Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Auttakaahan aloittelijaa

Aloittaja pihvimiesO, 13.04.09 - klo: 17.47

snakepoison

LiPoja saa kyllä ihan kohtuuhintaankin, ei tarvitse satoja euroja laittaa kiinni niihin. Tollainen 8000mAH menee jo minusta ihan hyvän maun ylitse. Pihakrossailussa pärjää jo jollain 400mAH 2kennoLiPolla joita saa johonkin 55euroon.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

svart

tarkoititko tosiaan 400mah? Jos tarkoiti niin....
Itselläni oli 8000 ja sillä ajoi sen reilu puolituntia yhellä latinkilla ja ei se nyt vielä mene överiksi näissä stadium trukin kokoisissa autoissa millään lailla.
Voi olla että jos on pienempiä lipoja käytössä niin joutunee ehkä ostamaan sitten useitakin akkuja että ei tarvitsisi yhtenään olla latailemassa vaan saisi keskittyä itse ajamiseenkin. Mutta ei ole yhtä oikaa tapaa, vaan sen saa jokainen päättää itse että mikä on itselle se oikea tapa tai paljohko haluaa sijoitta mihinkin.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

snakepoison

Lainaus käyttäjältä: svart - 13.04.09 - klo: 21.41
tarkoititko tosiaan 400mah? Jos tarkoiti niin....
Itselläni oli 8000 ja sillä ajoi sen reilu puolituntia yhellä latinkilla ja ei se nyt vielä mene överiksi näissä stadium trukin kokoisissa autoissa millään lailla.
Voi olla että jos on pienempiä lipoja käytössä niin joutunee ehkä ostamaan sitten useitakin akkuja että ei tarvitsisi yhtenään olla latailemassa vaan saisi keskittyä itse ajamiseenkin. Mutta ei ole yhtä oikaa tapaa, vaan sen saa jokainen päättää itse että mikä on itselle se oikea tapa tai paljohko haluaa sijoitta mihinkin.
Sori,en tarkoittanut 400 vaan 4000mAH :grin: Kyllä 400mAH ei taideta edes hehkulamppua sytyttää. Siis todellakin tarkoitin 4000mAH. Itse käytän Asso B4 3700mAH Lipoja ja paria 4000mAH ja ajoaika on sen n 20minuuttia / akku . Autossani on Novak Velocity 10.5 kone ja GTB säädin. Toisaalta en vaan pihasuttaa autolla, vaan ajan rataa. Toivottavasti tämä hieman selvensi asiaa =)
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

pihvimiesO

jooh elikkä tilaukseen laitettiin lopulta
RTR E-FIRESTORM 10T FLUX WITH DSX-2 TRUCK BODY

kiitos kaikille, jotka auttoivat
ja sitten eikun odottelemaan

HMS77

^ Ei huono valinta ollenkaan. Nyt voitkin sitten esittää kysymykset jatkossa tuon auton omaan ketjuun josta jo laitoin linkin.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

samperi

Lainaus käyttäjältä: pihvimiesO - 14.04.09 - klo: 17.21

mistä muuten ostit auton?
team associated 18B rtr + rpm leveämpi puskuri, mt:een renkaat ja itse tehty alum. etuiskaritorni.

HMS77

Lainaus käyttäjältä: samperi - 14.04.09 - klo: 17.55

Oma veikkaus: Hobbylinna?
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

pihvimiesO

Lainaus käyttäjältä: HMS77 - 14.04.09 - klo: 18.04
Lainaus käyttäjältä: samperi - 14.04.09 - klo: 17.55

Oma veikkaus: Hobbylinna?

joo hobbylinnasta
miten niin?

samperi

ei mitään. on vaan kiva tietää mistä porukat tilailee.
team associated 18B rtr + rpm leveämpi puskuri, mt:een renkaat ja itse tehty alum. etuiskaritorni.

pihvimiesO

muuten ei kenelläkään hobbylinnasta tilanneella tietoa, että kuinka kauan kestää yleensä? :)

Nunnuka

Soita Hobbylinnaan Mikolle ja kysy koska seuraava kuorma on tulossa, niin selviää!  :grin:

Sori toi kuitti, mutta onnittelut hyvästä valinnasta! Siinä sulle auto pitkäksi aikaa... kunnes innostus kasvaa ja ostat toisen, kolmannen jne...

pihvimiesO

Lainaus käyttäjältä: Nunnuka - 14.04.09 - klo: 19.39
Soita Hobbylinnaan Mikolle ja kysy koska seuraava kuorma on tulossa, niin selviää!  :grin:

Sori toi kuitti, mutta onnittelut hyvästä valinnasta! Siinä sulle auto pitkäksi aikaa... kunnes innostus kasvaa ja ostat toisen, kolmannen jne...

soitin sinne tänään jo, mutta enpä tajunnut kysyä, että kauan kestää :)

Nunnuka

Noin siinä käy kun autokaupoilla on, oli sitten 1:1 tai 1:10 kokoa oleva, ja unohtuu kysyä oleelliset...  :mrgreen:

pihvimiesO

Lainaus käyttäjältä: Nunnuka - 14.04.09 - klo: 19.52
Noin siinä käy kun autokaupoilla on, oli sitten 1:1 tai 1:10 kokoa oleva, ja unohtuu kysyä oleelliset...  :mrgreen:

niinhän se menee