Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho SuperTen Sport - ralliauto

Aloittaja jazni, 09.12.08 - klo: 19.51

jazni

Onko siis kellään kokemuksia tuosta kyseisetä takaveto autosta?
Itsellä kyseinen auto mutta siitä puuttuu vetoakselit enkä ole päässyt ajamaa :cry:. Ajattilin kyseisellä autolla ajaa talvella. Onko siis kellään tietoa pystyykö ajamaan talvella?

ibubu

kyllä pystyy vaan. jos taka potkuinen niin ei oikeen liiku saatika pysy käsissä.
ei tietoa kyseisestä autosta mutta omistan 2 kpl polttis autoja ja jos teen niistä takavtoisia niin on vaikea ajaa jo tasaisella betoni lattialla niin vois kuvitella että lumella vielläkin vaikeampaa

meitsi

Lainaus käyttäjältä: ibubu - 09.12.08 - klo: 21.58
jos teen niistä takavtoisia niin on vaikea ajaa jo tasaisella betoni lattialla
Siis nelivetoja vakionako? Ei ihme ettei pysy lapasessa kun ei niitä ole mitoitettu tehonsiirroltaan takavetoisiksi. Näin ymmärtääkseni homma toimii, viisaammat korjatkoon

ibubu

#3
joo ei se vaikeaa ole vetarit v ittuu etupyöristä ja menoks. mitä tohon teho hommaan tulee niin sehän on kaasu sormesta kiinni!!! enenmmän ogelmaa tuottää etu pää! kuin auto on suuniteltu neli vetoiseksi niin laakerointikin on sen mukaista. suomeksi sanottuna pyörät eivät pyöri niin hyvin kuin pitäisi (kääntyessä)

TheArska

Joo, eikai siinä insinööri tarvi olla että osaa repiä autosta etuvetarit pois....Mutta saisko ton lopun suomeksi..etupää jossa ei vetoa vaikka kuuluisi olla laakerointi..? ..siis hä?
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

meitsi

Lainaus käyttäjältä: TheArska - 09.12.08 - klo: 22.46
etupää jossa ei vetoa vaikka kuuluisi olla laakerointi..? ..siis hä?
Does not compute :grin:

ibubu

#6
joo ei visiin ihan selkeästi kirjoitettu
nyt suomennettu

Somnium

Lainaus käyttäjältä: ibubu - 09.12.08 - klo: 22.40
joo ei se vaikeaa ole vetarit v ittuu etupyöristä ja menoks. mitä tohon teho hommaan tulee niin sehän on kaasu sormesta kiinni!!! enenmmän ogelmaa tuottää etu pää! kuin auto on suuniteltu neli vetoiseksi niin laakerointikin on sen mukaista. suomeksi sanottuna pyörät eivät pyöri niin hyvin kuin pitäisi (kääntyessä)

Et oo tosissas  :shocked:

tturku

kaveri yrittää vissiin epäonnisesti sanoa, että nelikon ohjausliikkeet on rajoitetummat, kun aidon takatuupparin. Ei se tosin laakeroinnista ole kiinni vaan siitä että vetarit rajoittaa kulmia.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

ibubu

vaikka noin . mutta kysymys oli voiko ko autolla ajaa talvella ja vastaus oli että voi vaan ei taida hirveästi liikkua kuin on taka potkulla. tuo minun mielipiteeni.
kyllä uskon että palstalla on kokeneenpiakin kuskeja kuin minä :cool:

miksalo

No tuossa olet kyllä todellakin oikeassa  :kiss:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

jazni

Onkohan noita vetoakseleita saatavilla mistään puljusta tai onko tietoa käykö jostain muusta autosta?

Jabe

Kyosho liikkeestä luulisi löytyvän, noita vetareita.
Eikös tossa yks liike mainostakkin, tossa alhaalla.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

jazni

Nyt on auto kunnossa tuli tamiya:n vetarit ja tukivarret kun oli tuollaiset ylimääräsenä, kun ei noita kyoshon oikein löytynyt.