Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

GT Rata-autoilu

Aloittaja Mikko L, 18.08.08 - klo: 10.35

mikari

Serpent Cobra GT ja vanteista päätellen Alpha R/C:n renkaat (ei sama Alpha ku se moottorivalmistaja)
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Videoo ja kuvaa Perun kisoista. Video ei kyllä kovinkaan kummoinen. Trophy girlsit vastaavasti aika jees  :wink:

Jenkki olis voittanut tolla Oranssilla Cobra GT:llä jos ei olis hukannu pyöräänsä kesken finaalin.
Nyt oli toinen.

MVI 7911 Clip1






Kiitos 20 vuodesta!

tuplaesa1

Näkkeepähän aikamiespojat muuallakin naisia kuin netin kuvissa, ihan kivasti järjestäjiltä tehty.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

mikari

Kiitos 20 vuodesta!


RoddeR

Miksi on pitänyt pilata hyvä video harvinaisen p*skalla musiikilla?
Kyosho, elämäni auto.

mikari

Nätisti liikkuu Kobra GT.

Tyylikkäästi äijä jää venaa ku tulee trafiikkia ja osumaa. Ja sitten taas game on.
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

#2888
Reilun kymmenen päivän päästä ajetaan GT8 luokan "worldsit"

SPEC luokassa (keppivetoinen, moottorilista, kumirenkaat) on 10 kuljettajaa
OPEN luokassa (rally gamet sallittu, vapaa moottori ja kumirenkaat) on 26 kuljettajaa

Lisää voi toki vielä tulla.


Kiitos 20 vuodesta!

MrOllinmaki

Minkä organisaation alainen toi kisa on? Meinaan vaan että jos me päätettäis pitää kans ens kesänä Worldsit Tattiksella ja ilmotettais siitä Feisbuukissa ja RCTechissä, niin tuliskohan sinne enemmän porukkaa kuin noi 10 ja 26??

Aika pienet kisat sitten kuitenkin??

-A-

mikari

#2890
Jenkeissä ROAR ei ole vielä ottanut lajia siipeensä alle eikä käsittääkseni EFRAkaan, joten vastaus on ettei minkään. Isommat kisat kuitenkin kuin monet muut vastaavat, Perussa oli vähemmän, mutta pienethän noi ovat kuten puhuttiin.

ps. Ipanema olis kyllä halukas järjestämään "Worlds" kisat Pohjolassa, esim. Tattiksella, koska yllättäin lennot eivät tänne ole kovinkaan kalliita verrattuna esim. Etelä-Amerikkaan. Tai sitten Tukholmassa. Jos innostuitte, niin YV toimii.
Kiitos 20 vuodesta!

goos

Lainaus käyttäjältä: MrOllinmaki - 14.03.12 - klo: 22.21
Minkä organisaation alainen toi kisa on? Meinaan vaan että jos me päätettäis pitää kans ens kesänä Worldsit Tattiksella ja ilmotettais siitä Feisbuukissa ja RCTechissä, niin tuliskohan sinne enemmän porukkaa kuin noi 10 ja 26??

Aika pienet kisat sitten kuitenkin??

-A-
Ajetaanhan Suomessa RC-Foffin WC:t kans joka vuosi :) et nopeestihan me vaikka tuossa toukokuussa voitais WC:t järkkää :) enkä kyllä tajua mihin jotain Ipanemaa siihen tarvitaan. Ei ipanema ole mikään organisaatio mistä on meille hyödyksi.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

mikari

Hyöty oli KV-näkyvyys ja KV-osallistujat. Ehkä myös sponsorointi.

Voidaan tietysti naureskella ja vinoilla ajatukselle, mutta asia ei todellakaan ole tuulesta temmattu.
Mutta myös ymmärrän ettei halua ole.
Kiitos 20 vuodesta!

peitsamo

Jos nyt ei heti alkuun Worldsejä, niin miksei vaikka Nordic Open tjsp.?
Flying Calacucco

mikari

Mutta olisko se sallittu myös KV-kuskeille ? "Nordic Open" viittaisi kyllä siihen (ellet sitten tarkoita sääntöjä) ?
Samahan se millä nimellä mennään.

Tukholman pojat kutsuivat meidät jo viime vuonna ajaa mutta ei menty/keretty.

Voin kysyä halukkuutta vaikka vuodelle 2013, olisko se hyvä? Tää kesä taitaa olla jo täys meidän kalenterin osalta. Helsinki (vai Tukholma) ?
Kiitos 20 vuodesta!

HVoltage

Ai miksikö jotkut tykkää GT-autoista, on niiin namuja. Piti kaivaa Kyosho:n renkaat esiin kun on makeimmat...  :cool:  Autosta tulee juttua sitten vähän myöhemmin...


| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Elvis

Hieno karamelli. Ymmärsinkö oikein blogista, että TeamC:n kori on tismalleen saman mittainen Kyoshon korin kanssa?

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: Elvis - 22.03.12 - klo: 19.01
Hieno karamelli. Ymmärsinkö oikein blogista, että TeamC:n kori on tismalleen saman mittainen Kyoshon korin kanssa?


TeamC on marginaalisesti pienempi, meni Kyoshon koriin sisälle jetsulleen...  :)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

PaavoNokkava

Lainaus käyttäjältä: HVoltage - 18.03.12 - klo: 21.44
Ai miksikö jotkut tykkää GT-autoista, on niiin namuja. Piti kaivaa Kyosho:n renkaat esiin kun on makeimmat...  :cool:  Autosta tulee juttua sitten vähän myöhemmin...

Oliskos ko. auton jo rakentaneilla heittää jotain vinkkiä diffi ja iskari setup:hin..?

