Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kui auto ei käynnisty.?

Aloittaja timpo1993, 23.08.08 - klo: 12.31

timpo1993

Moi mul on tommonen hpi racing mt2 auto  sain sen pari kuukautta sitten niin siinä on viellä sisäänajo kesken pitääkö neulaa säätä että lähtee käymään auttakaa olen alottelija.
hpi racing, Hobao Hyper 7.

copter

Kyöstimään

Voisit copter tehdä aloittelija topicin , ettei tulisi aina näitä "turhia" topicceja.  :police:

Laitat vaikka ton linkin topicin alle , niin varmasti useat aloittelijat saavat vastauksensa kysymyksiinsä sen kautta. :angel:
Hobao Hyper 8,5

JP1

kyöstimänin idea on mielestäni loistava!
mini inferno st gp 09

tomppa82

Lainaus käyttäjältä: timpo1993 - 23.08.08 - klo: 12.31
Moi mul on tommonen hpi racing mt2 auto  sain sen pari kuukautta sitten niin siinä on viellä sisäänajo kesken pitääkö neulaa säätä että lähtee käymään auttakaa olen alottelija.

Ensinnäkin: Missä vaiheessa sisäänajo on menossa?

Tosin käynnistymättömyys luultavasti johtuu jostain muusta. Onhan tulppa kunnossa ja hehkun akku täynnä? Ja saahan kone varmasti polttoainetta?
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

TheArska

Lainaus käyttäjältä: Kyöstimään - 24.08.08 - klo: 15.09
Voisit copter tehdä aloittelija topicin , ettei tulisi aina näitä "turhia" topicceja.  :police:

Laitat vaikka ton linkin topicin alle , niin varmasti useat aloittelijat saavat vastauksensa kysymyksiinsä sen kautta. :angel:
Eikö tämä topikki ole idean kaltainen, vaikkei juuri polttis osiossa olekaan..
http://rc10.fi/index.php?topic=12216.0
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot