Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ansmann Racing Mulisher

Aloittaja Hedgehog, 10.11.08 - klo: 18.16

Hedgehog

Millaisia kokemuksia muilla?? Mulla ainakin radio sopimaton poltiskäyttöön, sekoilee vaikka virtaa vastarissa ja lähettimessä. Diftit kannataa ainakin avata ja tarkistaa, omassa oli metalli lastu pinjoni rattaalla ja rasvaa kovin vähän. difteissä ei öljyä vain vaseliinia.
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

tapsa92

Vaseliinien tilalle ehdottomasti kunnon "litkut" ja AM-radioiden tilalle FM tai 2.4GHz radiot jos haluaa investoida hyvään kantomatkaan ja monipuolisiin ominaisuuksiin. Henkilökohtaisia kokemuksia autosta ei löydy minulta, mutta neuvoja voi antaa aina.
- Tapsa

anavee

Virus löytyy. Iskareiden ja tukivarsien tappeja saa oikoa joka ajon jälkeen. Mielestäni hieman pehmyttä metallia. Olen silti ollut tyytyväinen ostokseeni. Sähköt on omat.

Hedgehog

Jeps 2.4 Ghz hommattu ja kunnon litkut diffeihin 3000 ja 5000 eteen,keskelle ja taakse vai mitense oli :mrgreen: Kovin kovaa muovia puskurissa jäip heti käteen. tukivartta odotellessa hyvä vaidella radio ja öljyt difteihin. maahan tuoja kun tilaa sitten kun huvittaa tai enenpi tarvetta kysyntää, eli ehkä puolen vuoden kuluessa saa varaosia.  :afro:

Hedgehog

osia odotellaan... :angry: :shock:

Hedgehog

Jep yli vuosi meni osien saantiin, :undecided: kiinostus koko vehkeeseen sen myötä myös. :cry: Ohjaukseen ei edes saannut suoraan tarvittavia osia, vaan läjän jotain linkkejä koko itse tyyliin. Nyt puutuu jo taas yksi rengas kun ei kestänyt edes sähkö autossa :shock: Auton muovi osat kivi kovia ja lasin hauraita. Raha määrästä ei viitsi edes mainita mitä varaosiin mennyt, autoa ei edes tähän päivään mennessä ole vielä sisään ajettu. pystyisikö tuota pannua hyödytään jossain toisessa autossa? Sähkö autot rules :cool:

MrX3M

Oletko kiusannut maahantuojaa vai mennyt omalla painollaan? Käsittämätöntä p*skontaa maahantuojan puolelta.

Hedgehog

on kiusattu myyjää,  :undecided: ja on myöskin ansmannin maahan tuoja eli jr-hobby.

tuplaesa1

En suosittele minkäänlaista kauppaa JR-Hobbyn kanssa, p*skan maku siitä vaan jää suuhun.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Hedgehog

Lainaus käyttäjältä: tuplaesa1 - 02.06.10 - klo: 16.08
Lainaus käyttäjältä: Hedgehog - 02.06.10 - klo: 09.52
on kiusattu myyjää,  :undecided: ja on myöskin ansmannin maahan tuoja eli jr-hobby.

En suosittele minkäänlaista kauppaa JR-Hobbyn kanssa, p*skan maku siitä vaan jää suuhun.
Komppaan edellista. :wink: