Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

kyosho MFR apua tarvitaan ongelmaan!!

Aloittaja lelu68, 11.01.09 - klo: 13.41

lelu68

Elikkä kyseisen auton kanssa tullu eteen ongelma jota ei ollut syksyllä. olisko neuvoja sellaseen ongelmaan että kun auto on käynnissä ja laittaa vaihteen päälle eteen tai taakse niin etu ja takapää pyrkii pyörimään eri suuntiin??

juhku1

Sulla on etudiffi tai takadiffi väärin päin laitettu  :azn:
Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

lelu68

niinpä niin..tota mä pelkäsin oli vaan pakko kysyy jos olis joku muu vika. elikkä diffien purkuun vaan.

YLI-G

onpa muuten ihme homma että saa laitettua väärinpäin,monessakaan autossa se ei ole rakenteen puolesta mahdollista.
hobao hyper 8

Mika R

no äläs nyt; monessa autossa saa diffin väärinpäin, eikä edes tarvitse olla Kyosho kyseeessä.

TheArska

Jep. Olempa minäkin tuon aikoinaan tehnyt..siis heittänyt toisen diffin epähuomiossa väärinpäin.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot


Hyper

Vois olla ihan jännä ylläri kun pistäs vahingossa etu- ja takadiffit väärinpäin. Auton käyntiin ja oho, kulkeekin takaperin  :p

lelu68

Ei auta vaikka paikkoja vaihto..ei voi olla enää muussa vikaa kuin QRC-yksikössä..mielen kiintoinen vika.

Hyper

#9
?

Siis kääntää sen diffin siellä diffikotelossa toisinpäin.

(Vähän kuulostaa kyllä siltä että vasemman käden mukissa olisi kahva väärällä puolella...  :lol:)

EDIT: sen mitä  kuukletin niin qrc=quick reverse clutch. Ei pitäis olla mitään tekemistä sen kanssa että etu- ja takapäät pyörii erisuuntiin.
Ja EDIT2: sievästi kyllä yritin sanoa/neuvoa. Jos oot diffiä pitäny kädessä (niinkuin viesteistäsi voi päätellä) niin on kait aika selvää että sen diffin voi asentaa kahdella tavalla sinne boksiin, jos siis sopii. Ja aika loogista että jos se on siellä väärin päin niin silloin akseli pyörii kans väärinpäin...?

lelu68

nojoo..nenille täällä saa jos jotain kysyy..ei voi kaikkea tietää jos on vasta yhdenvuoden harrastanut näitä vehkeitä..ja vielä vanhemmalla iellä vielä.

lelu68

Vika löyty ja olihan ne sisukset väärinpäin..kiitos kaikille neuvoista. tämmöstä tämä välillä on kun ei velä ole näissä hommissa ammattilainen..mutta kokoajan opin ja paljon. :azn:

Janne T

Skudaa,

Mulla kävi samoin kun kasakin pikkuassoa huollon jälkeen. Eipä tietenkään tullut tuota pöydällä rullattua ennenkuin löin virrat päälle. Tasainen pito näytti molemmissa päissä olevan ja hämmästys oli suuri kun pyörät pyöri, mutta auto pysyi paikoillaan.

-t-janne-t-
MP777, RC18T, XUT, DURGA

YLI-G

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 11.01.09 - klo: 15.30
no äläs nyt; monessa autossa saa diffin väärinpäin, eikä edes tarvitse olla Kyosho kyseeessä.

kaikissa autoissa joita olen itse räpläilly niin ei saa väärin laitettua,mut mähän oonkin vasta noobi näissä hommissa :laugh:
hobao hyper 8

Revenge

En ole kyllä koskaan kuullut että diffin saisi edes väärinpäin mitenkää.
kun eikös se sinne koteloon mee aina oikein päin koska se kotelo on sille muotoiltu.
Itellä on kyosho jota syvästi vihaan koska joka ajolla jotain hajoo, niin edes siinä ei saa diffejä väärin päin
sillä kotelot ovat melko erillaiset.
REVO 3.3 | Kyosho TR15

pjp

Kyllä saa.
Esim. hyper 7:ssa se onnistuu.
8:sta eteenpäin siellä on pikku nystyrä ettei saa väärinpäin(muistaakseni)
Ei ole pitkäkään aika kun kaverin Hobao ST:stä käänneltiin diffin toisinpäin kun kaasulla rupes pakittaan.
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Nahkis

älä ny sain minäkin auton vetäää kumpaakin suuntaan korjasin kaverin poltiksen :lol: :mrgreen:

PS:vahinkoja sattuu
Traxxas revo 3.3 ------->Vaihtuu sähköseksi
Inferno GT