" versio oli parempi kuin vuotta aikaisemmat rinkulat.


Rupesin miettimään, että pitisikö rengassääntö olla muotoa "GRP M01 Rally".
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

tturku

enpä itse huomannut mitään eroa renkaissa, ehkä vähän paremmin kesti kulutusta?
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

eurorc.com

Lainaus käyttäjältä: HVoltage - 13.01.12 - klo: 19.55
Sen huomasi, että tämä "2011" versio oli parempi kuin vuotta aikaisemmat rinkulat.


Rupesin miettimään, että pitisikö rengassääntö olla muotoa "GRP M01 Rally".
GRP:n 1/8 renkaissa on tullut materiaalimuutoksia ja sitä kautta myös hinnankorotuksia. Veikkaan, että tuossa viitataan näihin uusiin kumeihin. Tehtaalta on myös tulossa pehmeempi seos kuin A seos, mutta se ei ole vielä valmis tehtaan päässä.
HobbyWing | Xray | Gens Ace | Pro-Line | Corally | Hudy | Yokomo | FTX | HPI
EuroRc.com - Facebook

HVoltage

| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

mikari

Aika matalanoloinen painopiste.. Sweepin renkaat..

Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

Hount

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 23.01.12 - klo: 07.46
Billy Easton S811 GT Testing

Tulee vähän samanlainen fiilis kun on joskus nähnyt  miekkavalaan uiskentelevan delfiinialtaassa.

- Hount

jarkko

Olisi luullut Billylle löytyvän vähän tilavampi ajopaikka testeilleen. Eihän tuo rata tarjoaa mahdollisuutta tolkulliseen testaamiseen muulle kuin servoille.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: jarkko - 23.01.12 - klo: 10.28
Olisi luullut Billylle löytyvän vähän tilavampi ajopaikka testeilleen. Eihän tuo rata tarjoaa mahdollisuutta tolkulliseen testaamiseen muulle kuin servoille.

Voihan tuossa testata myös akun kestoa  :grin:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

*HOKE*

Wouw!!!!!!

Video on ilmiömäinen.

Smoothi alusta ja toimii tosi nätisti nopeissa kaarteissa.

Vaihteiston toiminta on myös spektaakkelimaisen upeeta.

jarkkom

Kattelin kanssa, että saattais olla alustan kanssa tekemistä, kuskissa tuskin on vikaa. Tai sitten on vaan väärät renkaat, oliko ne Ipanemat?

Ja menikö toi rikki tossa lopussa, kun niin paljon lipsuu?
---

mikari

Valitettavan pienihän tuo rata on. Renkaat olivat Sweepin slicksit. Eivät Ipanemat siis.

Vaihde oli kuulemma De Soto racingin mukaan jääny Kissimmee sellasille asetuksille ettei vaihtanu eikä kuulemma tarvinnukaan vaihtaa tolla baanalla (yllätys). Vaihde on sama ku 966 onroadissa ja samat rattaat sopivat.
Kiitos 20 vuodesta!