Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta

Aloittaja blenheim, 12.07.03 - klo: 09.00

gekko

Paljos tuo kone maksoi? ja onko se (on varmaan) tehokkaampi? kuinka plajos tehoja?

Alfa

Philiph asuu varmaankin Kaustisella eli minun asuinpaikkanutani vieressä, tai no on siinä se Ullava välis :wink:
Kannuksessa on yhdellä ollut 2kk tuo pure ten 3 mutta en itse sitä ole nähnyt.Kuulemma ihan ärhäkkä peli aloittelijalle.

Philip

Joo asun tässä parisen kymmentä kilsaa Kaustiselta. Se tuli maksamaan semmoset 235€ :shock:  niin sit se on kotona.

Ville Vainio

jahas, pistän illan aikana kuvia, pureten2:en jäärata renkaista, myös videoa löytyy.
Kyosho Inferno MP9e

FlasH

Mistäs hommaatte Pultteja autoihinne?
Hommattiin kaverin kansssa uudet pure tenit ja Pultteja irtoillu.
Pitääkö ostaa jostain liikkeestä kyoshon omat vai saako jostain muualta?

Toni N

Lainaus käyttäjältä: "FlasH"Mistäs hommaatte Pultteja autoihinne?
Hommattiin kaverin kansssa uudet pure tenit ja Pultteja irtoillu.
Pitääkö ostaa jostain liikkeestä kyoshon omat vai saako jostain muualta?
www.ruuvi.net
Tyhjä

Philip

Flash, Mitä mieltä olet autosta? Onko muuten toiminu hyvin niitä ruuveja lukuunottamatta?

FlasH

Lainaus käyttäjältä: "Philip"Flash, Mitä mieltä olet autosta? Onko muuten toiminu hyvin niitä ruuveja lukuunottamatta?

Hyvin on muuten toiminut. Pari viikkoa kyllä vasta ollut ja ei paljon aikaa ole ollut ajaa. Litran verran olen vasta ajellut. Kiva peli ajella nikon jälkeen, mutta siitäkin on aikaa kun nikolla on ajellu.

Mulla on pure ten 3 ja kaveril pure ten 2

Philip

Onko paljon eroa suorituskyvyssä noissa kakkosessa ja kolmosessa?

FlasH

Lainaus käyttäjältä: "Philip"Onko paljon eroa suorituskyvyssä noissa kakkosessa ja kolmosessa?

Eipa ole tullu testailtuu. Ehkä ens viikol voi testailla ku päästään halliin ajamaan ja sinne pitää sitten tehä vielä rata

Ville Vainio

tässä renkaat, ja video pätkä.
harmi kun hävis vetari edestä joutu ajaan takatuupparilla.

http://helium.wakkanet.fi/~vilkku/Uudet/mitsu_ja_piikkirenkaat/
ja video,
http://helium.wakkanet.fi/~vilkku/Uudet/

tuolta näkee kaikki, tällä hetkellä ei ole kun savage, ja hyper7 tulossa.
http://helium.wakkanet.fi/~vilkku/RC_autoja/
Kyosho Inferno MP9e

Puuha-Pete

Lainaus käyttäjältä: "Philip"Joo asun tässä parisen kymmentä kilsaa Kaustiselta. Se tuli maksamaan semmoset 235€ :shock:  niin sit se on kotona.

Mistä noin halvalla sait?

Philip

Ostin sen tolta Wetselin Nicolakselta eli kyllähän sä tiedät sieltä Derkum-modellbausta... :D  Tai sitten et, no kuiteski saksasta.

henrikhomppi

Käykö HPI:n korit Alpha GP3:seen? :mrgreen:
Iron Maiden

Poju12

Eiköhän ne käy yhtä hyvin ku muihinkin PureTeneihin.

Mun tietääkseni käy. :P

Eikös PureTen alpha GP1 pysty muuttaa GP2

henrikhomppi

Poju12 tiedätkö onko Alphaan olemassa valosarjaa?
Iron Maiden

Poju12

Ei taida olla ku ei ole myynnissä missään ja tulee halvemmaks tehä ite

hannu_s

Hep hep! Pure Ten Alpha-3. Siis itselläni, tästä alkaa RC- harrastus muiden rinnalla  8)  Nojo. Huomenna pitäisi räväyttää ekat savut koneesta  :shock: Ja siinä käy niinkuin muissakin minun tekeleissä että ensviikolla ollaan jo hakemassa virityspalikkaa  :P  :lol:  :lol:  :lol:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

OzmO

Onnea...

Mut käytä noita hymiöitä vähä vähemmän! Tyhmää lukee tommosta tekstiä jos on 34 hymiöö peräkkäin ja koko viesti kokonaisuudessaan sisältää sit 7 sanaa...

hannu_s

Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

La Bou Khalil

tietääkö kukaan etta saisko netistä jostain jotain korjaus ohjeita?
mulla ei toimi enää taka tasauspyörästö, avasin auton mutta en löytäny sieltä rikkinäisiä osia....?????

Matias V

ota se diffi kouraan ja pidä siitä isosta rattaasta kiinne, pyöritä sitten toista ulostuloa, jos toinen ulostulo pyörii vastakkaiseen suuntaan niin diffi on OK.

avasitko diffin? :?:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

blenheim

Jos ei enää takavoimansiirto toimi niin luultavasti siellä on rattaat sileänä. Ei muuta kuin diffi auki ja osia tilaamaan jos silleen on käynyt.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

La Bou Khalil

ulostulot pyörii toisistaan riippumattomina ei rattaat ole sileänä....???
mikä nyt neuvoksi?

blenheim

Kardaanin kiinnityspultti! Katso se!

OzmO

Joo se on mullaki löystyny ja ihmettelin et mikä nyt on ku toine takarengas ei pyöri. Sitä on vaikee ainaki alottelijan huomata.

Luulen et vika on just toi pikku pultti.

hannu_s

Noniin sitten päästiinkin asiaan. :wink:  Purin tänään etutasauspyörästön osiin jotta sinne uudet voiteluaineet saisi helpommin,:mrgreen: huomasin siinä että toinen "niistä kummallisista härpäkkeistä johon koiranluu tulee kiinni" Oli irti :shock:  :shock: Vähän aikaa vielä sudittelua niin olisi koko kuusiokoloruuvi hävinnut ja sitten ihmetelty äkkinäistä takavetoisuutta.... Että silleen "Reti setti"  :mrgreen:

Mitä opimmekaan... Tarkasta joka ikinen mutteri ja ruuvvi ennenkuin ajat ensimmäistä kertaa. Varsinkin jos kyseessä on tehtaan Reti setti :wink:

blenheim

Niitä ruuveja menee, itse olen oppinut pitämään pussillisen niitä varastossa. Oli sitten ReadySet tai kisakiesi, ne on aina hukassa.

Osta kunnon pussillinen niitä vaikka ruuvi(t).netistä ja iske kiinni ruuvilukitteen kanssa! Eii haittaa vaikka muutama hukkuisikin!

P.S. "niistä kummallisista härpäkkeistä johon koiranluu tulee kiinni" on vetoakselin pää ;)!

hannu_s

:lol: Sepäs se on. Joint, vetoakselin pää... Ei vaan tullut heti mieleen ---> Väsynyt, valvoo myöhään :mrgreen:

Poju12

Ootteko laittanu PureTen Alpha GP 1 tehopilliä?

Tuleeko se putki sinne eteepäin vai taakkepäin?
Mulla ei mahu kunnolla eteenpäin.