Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Omituinen moottori...

Aloittaja opa, 30.06.03 - klo: 21.52

opa

Tämä nyt on heiman kummallinen topicci ja se voidaan poistaa heti, jos saadaan asiaan jotain selvyyttä  :D

Asiaan: Kaverini osti jonkun oudon moottorin, jonka nimike on Magnum Pro. Koko on normaali .21 = 3.5cc ja ongelmana on sen asennus...

Tähän pitäisi siis saada jostain: Pakoadapteri, putki, vauhtipyörä, kytkinkello, kytkin ja moottoripukit...mistä  :roll:

Pakoputken nyt saa hommattua ja adapterinkin ehkä, mutta mistä ihmeestä noi loput osat..?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

tux10

Jos ei muuta niin tekee ite pukin!!
Kyllä niitä vauhtipyöriä ja kytkimiä saa vaikka mistä rc-liikkeestä.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

zzs

Käske kaverisi myymään tuo moottori pois ja ostamaan multa toinen, joka sisältää kaiken yllä mainitsemasi kaman. Alustaan joutuu tod. näk. kyllä tekemään uudet reiät, jos ton motin pukin kiinnitysruuvit eivät sovi suoraan (eli siis ei kuitenkaan sovi suoraan pureteniin :wink:)

Multa löytyy kyllä kaikki tarvittavat osat, mutten ole varma, sopivatko ne tuohon Magnumiin, mun mottiin kylläkin!
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

tux10

Lainaus käyttäjältä: "zzs"Käske kaverisi myymään tuo moottori pois ja ostamaan multa toinen, joka sisältää kaiken yllä mainitsemasi kaman. Alustaan joutuu tod. näk. kyllä tekemään uudet reiät, jos ton motin pukin kiinnitysruuvit eivät sovi suoraan (eli siis ei kuitenkaan sovi suoraan pureteniin :wink:)

Multa löytyy kyllä kaikki tarvittavat osat, mutten ole varma, sopivatko ne tuohon Magnumiin, mun mottiin kylläkin!

mitä hintaa???
THE Car - OS - Savöx - Sanwa