Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

GT Rata-autoilu

Aloittaja Mikko L, 18.08.08 - klo: 10.35

RoddeR

Perjantaina talkoillaan tattiksella. Ensin paikat kuntoon (ei varmaan hirveesti hommia?) sit ajetaan. Ainakin 3 gt8 keijoa on näillä näkymin tulossa radalle eli saadaan esi väännöt aikaiseksi sunnutaita silmällä pitäen. Kelitkin näyttä hyvältä eli mikä voisi mennä pieleen.
Kyosho, elämäni auto.

mikari

Kiitos nitropaimen/jukka vatanen gallonasta VP fuilia ja tulpista.
Tulppia en vielä vaihtanut, OS pelittää hyvin vielä mutta fuili tuntui hyvältä nopealla kokeilulla.
Kytkintä piti vähän viilaa ku palat otti kelloon kiinni vaikka kaikki honkkarin omia joten testaus jäi lyhyeen.
No ei mitään nyt tuntuisi toimivan.
Rodderille on pari litraa/puoli gallonaa torspoa.
Kiitos 20 vuodesta!

nitropaimen

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 10.09.15 - klo: 21.17
Kiitos nitropaimen/jukka vatanen gallonasta VP fuilia ja tulpista.
Tulppia en vielä vaihtanut, OS pelittää hyvin vielä mutta fuili tuntui hyvältä nopealla kokeilulla.
Kytkintä piti vähän viilaa ku palat otti kelloon kiinni vaikka kaikki honkkarin omia joten testaus jäi lyhyeen.
No ei mitään nyt tuntuisi toimivan.
Rodderille on pari litraa/puoli gallonaa torspoa.
Otan IR lämpömittarin mukaan jos pääsen radan varteen.
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

mikari

Great! Vaikka kyllähän tuon korvallakin säätää ja vastarissa on lämpöanturi & telemetria jos haluu verrata.
Kiitos 20 vuodesta!

RoddeR

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 10.09.15 - klo: 21.17

Rodderille on pari litraa/puoli gallonaa torspoa.

Thx mään! ei tarvii huomenna sit säästellä fuilia, että riittää koko kisan.
Kyosho, elämäni auto.

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

nitropaimen

Lainaus käyttäjältä: transewaves - 10.09.15 - klo: 11.54
Jos etusiipi rosseissa olisi niin mullistava niin miksi kaikki ei käytä sellasta.
I
1:8 Crossarin, ja varmaal kaikkien jossa on samanlainen siipi eli levy joka on kulmassa ajosuuntaan nähden toimii yhtä paljon "peräsimenä" kuin siivekkeenä joka painaa perää alas. Eli aika paljon siitä suuntavakavuudesta mikä buggylla on hypyissä tulee tuosta levystä. Jos edessä olisi vastaava levy, painasi se etupäätä ainakin alas mutta pieneenkin kulmaan joutuessaan pyrkisi kääntämään autoa ympäri, ei kovin toivottavaa.
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Bigbear

Onko GT autoissa pohjalevy vapaa eli saisiko sinne rakentaa aero-osia? Onko esim C-8:ssa vastaavia? Olisi kiva tietää kuinka isoa alipainetta hyvällä ratkaisulla saa auton alle.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

mikari

ei käsittääkseni ole estettä. Jenkeissä ainakin tukilevyvä käytetään tukivarsiin.
joissain autoissa on myös taka diffuusori pohjassa.
Kiitos 20 vuodesta!

jerzirccar1

Oma veikkaus että ilmanohjaimet olisivat kielletyt.
Jos olisivat vapaat niin miksi niitä ei sitten käytetä :undecided:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

mikari

ei kukaan jaksa väsäillä :)
Kiitos 20 vuodesta!

jerzirccar1

Mutta jos hyöty on niin suuri mitäs muutamat on ehdottanut.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

mikari

nettihöpötystä :)
Kiitos 20 vuodesta!

nitropaimen

pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

nitropaimen

#3554
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 11.09.15 - klo: 13.27
Oma veikkaus että ilmanohjaimet olisivat kielletyt.
Jos olisivat vapaat niin miksi niitä ei sitten käytetä :undecided:
Jerzi
Oma veikkaus on että Jerry ei ole lukenut sääntökirjaa kovin huolellisesti...
Jos olis kielletty tai ei, lukisi se sääntökirjassa, luulisin näin, epäilen vahvasti...
Sitten kun taas rupeat miettimään, tutustu ensin asiaan nimeltä "REYNOLDSIN LUKU"
Se kertoo ilmanviran vaikutuksesta erisuuruisilla pinnoilla verrattuna eri nopeusalueisiin, muunmuassa, mutta myös paljon muuhun. Esimerkiksi, mitä vaikutusta on siivellä joka on ilmavirrassa auton päällä jonka nopeus on noin 50km/t ja pinnan pituus 8 cm (buggyn siipi) verrattuna 1:8 nitroauton diffusoripohjaan jonka pituus on50 cm ja nopeus noin 110 km/t

>>http://www.mh-aerotools.de/airfoils/howdoi.htm

Tämän selvityksen "sanoma" on että siivet tai kantavat pinnat toimivat samalla tavalla, kun niillä on sama Reynoldsin luku. Sen luvun laskutapa sisältyy tuohon linkkiin.
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Bigbear

Turha sitä downforcea on laskea huippunopeuden avulla vaan sillä nopeudella, jolla auto voidaan ajaa mutkaan sisään.

Jos siiven pinta-ala olisi 0,30mx0,20m ja CL luku 1 olisi siiven noste 800gr>2,5kg nopeus alueella. 15-30m/s
Jos auton pohjan alle(0,06m^2) saisi luotua täydellisen tyhjiön olisi downforcea 600 kiloa :) Sikäli mikäli jos pähkäilin oikein..

M8 siiven downforce voisi olla luokkaa 2-300gr.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

nitropaimen

Lainaus käyttäjältä: Bigbear - 11.09.15 - klo: 15.34
Turha sitä downforcea on laskea huippunopeuden avulla vaan sillä nopeudella, jolla auto voidaan ajaa mutkaan sisään.

Jos siiven pinta-ala olisi 0,30mx0,20m ja CL luku 1 olisi siiven noste 800gr>2,5kg nopeus alueella. 15-30m/s
Jos auton pohjan alle(0,06m^2) saisi luotua täydellisen tyhjiön olisi downforcea 600 kiloa :) Sikäli mikäli jos pähkäilin oikein..

M8 siiven downforce voisi olla luokkaa 2-300gr.
Ei se 1:8 auton downforce ole kyllä pohjan osalta kuin jotakin parin kilon luokkaa,jos sellaisen oikeaoppisesti toteuttaisi. Amme korin kanssa sitten lähellä auton painoa. eli 2,6 kg. Kannatta muistaa että sekä slot auto 1:24 ja oikea Porsche C-ryhmäläinen menee täydessä vauhdissa vaikka ylösalaisin, jos sellainen rata jonnekin  rakennettaisiin.. Koko pähkäilyn pointti on siinä että siipi ja nuo korin sivut ovat kova aerodynaaminen jarru, joka hidastaa menoa. Diffuusorit taas ei vaikuta juuri ollenkaan hidastavasti eli huippunopeus nousisi 1:8 autolla varmaan yli 150 km/t kun se nyt on noin 120 km/t
Kaarteessahan tuollainen "juustohöylä" menee käytännössä melkein yhtä kovaa kuin suoralla.
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

RoddeR

Takasin gt-autoiluun. Tänään tattiksella 3 kpl gt-8 autoja kiertämässä rataa. Itsellä leipo kone kiinni heti alkuun, mutta onneksi apu löytyi, kiitos koneen myyjälle. Radan pidotus onnistu aika hyvin ja pitoa olikin aikas hyvin eli kunnolla sai työntää menemään. paras gt-8 kierros oli kai 21.4s. Toivottavasti pito pysyy radassa, koska pidon puutteesta ei ainakaan jää kisat kiinni silloin. Sunnutaita odotellessa....
Kyosho, elämäni auto.

nitropaimen

Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 11.09.15 - klo: 21.18
Takasin gt-autoiluun. Tänään tattiksella 3 kpl gt-8 autoja kiertämässä rataa. Itsellä leipo kone kiinni heti alkuun, mutta onneksi apu löytyi, kiitos koneen myyjälle. Radan pidotus onnistu aika hyvin ja pitoa olikin aikas hyvin eli kunnolla sai työntää menemään. paras gt-8 kierros oli kai 21.4s. Toivottavasti pito pysyy radassa, koska pidon puutteesta ei ainakaan jää kisat kiinni silloin. Sunnutaita odotellessa....
Toivottavasti ei ollut "väärä fuili"... Kun oljylaatu vaihtuu esim peseväksi synteettiseksi öljyksi, saattaa käydä noin.
Ois kannattanu vähän kerosiinilla notkistaa paikkoja aluksi...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Ender

GT-8 epävirallinen MM-finaali juuri nyt livenä:

https://www.youtube.com/watch?v=mpVU5xDL0IY

Paalulta Meen Vejrak... Mukana myös Groskamp, Morganti...

Mölli

Lainaus käyttäjältä: Ender - 12.09.15 - klo: 08.21
GT-8 epävirallinen MM-finaali juuri nyt livenä:

https://www.youtube.com/watch?v=mpVU5xDL0IY

Paalulta Meen Vejrak... Mukana myös Groskamp, Morganti...

Näyttää kyllä LS-5 kisoilta.
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

nitropaimen

#3561
Kyllä siellä kumpaakin skaalaa ajetaan. LS 5 on aika huonossa hapessa, siksi vetoapua nitropeleiltä,(ei ainakaan voi syyttää "kiila-autoja" huonosta osaanottajamäärästä.. :)
  ...   http://www.redrc.net/2015/06/ifmar-add-open-gt-world-cup-to-large-scale-worlds/

Mun "ihan oma ehdotus" on että kun IFMAR eikä EFRA ole vielä lyönyt sääntöjä lukkoon, täälläkin sallittaisiin kaikenlaiset omavirityksetkin jotta saataisiin osallistujia. Huomenna ajaa siis jotakin 5-6 autoa tuota luokkaa, eli sama määrä kuin 1:8 nitro kiila -autoa vuonna 2013...
Eli sesongilla 2016 vapaat säännöt. lauantaina LS5 kylkiäisenä nitrolla ja  kumirenkailla ( vapailla slickseillä) -radan puhdistus viimeisenä hommana lauantai iltana, ja pidotus. Sunnuntaina Foumi autot eli 1:8 ja 1:10 nitro, 1:8 electric sekä kiilakoreilla että GT-8 electric koppikorilla ja foumeilla. Eiköhän piisaisi osallistujia ja mekatsuja... ??
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: Mölli - 12.09.15 - klo: 10.52
Lainaus käyttäjältä: Ender - 12.09.15 - klo: 08.21
GT-8 epävirallinen MM-finaali juuri nyt livenä:

https://www.youtube.com/watch?v=mpVU5xDL0IY

Paalulta Meen Vejrak... Mukana myös Groskamp, Morganti...

Näyttää kyllä LS-5 kisoilta.

Prkl mikä taso hei😂😂😂😂😂
Useampi sekunteja oli eroja. Muutama näytti ihan että oli ekaa kertaa ajelemassa rc autolla😂😂😂
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mölli

Lainaus käyttäjältä: nitropaimen - 12.09.15 - klo: 12.11
Kyllä siellä kumpaakin skaalaa ajetaan. LS 5 on aika huonossa hapessa, siksi vetoapua nitropeleiltä,(ei ainakaan voi syyttää "kiila-autoja" huonosta osaanottajamäärästä.. :)
  ...   http://www.redrc.net/2015/06/ifmar-add-open-gt-world-cup-to-large-scale-worlds/

Mun "ihan oma ehdotus" on että kun IFMAR eikä EFRA ole vielä lyönyt sääntöjä lukkoon, täälläkin sallittaisiin kaikenlaiset omavirityksetkin jotta saataisiin osallistujia. Huomenna ajaa siis jotakin 5-6 autoa tuota luokkaa, eli sama määrä kuin 1:8 nitro kiila -autoa vuonna 2013...
Eli sesongilla 2016 vapaat säännöt. lauantaina LS5 kylkiäisenä nitrolla ja  kumirenkailla ( vapailla slickseillä) -radan puhdistus viimeisenä hommana lauantai iltana, ja pidotus. Sunnuntaina Foumi autot eli 1:8 ja 1:10 nitro, 1:8 electric sekä kiilakoreilla että GT-8 electric koppikorilla ja foumeilla. Eiköhän piisaisi osallistujia ja mekatsuja... ??

Saisikohan 1:8 kiila-autoja jotenkin yhdistettyä rc-venekilpailuihin?
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

nitropaimen

Lainaus käyttäjältä: Mölli - 12.09.15 - klo: 15.54
Lainaus käyttäjältä: nitropaimen - 12.09.15 - klo: 12.11
Kyllä siellä kumpaakin skaalaa ajetaan. LS 5 on aika huonossa hapessa, siksi vetoapua nitropeleiltä,(ei ainakaan voi syyttää "kiila-autoja" huonosta osaanottajamäärästä.. :)
  ...   http://www.redrc.net/2015/06/ifmar-add-open-gt-world-cup-to-large-scale-worlds/

Mun "ihan oma ehdotus" on että kun IFMAR eikä EFRA ole vielä lyönyt sääntöjä lukkoon, täälläkin sallittaisiin kaikenlaiset omavirityksetkin jotta saataisiin osallistujia. Huomenna ajaa siis jotakin 5-6 autoa tuota luokkaa, eli sama määrä kuin 1:8 nitro kiila -autoa vuonna 2013...
Eli sesongilla 2016 vapaat säännöt. lauantaina LS5 kylkiäisenä nitrolla ja  kumirenkailla ( vapailla slickseillä) -radan puhdistus viimeisenä hommana lauantai iltana, ja pidotus. Sunnuntaina Foumi autot eli 1:8 ja 1:10 nitro, 1:8 electric sekä kiilakoreilla että GT-8 electric koppikorilla ja foumeilla. Eiköhän piisaisi osallistujia ja mekatsuja... ??

Saisikohan 1:8 kiila-autoja jotenkin yhdistettyä rc-venekilpailuihin?
Tottakai ... Kori vaan ylösalaisin, evätkin on valmiina, sitten "perälautaan" fankka johon perämoottori kiinni. Sitten joka kerta kun tattikselle on buukattu kisa, niin pieni "shamaanitanssi"mun henkiystävältä,  että tulis vettä oikeen hitosti, siinä sitten olis kiva pärräyttä menemään kun muut sateensuojan alla ihmettelis ja vetäis sätkää. Sitten kun sulla on lisää noita "hyviä ideoita" olen valmis niitä ratkomaan, mutta jos sais toivoa: Yksityisviestillä, kiitos, ei menis tämäkin  juonne ihan sellaiseksi että modejen täytyy alkaa pätkimään...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

mikari

Ok no se passaa! :)

Olikos porttien avaamisesta aikaa? Klo 0800 ?

Pojan synttikset menos ja porukkaa kylässä, ruokaa ja juomaa, saas nähä miten huomenna jaksaa ;)
Kiitos 20 vuodesta!

nitropaimen

No mitens meni nitropeli ? En päässyt käymään, tuli senverran kaikkea koetta ja näyteen antoa että olis ollu hankala ottaa niitä muualla kuin himassa. Keli oli ainakin passeli ??
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

mikari

#3567
Juu kyllä! Keli oli varsin passeli etenkin aamu ja ilta, päivällä vähän tihkutti mutta ajankohtaan nähden saatiin nauttia hienossa säässä.

Siitä sitteen onkin helppo siirtyä kiittämään PKSRCA:ta hienoista skaboista ja koko poppoota! Makeeta hommaa.

Oma päivä oli kovin työntäyteinen mutta ajohetket palkitsivat vaikka vaikeuksilta en päässyt yrityksestä huolimatta välttymään. Ekassa finaalissa oli taka hexin tappi pudonnut matkasta rengasta vaihtaessa ja siitä johtui vikurointi kurveissa ajoittain kun oli vain 3 vetävää pyörää. Kolmas finaali oli parasta omaa ajoa ja auto toimi mutta askin kakkonen pamahti melkein heti lähdön jälkeen joten taaskaan ei pystynyt hätyyttelemään kärkeä. Alkuerät oli vähän räpellystä kun oli tehnyt auton kokonaan uusiksi mutta silti kaikkea pientä joutui laittelemaan ja juurikin siksi.

Team Forströmin kanssa ajettiin toka ja kolmas finaali sijoille 3 ja 4 (siis kaksi kertaa, tasaista :)). Siitä Rikulle 3. kokonaiskilapilun sija hienosti. Ilman Rikun iskää oma kisapäivä olisi ollut mahdoton, joten hänelle suuret kiitokset. Muutenkin älyttömän kivaa "tiimissä" vaikka duunia sai tehdä auton kimpussa hela dagen. Myös muille auttaneille kuten Väntin Petterille ja Laurin iskälle isot kiitokset, PKSRC:ta ja kaikkia muitakin tulinkin jo kiittäneeksi. Hyvä palo jäi taas lajiin ja seuraavaan kisaan (I hope)! Makeeta.

VP fuili pelitti ja Novarossi toimi koko päivän. Neuloihin ei tarvinnut juuri koskea. Fuilista kiitos Nitropaimenelle!
Rikun 3. finaalin best läpille jäin 0.4s vaikka vedin koko 20min ykkösvaihteella eli pannu pelitti hienosti.

Ukot veti kyl kovaa. Toisaalta finaalien sisällä sijoituksiakin vaihtui joten mukavaa tasaisuutta ja kaikki sai tsempata ja ajaa kilpaa, luulisin. Toivottavasti meni myös yleisöön, ainakin siltä vaikutti. Toivottavasti laji saa vielä elää ja jatkoa eikä ole vielä kokonaan kuollut! Kiitos omasta puolesta että sai vielä olla palanen näin hienoa päivää. Ehkä ens kesänä uudelleen!
Kiitos 20 vuodesta!

nitropaimen

Eli, pientä skarppausta mekkauksessa ja ennakkomekkauksessa, niin päivä olisi ollut täydellinen...Hyvä että pannu toimi, sitähän sä olet ennalta vähän pelännyt, ettei paukku riitä... Senverran tarttis olla aikaa että etukäteen kunnon "Shakedown testin" vois ajaa ja sitten sen päälle vielä loppumekkaus. Mutta hyvä näinkin. Videolta katselin lyhyen pätkän noita SC härveleitä..Meno oli sen näköistä että Rättäri sitikan päälle oltais laitettu pick-up kori ja kylki myyryä paineltais melkein ovenkahva maassa....
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

mikari

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 13.09.15 - klo: 21.12
Juu kyllä! Keli oli varsin passeli etenkin aamu ja ilta, päivällä vähän tihkutti mutta ajankohtaan nähden saatiin nauttia hienossa säässä.

Siitä sitteen onkin helppo siirtyä kiittämään PKSRCA:ta hienoista skaboista ja koko poppoota! Makeeta hommaa.

Oma päivä oli kovin työntäyteinen mutta ajohetket palkitsivat vaikka vaikeuksilta en päässyt yrityksestä huolimatta välttymään. Ekassa finaalissa oli taka hexin tappi pudonnut matkasta rengasta vaihtaessa ja siitä johtui vikurointi kurveissa ajoittain kun oli vain 3 vetävää pyörää. Kolmas finaali oli parasta omaa ajoa ja auto toimi mutta askin kakkonen pamahti melkein heti lähdön jälkeen joten taaskaan ei pystynyt hätyyttelemään kärkeä. Alkuerät oli vähän räpellystä kun oli tehnyt auton kokonaan uusiksi mutta silti kaikkea pientä joutui laittelemaan ja juurikin siksi.

Team Forströmin kanssa ajettiin toka ja kolmas finaali sijoille 3 ja 4 (siis kaksi kertaa, tasaista :)). Siitä Rikulle 3. kokonaiskilapilun sija hienosti. Ilman Rikun iskää oma kisapäivä olisi ollut mahdoton, joten hänelle suuret kiitokset. Muutenkin älyttömän kivaa "tiimissä" vaikka duunia sai tehdä auton kimpussa hela dagen. Myös muille auttaneille kuten Väntin Petterille ja Laurin iskälle isot kiitokset, PKSRC:ta ja kaikkia muitakin tulinkin jo kiittäneeksi. Hyvä palo jäi taas lajiin ja seuraavaan kisaan (I hope)! Makeeta.

VP fuili pelitti ja Novarossi toimi koko päivän. Neuloihin ei tarvinnut juuri koskea. Fuilista kiitos Nitropaimenelle!
Rikun 3. finaalin best läpille jäin 0.4s vaikka vedin koko 20min ykkösvaihteella eli pannu pelitti hienosti.

Ukot veti kyl kovaa. Toisaalta finaalien sisällä sijoituksiakin vaihtui joten mukavaa tasaisuutta ja kaikki sai tsempata ja ajaa kilpaa, luulisin. Toivottavasti meni myös yleisöön, ainakin siltä vaikutti. Toivottavasti laji saa vielä elää ja jatkoa eikä ole vielä kokonaan kuollut! Kiitos omasta puolesta että sai vielä olla palanen näin hienoa päivää. Ehkä ens kesänä uudelleen!


Lainaus käyttäjältä: nitropaimen - 13.09.15 - klo: 21.26
Eli, pientä skarppausta mekkauksessa ja ennakkomekkauksessa, niin päivä olisi ollut täydellinen...Hyvä että pannu toimi, sitähän sä olet ennalta vähän pelännyt, ettei paukku riitä... Senverran tarttis olla aikaa että etukäteen kunnon "Shakedown testin" vois ajaa ja sitten sen päälle vielä loppumekkaus. Mutta hyvä näinkin. Videolta katselin lyhyen pätkän noita SC härveleitä..Meno oli sen näköistä että Rättäri sitikan päälle oltais laitettu pick-up kori ja kylki myyryä paineltais melkein ovenkahva maassa....


Joo, rakensin koko vaihteen uusiksi kisoissa uusista osista mutta silti meni kakkonen kisan huipennuksessa joka kyllä harmitti ajaessa; lieneekö jäänyt välys vähän isoksi tai sitten vaan se kuuluisa 4 hampaan ero .. tai sitten se että pohja fleksaa ja kolarissa spurri menee tai sitten vaan paukkua liikaa .. tiedä häntä. Mutta yritän saada kuntoon for sure. Kyllä, hyvä näinkin! Thx
Kiitos 20 vuodesta!