Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Omat RC-Videot

Aloittaja -rcmh-, 28.04.09 - klo: 00.43

LiukuLaakeri

Aika hieno video. Onko mikään autoista omasi.
TeamC TR2 Brushless Short-Course Truck

MatuvicRC

Kiitos! Mä olen vaan editoinu ton pätkän. Ei oo yhtääkää mun autoo tuossa videossa! :)

nukkumasa

Lainaus käyttäjältä: MatuvicRC - 18.02.12 - klo: 23.59
Kiitos! Mä olen vaan editoinu ton pätkän. Ei oo yhtääkää mun autoo tuossa videossa! :)

Hyvä video!  :azn:

Aika häröjä campereitä näkyy muuten nuissa autoissa  :cheesy:
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

MatuvicRC

MatuvicRC

Lainaus käyttäjältä: MatuvicRC - 19.02.12 - klo: 19.33
Hyvä video!  :azn:
Aika häröjä campereitä näkyy muuten nuissa autoissa  :cheesy:
HellaFlush...
:grin:

risla

ei ole oma eikä tietoa onko jo täällä esillä mutta tässä kuiteskin oivallista menoa

RC-liukuri vauhdissa lumella ja taivaalla :)

Manny

Jumpe.

Äkäsen näköstä menoa. :D
Ens talveks alkaa kehitteleen oma...
Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

Vilz

It's not what u know.
It's what u can prove.

Linssi89

Winter testing Asso SC

Ensimmäinen videoni :grin: Kameramies puhelimensa kanssa kuvas puhelin pystys, muthaittaakse  :wink:

hobari55

HBX bonzer 4WD CEN premier4
http://www.youtube.com/watch?v=PPKOjWkDd64

Manny

Lainaus käyttäjältä: Linssi89 - 29.02.12 - klo: 18.16

Ensimmäinen videoni :grin: Kameramies puhelimensa kanssa kuvas puhelin pystys, muthaittaakse  :wink:
Ei laisinkaan haittaa. Hyvä kamera kännyssä ainaki ;) Tohon taustalle ois voinu sämplätä jonku hienon kuvan autosta tai vastaavaa.  :cool:
Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

gbvb28

tuli ajetua mini revolla,mutta kaatuiluksihan se meni...
[välillä käpelöin autoa,koska pinnit irtoili aika pienestä]

(video lataa vasta,mutta tässä linkki)
Mini revolla kaatuilua.mp4

Ette pysty edes arvaamaan paljonko lunta oli kengissä tuon jälkeen
Satunnainen ajaja.

eikknutt

Rc Winter fun     

Auto on rustler xl-5  :tongue:

mascot

Raakavideo pätkä mun scale crawleri Hummerista... Mulla ei riitä tietimäkoneessa potku editoida full HD videoita nii pitää uppia raakana videot...  Autolla painoa videossa ~ 5.2kg

Axial SCX10 Hummer with RC4WD Predator Tracks and Benedini TBS mini sound module
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

mcly

gbvb28 : Sun kaatuiluksi hangessa vai Revon  :grin: Ehkä paras heti alussa kun revo hyppäs penkan taakse ja jätkä lähti sykkii lumihankeen  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

gbvb28

Lainaus käyttäjältä: mcly - 05.03.12 - klo: 19.13
gbvb28 : Sun kaatuiluksi hangessa vai Revon  :grin: Ehkä paras heti alussa kun revo hyppäs penkan taakse ja jätkä lähti sykkii lumihankeen  :wink:
Juu en osaa sanoa kumman,mutta lumessa molemmat oli tuon jälkeen ;)
Satunnainen ajaja.

-rcmh-

HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Joel

Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

-rcmh-

Corel VideoStudio Pro X3
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

-rcmv-

Vähän hyvä video,tykkäsin paljon!Alkaa tehä mieli fluxi saaha takasi jälleen  :undecided:
Hpi baja 5b ss

mcly

Lainaus käyttäjältä: -rcmh- - 06.03.12 - klo: 22.34
Corel VideoStudio Pro X3
Jos peukkua vois nostaa niin sen tekisin  :evil: Video oli jälleen hyvä vaikka lunta näkyikin  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

-rcmh-

Kiitoksia kehuista! Nämä aurinkoiset hankikelit on kyllä parhaita ilmoja kuvata talvella.
YouTube Kanava

lättyäijä

Makiasti se sava taas -rcmh- :lla loikki. Jos oot vielä tässä hankikannoilla tonne menossa ni pistä yv:tä niin katon kerkiinkö mukaan, olis mukavaa koittaa miten oma slässi kiipeilee noilla kasoilla  :evil: Ainakin ruskon muntuilla kiipes kivasti rinteitä, mutku ei siellä oikeen oo tollasii hyppyriksi kelpaavia.
Lainaus käyttäjältä: -rcmh- - 06.03.12 - klo: 20.13
Uusin Flux video.

No mutta viimeistään kesällä ängen hakalan mukaan tonne ja rääkkään kalustoa.
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

jesi

Tämmöne siitä sitte tuli:
http://www.youtube.com/watch?v=rmyhx4bPxZ8#ws

Ekaa kertaa elämässäni noin kauvan ja noin korkeella/kaukana/nose in/tms  :o
/ Jere Siirilä

RangerWalker

Uuden kameran testailua sisätiloissa. Saa tuosta nyt ainakin tikkurilan rataprofiilin selville.Ulkona saanee parempaa kuvaa.

ww.m2ts
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

sakke76

Lainaus käyttäjältä: RangerWalker - 09.03.12 - klo: 09.41
Uuden kameran testailua sisätiloissa. Saa tuosta nyt ainakin tikkurilan rataprofiilin selville.Ulkona saanee parempaa kuvaa.

Hyvältähän se näytti, mikä kamera sulla on?

RangerWalker

Tosiaankin uohtu laittaa tuohon edelliseen viestiin...

Eli Gopro hd hero2 on kamera. testasin 1080p 30fps,720p 60fps ja 854p 120fps.(ja 120-170 asteen välillä) Hidastukset on aika tasaisia noilla 60-120 fps luvuilla,

(ulkona pieni resoluutiokaan ei pitäisi haitata kovasti kuvaa kun kohina vähenee paremmassa valaistuksessa)
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

RangerWalker

Kypakin kisoista videota.

VTR A main sunnuntailta aloittaa, muokkaan tätä viestiä sitä mukaa kun muut videot valmistuu. (vtr a main 2 ja fwd a main) Lisäksi minien alkueristä on jotain pientä.

vtr amain 11.3.2012

vtr amain 2

vtr amain 2 11.3.2012

fwd
fwd

Lassi

Pikanen videointi vielä talven luultavasti viimesistä Hyperi ajoista..

2x Hyper 8.5 brushless winter part2

Hiekkamonttu

Miksi viimesistä?  :shocked: Ei kai lumet vielä lopu?
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!