-Henkka
[PRCA] [TamUa]

peitsamo

Laitoin iskareihin 80/50 öljyt ja diffeihin 500 000/5 000 öljyt. Ihan arvalla menee tässä vaiheessa, kunhan pääsee ajamaan, niin tietää enemmän.
Flying Calacucco

HVoltage

Mulla on iskareissa LRP 60wt ympäri ja diffeissä 60/10k, hajontaa on. Säädetään lisää ratatestien jälkeen, eikä siihen varmaan enää montaa kuukautta mene  :cool:
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

jarkko

Lainaus käyttäjältä: HVoltage - 18.03.12 - klo: 21.44
Ai miksikö jotkut tykkää GT-autoista, on niiin namuja. Piti kaivaa Kyosho:n renkaat esiin kun on makeimmat...  :cool:  Autosta tulee juttua sitten vähän myöhemmin...




No nyt on saatu GT-8 autokin näyttämään paremmalta.  :azn: :wink:

Tähän asti minua on häirinnyt tämän luokan autojen ulkonäössä melko voimakas suhteettomuus. Esikuviin verrattuna pituus/leveys, akseliväli ja renkaiden koko ovat liian epätodelliset liian monissa radalla nähdyissä autoissa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

mikari

Sehän on Jarkko kiva kun noita Kyosho koreja samoilla mitoilla (WB 360mm) on ollut jo pitkään.
Tuo Corvettehan on käytännössä sama kuin Kyoshon vastaava.

Tietysti niitä ei voi kukaan käyttää kun maksavat liikaa. Joten niitä ei kisoissa juuri näy. Tosin ajoin Audi DTM:llä Raision kisassa viimeksi 360 WB:llä mutta ehkä sitäkään ei lasketa.

Myös Warrior kori on ollut pitkälle akselivälille tarjolla jo pari vuotta ja hinnan takia niillä on myös ajettu, mm. huippukuski Juho Hattunen Kyosholla.

Olen toki iloinen että nyt asia on huomattu :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

peitsamo

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 23.03.12 - klo: 10.45
Sehän on Jarkko kiva kun noita Kyosho koreja samoilla mitoilla (WB 360mm) on ollut jo pitkään.
Tuo Corvettehan on käytännössä sama kuin Kyoshon vastaava.

Tietysti niitä ei voi kukaan käyttää kun maksavat liikaa. Joten niitä ei kisoissa juuri näy. Tosin ajoin Audi DTM:llä Raision kisassa viimeksi 360 WB:llä mutta ehkä sitäkään ei lasketa.

Myös Warrior kori on ollut pitkälle akselivälille tarjolla jo pari vuotta ja hinnan takia niillä on myös ajettu, mm. huippukuski Juho Hattunen Kyosholla.

Olen toki iloinen että nyt asia on huomattu :wink:

Eiköhän tämä sinun Kioso-hypetyskin ole jo huomattu, joten voit antaa asian olla.  :cry:
Flying Calacucco

mikari

No ei näköjään kun ei Jarkkokaan tiennyt LOL  :tongue:

Ihan hyvä että halpoja vaihtoehtoja tulee ja on tarjolla ei siinä mitään. Propsit siitä Team C:lle!

Pikkasen vaan ihmetyttää että tuleeko tää nyt todella niin suurena uutisena ihmiselle joka on kuitenkin lajin ytimessä ja etenkin ratapuolella. Vai oliko taustalla ihan jokin muu signaali.
Kiitos 20 vuodesta!

tturku

On siellä muitakin jotka ajaa pitkällä akselivälissä, minä mukaanlukien. Toi Warrior kori nyt on jostain mistä aurinko ei paista jos katsotaan realistisuuden ja esikuvanmukaisuuden kannalta, käytännöllinen ja toimiva korihan se muuten on.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

jarkkom

Kyllähän ne Kyoshon realistiset (pitkät) korit on ihan makeita, mutta yleensä noi kaikki liikkeelläolevat korit on niin repaleisia yms. että siitä on kauneus kaukana...
---

jarkko

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 23.03.12 - klo: 10.45
Sehän on Jarkko kiva kun noita Kyosho koreja samoilla mitoilla (WB 360mm) on ollut jo pitkään.
Tuo Corvettehan on käytännössä sama kuin Kyoshon vastaava.

Tietysti niitä ei voi kukaan käyttää kun maksavat liikaa. Joten niitä ei kisoissa juuri näy. Tosin ajoin Audi DTM:llä Raision kisassa viimeksi 360 WB:llä mutta ehkä sitäkään ei lasketa.

Myös Warrior kori on ollut pitkälle akselivälille tarjolla jo pari vuotta ja hinnan takia niillä on myös ajettu, mm. huippukuski Juho Hattunen Kyosholla.

Olen toki iloinen että nyt asia on huomattu :wink:

Reagoin vaan kuvan antamaan positiiviseen kokonaisvaikutelmaan ja vertasin siihen, mitä erityisesti Tattiksella on näkynyt GT-8 autojen ollessa radalla. Nada mais. Ei aihetta sen isompaan ihmettelyyn tai markkinointipuheisiin.

Se ei paljoa käsitystäni luokan autojen ulkonäöstä auta, jos jonkun kaupan hyllyssä on jotain jonkun mielestä oivaa, mutta muille liian kallista kamaa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

mikari

#2908
Joo, hyvä homma
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Serpentit ovat pärjänneet hienosti Worlds kisoissa tähän mennessä. Keveys kuulemma iso etu. Ovatkohan jopa liian keveitä meidän GT8 sarjaan..?

Siellä on näköjään löytynyt kunnon renkaatkin alle..


Kiitos 20 vuodesta!