Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

RC piste

Aloittaja ToBy1, 07.12.08 - klo: 18.57

ToBy1

Niin onkos rc piste luotettava kauppa?:D Aattelin ostaa sieltä asson RC18MT  auton rakennussarjana kun tykkään rakennella.

tapsa92

Todellakin luotettava, mitä nyt suomen luotettavimpia rc-puluja.
- Tapsa

Buttenmeister

Pelkkiä hyviä kokemuksia !!
Nopeat toimitukset, ja hyvä palvelu !!

Luisu

todella hyvä palvelu. jopa pyhäpäivänä

Youha

Juu itsellä myös hyviä kokemuksia Rc-pisteestä näin vasta-alkajana harrastuksen parissa.
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz

RCCRVETTE

Hyvä ja luotettava paikka  :wink: Ostanut sieltä mm TC5:en ja muuta härväkkää :cool: Oikein mukavia myyjiä :azn:
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

snakepoison

RC-Piste on erittäin luotettava paikka! Aino hoiti liikettä hyvin, ja yhtä hyvin on alkanut myös Tonilla pyörimään liike. Itse ainakin käytän RC-pistettä mm nopean toimituksen ja hyvän asiakaspalvelun takia. Eikä hinnatkaan ole pilattuja
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

atarauskis

Minulta myös kiitokset kauppiaalle :wink:
BC5 2wd cup mestari 2015 / Rc Jokkis Suomenmestari 2016 / 2022

Petri T

Lainaus käyttäjältä: snakepoison - 25.02.09 - klo: 01.38
RC-Piste on erittäin luotettava paikka! Aino hoiti liikettä hyvin, ja yhtä hyvin on alkanut myös Tonilla pyörimään liike. Itse ainakin käytän RC-pistettä mm nopean toimituksen ja hyvän asiakaspalvelun takia. Eikä hinnatkaan ole pilattuja
Totta, palvelu todella toimii ja ei voi muuta kuin kehua.

snakepoison

Jälleen kerran kiitokset RC-Pisteelle kaupoista. Loistava RC-liike!
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx