Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Pakoputken tiivistäminen tiivistystahnalla... Kattokaa =)

Aloittaja Skelektor, 02.03.09 - klo: 21.39

Skelektor

Jees, aatteli vain huvikseen ruveta kysymään et onko kukaan joutunut tiivistämään moottorin ja pakosarjan liitosta esim. tiivistytahnalla...
Mulla itelläni on tuo nykyinen pakosarjan tiiviste mennyt sen verran väljäks, et vois auttaa sen tiivistämistä esim. tiivistetahnalla.
Ku en tiiä oikein mistä tohon Team Infinity 28 moottoriin sais uuden tiivisteen :embarrassed: Sattuuko joku tietämään, mistä kyseisen tiivisteen sais tilattua ja paljon maksaa?

Aattelin vain ku mulla on sellasta ns. elastista tiivistystahnaa, joka on tarkoitettu oikeiden autojen kannen tiivistys aineeksi ja hydraulikka tiivistykseen, niin kestääköhän ns. tämä aine polttiksen koneen lämpötiloja ja tuota ns. metanolia eli polttoainetta?

Eli jos jollain on kokemusta, niin ottaisin mielelläni vastauksia vastaan  :roll:

Kiitoksia etukäteen  :afro:

*HOKE*

Et mene tiivistelemään noilla aineilla.

Soita rc alan liikkeisiin (Hobao finland, rc garage, sabe, yms yms)
Tiivisteet ei montaa euroa maksa ja löytyy varmasti sopivia.

ToniP

Mainoksen paikka: RC-Garage
Mittaa putken halkaisija tiivisteen kohdalta ja soita puotiin tarkistaaksesi sopivuus.
Valtaosa .21 ja .28 koneiden RTR-pilleistä on saman kokoisella lähdöllä joten lähes aina nämä myytävät pillien tiivisteet sopii kekenään.