Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

HoBao Hyper ST:hen uusi moottori?

Aloittaja Jounip, 20.02.09 - klo: 18.28

Jounip

Ostin juuri kyseisen laitteen ja ajattelin vaihtaa siihen heti SH PT28-P6 koneen, kun se nyt sattuu hyllystä löytymään. Onko vakio MacStarista minkälaista kokemusta? Onko eroa kyseiseen SH:n koneeseen? SH on Macia korkeampi joten moottorin kiinnitystä pitää korottaa. Kuinka korotus yleensä hoidetaan? Onko väliä jos kytkinkellon ratastus ottaa kiinni huomattavasti ylempää kuin vakiokoneessa?

Ile__

Lainaus käyttäjältä: Jounip - 20.02.09 - klo: 18.28
Onko väliä jos kytkinkellon ratastus ottaa kiinni huomattavasti ylempää kuin vakiokoneessa?
Ei vaikuta mitenkään.
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

YLI-G

vakio mac star on ihan hyvä perusmoottori tosin ei ehkä ihan helpoimmasta päästä saada säätöihin.
SH:sta ei oo kokemusta mutta kyllähän noita jotkut kehuu..pistä kiinni ja vertaile.
metallilätkät moottoripukkien alle vaan niin korottuu.
hobao hyper 8

Duster1

Molemmilla ajaneena niin ihan ok kone se vakiokin on.
Ja käy suoraan SH. Ei tartte mitään muuta kuin pultata kiinni.
Axial SCX 10 TR

jounihi

Hyvä kone se vakiokin on, olen juuri ajellut sitä sisään ja päässyt jo säätämään laihemmallekin. erittäin looginen säätää ja potkuakin riittää ihan hyvin.

Niko

Lainaus käyttäjältä: jounihi - 20.02.09 - klo: 21.52
Hyvä kone se vakiokin on, olen juuri ajellut sitä sisään ja päässyt jo säätämään laihemmallekin. erittäin looginen säätää ja potkuakin riittää ihan hyvin.

Ei sulla ole HoBaon vakiokone vaan uusi HoBaon Hyper 28 kisatruggykone.

Mac Star on Hyper ST RTR vakiokone.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

jounihi

:wink: OHO, no ilmankos se niin hyvin pelittääkin.

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: jounihi - 21.02.09 - klo: 12.23
:wink: OHO, no ilmankos se niin hyvin pelittääkin.

Sinulla on vakiokisapannumoottori :lol:
Lakkaa juomasta sitä balisäikkiä :shock:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