Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Editointia

Aloittaja KL, 07.05.09 - klo: 20.32

KL

Juu eli mikäs ois hyvä/loistava videon editointi ohjelma?

Kertokaa sit vähä kokemuksia kyseisestä ja sen käytöstä  :smiley:
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Breweri

Final cutilla olen jonkuverta tehnyt editointia, tosin ihan pienimuotoista vain... sillä tosin saa tehtyä vaikka mitä kunhan on tarvittavat lisäpalikat ja taitoa  :azn:

Ainakin Shake ja after effects on omiaan tukemaan final cuttia.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

MirosHima

Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Hohtimet

Jees, pari editointiohjelmaa, joita on tullut itse käytettyä:

Kohtalaisen helppokäyttöinen Pinnacle studio
sekä hieman ammattilaismaisempi Adobe Premiere (hinta on myös sen mukainen :sad:).
Losi 5IVE-T | HPI Baja 5B | Axial SCX

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: Hohtimet - 08.05.09 - klo: 07.58
Jees, pari editointiohjelmaa, joita on tullut itse käytettyä:

Kohtalaisen helppokäyttöinen Pinnacle studio
sekä hieman ammattilaismaisempi Adobe Premiere (hinta on myös sen mukainen :sad:).

Adobe Premiere:stä on ns. Elements versio kotieditoijille, se ei enää olekkaan kovinkaan kallis...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Juissiiii

Vaihetaas aihettaa kuvan puolelle  :wink: mikä ois semmone loistava kuvanmuokkaus ohjelma?

Sysi

Gimp ja GImpShop on hyviä ja freewareja. Jos on rahaa tai laittomuutta niin adoben photoshopille ei oikeen oo haastajia.
Jere M

Isosuo

HVoltage

Sitten jos GIMP:n sekavuus häiritsee niin hyvä ilmainen softa kuvien muokkaamiseen -> http://www.getpaint.net/
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Heuli

Tuota Paint.NET-ohjelmaa on tullut käytettyä muutama kuukausi, hintaisekseen erinomainen :azn:

Sysi

Gimpshoppi on muuten ratkaisu siihen sekavuuteen, vissiin aika suoraan adobesta kopsattu käyttöliittymä.

Ei tarvi olla M$paint, ainakin linux-alustalle on KolourPaint jossa läpinäkyvyys paremmin handussa ja undota ei vissiin rajotettu. Vapaan sorsan saa tietty kääntää wintoosallekki jos ei valmiina oo.

Saa muuten yllättävän paljo aikaan tuollaki kun osaa, rajauksiin yms. perushommiin etenkin hyvä.
Jere M