Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Asso RC18 keskustelu ja kuvat.

Aloittaja snakepoison, 18.01.09 - klo: 23.36

steni83

<-gate.. Thetoyz.com Niinkuin kaiken muunkin. Äsken tultiin juuri ajelemasta. On se vaan niin kivaa. Nyt vaan pitäs vaihtaa joku "järkevä" spurri/pinjon combo ja ilmaantua sinne lippikseen...

snakepoison

Nyt sitä kuvaa sitten autosta. Olen pahoillani, en saanut kuvaa laitettua suoraan sivulle, tiedän kyllä miten lisätä se ja ennenkin olen niitä lisäillyt. Nyt ei vain suostunut menenään kuva tänne. Linkki kuitenkin tässä

http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2bnc5+snakepoison-rc.html

Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

_valtsu_

Hyvinhän tuo näyttää toimivan. Sitten asiaan: Toimivatko nuo foamit paremmin, kuin polttisturistin foamit?

snakepoison

Valtsu kiitoksia. Olen tunnetusti käsi ATK-asioiden kanssa =). Hmm jaa tuohon foamiasiaan en oikein osaa vastata, mutta pitoja foameilla on huomattavasti enemmän kuin esim touring slickseillä ( yllätys ) =)

gate

Itse laitoin kuvan aijaa.com kautta. En muista mikä se niistä linkki vaihtoehdoista oli...

ctrl c+v kaikki linkit tähän ja esikatsele niin toimiva näkyy kuvana.

Helpompia keinoja varmasti on...

snakepoison

Jep nyt rupes toimimaan, joten otan oikeuden auton omistajana laittaa kuvat uusiksi, eli tässä. Ja vuoden värihän on oranssi =)

gate

Itselläni nopari tuossa (valkoisella). Dremelillä vaan "ylimääräiset" muovit pois. Piippuhyllylle lisää tilaa...

Ja jos siis tuota aijaa.com käytät niin kuva tulee suoraan koodilla 2 (BBCODE 1:Pieni kuva)

Tai

iso BBCODE 4:Iso kuva

hpi-cen

Nyt on omalla assollakin ajettu, ja totesin sen hyväksi.

Seuraavaksi lähtee tilaukseen 3racing iskarit,servo, servosta puheenollen, mistä löytää niitä hitec:in MG servoja?(suomesta) Sitten lähtee vielä 4-6 lipoa tilaukseen, ja kaikkea pientä mukavaa..Muunmuassa. iskari torni ja siipiteline.
Mitkä öljyt olisi hyvät noihin 3racingeihin?

Kuvia voisin laittaa illalla tai huomenna.

Kiitoksia kaikille jotka minua neuvoi!

-jarkko

*HOKE*

Eteen 70 ja taakse 50. Asson öljyjä siis.
Asson kultaset jouset molempiin päihin.
Taka iskarit tukivarressa sisempiin reikiin.

snakepoison

Juu, mäkin sitä servoa metsästän tuon DY:n tilalle. Sitä en kyllä suositteöe kenelekkään. Itse kanssa laitan myös 3 raging iskarit tilaukseen.

tomije

Lainaus käyttäjältä: hpi-cen - 14.02.09 - klo: 18.15
Nyt on omalla assollakin ajettu, ja totesin sen hyväksi.

Seuraavaksi lähtee tilaukseen 3racing iskarit,servo, servosta puheenollen, mistä löytää niitä hitec:in MG servoja?(suomesta) Sitten lähtee vielä 4-6 lipoa tilaukseen, ja kaikkea pientä mukavaa..Muunmuassa. iskari torni ja siipiteline.
Mitkä öljyt olisi hyvät noihin 3racingeihin?

Kuvia voisin laittaa illalla tai huomenna.

Kiitoksia kaikille jotka minua neuvoi!

-jarkko

Ei taida hs 65mg servoa suomesta löytyä, niin tuolta sitten:
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&products_id=48182&zenid=fe9087cb0ekusc0b3hue12pso4

Ja postit liquidista on edelleenkin vain taalan tilasit sitten 2$ tai 200$
JQ products, Hobbyfactory, EA-import

snakepoison

Onkos tuo sellainen liike että vain Visalla oi maksaa ? Itse kun en sitä käytä

tomije

Paypal käy maksutavaksi.

Eli luodaan paypal tili minkä kautta luottokorttia laskutetaan.

https://www.paypal.com

hpi-cen

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 14.02.09 - klo: 18.23

Mie aattelin laittaa ne ultimate racing:in öljyt, kun tulisi samasta paikkaa kaikki tavarat.

-jarkko

gate

Millä olette korjanneet tuota kuskinpuolen eturenkaan klapia? Se tuntuu olevan huomattavasti suurempi kuin pelkääjänpuolen.

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: hpi-cen - 14.02.09 - klo: 20.28
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 14.02.09 - klo: 18.23

Mie aattelin laittaa ne ultimate racing:in öljyt, kun tulisi samasta paikkaa kaikki tavarat.

-jarkko

Ultimate öljyillä käytät 5-10 jäykempää öljyä.
Eli Ultimatella käytät 80 edessä ja 60 takana
Vakio männillä siis.

hpi-cen

Melko jäykiltä kuulostaa, moni reikäset vakio männät on?

-jarkko

*HOKE*

2 reikää...
Saattaa kuulostaa miltä tahansa, mutta sillähän ei ole väliä mitä purkin kyljessä lukee ja mikä toimii.

hpi-cen

Ei ollut RF:än sivuilla 80 öljyä, 75 käy varmaan sen tilalta?

-jarkko

*HOKE*

Tarpeeksi lähellä että ei se auto huono ajettava tietenkään ole.
Jos ajo alustana on matto ja alla pitävät renkaat niin jäykempi parempi.

On tullut harkittua omassa autossa 80 asso öljyä eteen, mutta ei vaan ole jaksanut testata kun 70 on kuitenkin toiminut ok...

3Racing iskarit on yllättävän väljät... Eli männän ja iskarin rungon välissä on selkeä rako joten on käytettävä vähän paksumpaa öljyäkin kuin esim asson omilla iskareilla.

hpi-cen

Meneekö http://www.hobbylinna.com/hitec-hs81mg-servo-p-7139.html tuo assoon kiinni?
Siis mahtuuhan siihen servo "koteloon"?

-jarkko

hpi-cen

Laitanpa omasta kärrystä kuvan.

-jarkko

hpi-cen

Lainaus käyttäjältä: hpi-cen - 15.02.09 - klo: 18.29
Meneekö http://www.hobbylinna.com/hitec-hs81mg-servo-p-7139.html tuo assoon kiinni?
Siis mahtuuhan siihen servo "koteloon"?

-jarkko

Pojat helppikääs nyt vähän :mrgreen: Jos tuo menee, niin tilaan sen saman tien.
Onko muita hyviä vaihtoehtoja hobbylinnasta tai muualta, en kehtaa yhtä servoa tilata ulkomailta.

-jarkko

snakepoison

Minä kyllä laitan tuon kanssa samantien tilaukseen jos tuo käy

Slugi

Varmaan olisit saanut monta päivää sitten vastauksen katsomalla hitecin nettisivulta tai googlaamalla...
Vertaat kokoa siihen Hitec HS-56 servoon ja jos on isompi niin ei käy suoraan ilman modauksia...
Vahvasti kyllä epäilen tuon olevan isompi...
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

gate

Speed passionin ongelma.

Oltiin tänään ajelemassa, kesken kaiken auto lyö absit päälle eikä anna kaasua. Hetken kestää ja auto sinkoaa taas eteenpäin. Tällä välillä kun auto ei vastaa kaasuun vilkuttaa nopari tiheään tahtiin punasta lediä. Steeringi toimii vallan mainiosti vaikka nopari vilkkuukin, mutta kaasua ei tule.

Missä vika? Ohjeet kotona ja koko yön duunissa..

http://rc10.fi/index.php?topic=29945.0 Tätä on luettu. Eli muutamaan ideann vastaan suoraan. Ei ollu lämmöt korkealla ja deanssit löytyy.

*HOKE*

Ylikuumentuminen on ainoa mikä tulee mieleen.
Noin on omat spiidpassiönit käyttäytyneet lämpöjen takia.

gate

Multiple protection features: Low voltage cut-off protection for lithium or nickel battery / Overheat protection / Throttle signal loss protection / Motor Blocked protection.

Olisiko tuo voinut jotenkin aktivoitua?

PaavoNokkava

Mulla on kanssa Excige 2 tehnyt ihan samaa, mutta lämmöt ovatt pysyneet alhaisina..? p*ska homma tossa on että että nollaa samalla noparin asetukset.

Lainaus käyttäjältä: gate - 17.02.09 - klo: 04.27
Multiple protection features: Low voltage cut-off protection for lithium or nickel battery / Overheat protection / Throttle signal loss protection / Motor Blocked protection.

Olisiko tuo voinut jotenkin aktivoitua?

Mikähän tuo Throttle signal loss protection mahtaa olla? Ohjausservo kuitenkin toimii niin mikä signaali on sitten hukassa?
[PRCA] [TamUa]

tomije